Skocz do zawartości

darmowe domeny z nsx - pytanie.


michat

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie,

czy jeżeli rejestruje sobie kilka darmowych domen w jednym serwisie i podpinam je pod różne konta na serwerze to mają one różne IP serwerów?

bo podejrzewam, że jeżeli podepnę kilka domen do jednego serwera, do różnych katalogów/stron, to moc linka z jednego do drugiego będzie znikoma, więc czy lepiej zakładać kilka kont i do nich podpinać kolejne domeny?

jestem zielony w sprawach domen, więc prosze o pomoc :)

Incognito - to tak, tam o pozycjonowaniu, ale nie Ciii, bo się wyda. Nie mów nikomu...

Przyszłość seo - wszyscy mówią to i ja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałem nieco zmienić temat, ale widze że takiej funkcji nie ma.

więc może troche inaczej :D

chodzi mi konkretnie o wartość linków z jednego ip. wiem, że temat był wałokowan, ale naprawde za chorobe nie moge znaleźć tego, który o tym konkretnie mówi.

Przechodząc do sedna. Jaką wartość ma link z subdomena.domana.pl do domena.pl i odwrotnie? Chodzi mi tutaj o postawienie kilka "pół serwisów" na jednym koncie i na jednej domenie w różnych katalogach. jaki to ma wpływ na pozycjonowanie.

i powiedzmy czy, gdy umieszcze na trzech subdomenach link wychodzacy to on będzie miał większą siłę, czy raczej nie?

a lepiej pozycjonować subdomena.domena.pl czy domena.pl/katalog ?

Incognito - to tak, tam o pozycjonowaniu, ale nie Ciii, bo się wyda. Nie mów nikomu...

Przyszłość seo - wszyscy mówią to i ja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie