Skocz do zawartości

Klienci i ich denerwujące zachowania


Salek1989

Rekomendowane odpowiedzi

Każdy z nas miał chyba jakiegoś denerwującego klienta, niestety ja mam takich doświadczeń dość sporo. I chcę się podzielić moimi spostrzeżeniami, jak najczęściej potrafią zdenerwować klienci.

1. Klient płaci za TOP 20, wymaga natomiast pierwszej pozycji i PR > 5.

2. Klient po tygodniu pozycjonowania pisze wiadomości z wielkimi pretensjami, że zapłacił a umówiona pozycja nie została osiągnięta i nie rośnie Page Rank.

3. Osiąga się wymaganą przez klienta pozycję, a on cały czas pisze wiadomości, że nie wie za co zapłacił bo użytkownicy nic nie piszą. Oczywiście winą obarcza pozycjonera.

4. Klient pisze cały czas wiadomości ''Jak tam pozycjonowanie ? '' ''Co w tej chwili robisz ?'' itp. itd.

5. Klient przeszkadza w robocie, katalogując strony i kupując linki, nie przejmując się zupełnie różnicowaniem anchorów i tym, że po prostu przeszkadza.

6. Ciągłe pytania o Addera ... Czy działa ... Czy mam itp. itd.

Podejrzewam, że jako ludzie z dłuższym stażem, takich sytuacji (a może nawet jeszcze bardziej idiotycznych) mieliście jeszcze więcej :D

multikonto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może miałem szczęście bo przez kilka lat tylko raz klient mnie zdenerwował, powodem było zerwanie umowy bo znalazł swój wpis w katalogu, który w urlu miał "sex".

Jeśli chodzi o to poniżej

1. Klient ...

2. Klient ....

3. Osiąga.....

4. Klient ......

5. Klient......

6. Ciągłe...

IMHO niestety jest to wina samego pozycjonera, jego postrzegania w oczach klienta i braku umiejętności wyrobienia sobie szacunku do tego co się robi.

Niestety, musze to dodać, wielu z Was łapie się za byle jaką robotę byle mieć te kilka zł a może czasem lepiej już w trakcie rozmów zrezygnować ze potencjalnej współpracy z kimś, kto czuje się tak mądry by zadawać tak idiotyczne pytania lub stawiać mnie mniej idiotyczne żądania.

Z cyklu "Przysłowia Polskie":
- "We wakacja jak i w wiosnę - Google podskakuje se radośnie."
Mój blog o pozycjonowaniu i nie tylko... Strona firmowa - www.antygen.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym żeby na samym początku wytłumaczyć klientowi o co chodzi że po tygodniu nie trafi na pierwsze miejsce, że jest pracochłonne. Jeżeli w czasie jakiejś wstępnej rozmowy widzę że klient jest konfliktowy olewam zlecenie.

Zajmuję się optymalizację oraz pozycjonowaniem stron internetowych, wystawiam F.Vat. Proszę śmiało pisać, dzwonić, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, wycenię frazy, doradzę.

https://websy.pl/ kontakt@websy.pl, tel: 697715522, NIP: 716-254-81-05, REGON: 060330653

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy dobra umowa, moi klienci boją się cokolwiek tyknąć w stronie i w związku z nią - bo mam tak umowę skonstruowaną by mi 'nie przeszkadzali' bo jak będą przeszkadzać - to może być skutek odwrotny od zamierzonego, no i konsekwencje (pośrednie) finansowe.

Dlatego u mnie klienci głównie tylko potwierdzają przelewy - no i bez upierdliwego klienta pozycje ładnie idą do góry - wszyscy się cieszą !!!

Ale jak mówię podstawa to umowa.

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku roku była sprawa pozycjonowania sklepu rtv-agd i coś tam na dokładkę, opartego o duży salon w realu. Przedstawiłem obficie co i jak, długi ogon itp, oraz cenę i duży rabat na początku. Gość stwierdził, że to go "wyłoży finansowo" i może dać 300zł (z vatem). Jak było do przywidzenia nasze wzajemne oczekiwania rozminęły się, rok mija, a sklep jest z pozycjami w wysokich pokrzywach.

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to sam sobie jesteś winny Salek, jak sie umówisz i uzgodnisz tak masz.

jak zredzi po tygodniu ze nie ma efektów to znaczy ze nic mu nie wytłumaczyłes jak kataloguje sam to znaczy ze kompletnie nie uzgodniłes warunków dla OBU stron, nie tylko pozycjoner ma je wypełniać

etc.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli marudzi to nawet nie kontynuuję rozmowy tylko pada "żegnam" i wychodzę. :-)

Oj chyba naużywasz alt + f4 !!! A tak na poważnie to ja nie chce sie użerać z klientami i po prostu ich nie mam !!! jak się jakiś zgłasza to podaje cenę, która mnie zadowoli nawet jak będzie marudził na maksa.

Robię barcampy: Aula Polska i RadomIT i kilka innych.

Czy wiesz, że największe prowizje w branży turystycznej i masę narzędzi daje Odpoczne.pl (bez ref'a)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Salek1989: Nie wiem dla kogo pracujesz. Ja nie spotykam się z takimi problemami. Klient musi wiedzieć czego się spodziewać i tyle.

No może czasem któryś pomarudzi na czas realizacji ale to sporadyczne przypadki.

Jestem w potrzebie - sprzedaje
cenne domeny regionalne za ułamek wartości
tylko do końca tyg. < link do ogłoszenia >

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko raz miałem nieprzyjemną sytuacje z uczelnią, zamówili pozycjonowanie w okresie rekrutacji [nie wiedziałem o tym, że tylko mam im to pozycjonować przez 4 miesiące] a później chcieli przerwać na pół roku do następnej rekrutacji. Wytłumaczyłem, że jeśli ściągnę odrazu wszystkie linki to może się to odbić na stronie i że muszą jeszcze minimum miesiąc poczekać. Klient miał pretensje, że wcześniej ich o tym nie poinformowałem. Gdyby on mnie poinformował, że chce tylko 4m to bym wytłumaczył na czym to polega, imo wina leżała po stronie klienta, który nie wiedział na czym polega pozycjonowanie. Na szczęście doszliśmy do porozumienia i nadal współpracujemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym nie uzgadniał szczegółów to nawet bym zamówienia nie wziął !!! Te wszystkie przypadki to właśnie przykłady, jak klient stara się wszystko naginać do swojej woli, kompletnie się na tym nie znając.

Z wieloma ludźmi współpracuję, od ludzi zupełnie niepoważnych, prowadzących strony o mangach, po agentów ubezpieczeniowych. A ostatnio dostałem nawet ofertę pozycjonowania ... portfolia pozycjonera !!!

multikonto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obsługuję 80 - ciu klientów nie mam podpisanej żadnej umowy (sorry jedna jest !!! ) i żaden z nich nie narzeka ba jeszcze przysyłają swoich znajomych.

Z jak klienta traktujesz jak człowieka to on też będzie Cie tak traktował, szczera męska romowa naprawdę wszystko załatwia umowy można sobie wsadzić w d...... buty.

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności