Skocz do zawartości

home.pl-wkurzenie


Kil Bill

Rekomendowane odpowiedzi

Niby taka porządna firma :?

Jadę samochodem dzwoni telefon Pan z Home pl. Informuje mnie ze zostało mi 7 dni do zapłacenia opłaty za przedłuzenie domeny i pyta czy mam zamiar to zrobić czy rezygnuje

Odpowiadam że przelew zrobiłem w Sobotę przez Inteligo więć w Poniedziałek -wtorek najpózniej odnotują przelew a to jeszcze 5 dni do terminu więc moga spac spokojnie.

Ow miły Pan prosi mnie o potwierdzenie przelewu wysłałem więc pdf.-a z netu z potwierdzeniem jak dojechałem do domu

Niezła firma jak kilka dni przed terminem płatności prosi o potwierdzenie przelewu.

Ja też tak bede robił np 10 dni przed upływem terminu poprosze klientów o dowód przelewu. ;)

Pozdrawiam

Firmę w Polsce utrzymuje czynną od 1997 roku w Hamburgu od 2008 Roku więc nie robią na mnie wrażenia awatary i linki w stopce. Zajmuje się od zarania początków Black Hat Seo. Mam prawo do zapomnienia. Niech się firma Google zajmie sztuczną inteligencją zanim  Sam Altman ich wyprzedzi :) Moje stare konto https://www.forum.optymalizacja.com/profile/21-kill-bill/  :( boże jaki młody byłem i głupi. Wróciłem i wchodzę z drzwiami nie drzwiami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj tez mialem niezly przypadek,

wczoraj wieczorem dzwoni do mnie Pan z jednej firmy (której nazwy nie podam) i prosi ze na gwalt potrzebuja plakat zrobic, ze najpozniej do konca swiat,

wiec go zrobilem w nocy, wyslalem podglad mailem,

na drugi dzien dzwoni do mnie Pani z tejze firmy, i mowi ze niestety rezygnuja z tego bo znalezli kogos kto zrobi to szybciej, ja jej na to ze plakat jest na ich poczcie od 3 rano wiec juz sie chyba szybciej nie dalo,

na to ta Pani mi mowi ze nic jej o tym nie wiadomo a Pan który do mnie dzwonil wyjechal, ja na to ze to juz chyba nie moj problem ze wyjechal,

Pani powiedziala ze wyjasni ta sprawe,

po kilkunastu minutach dzwoni i cos tam mnie przeprasza i wogóle i mowi ze plakat jest fajny ale nie o to chodzilo i trzeba jeszcze pare rzeczy poprawic, ale juz powiedzieli temu drugiemu ze jednak nie on a ja go zrobie. Ja na to ze pewnie - niech mi napisze na maila co to zaraz poprawie i odesle,

Pani (po kilkunastu minutowym zastanowieniu) do mnie dzwoni znowu ze nie da sie tak na maila napisac i zebym do nich podjechal - ja na to grzecznie ze nie mam czasu zeby jezdzic za takimi pierdolami, Pani na to ze inaczej sie nie da - wiec juz zrezygnowalem z wlasnej woli bo juz mialem dosc tej dziecinady.

a na koniec sie okazalo ze ta Pani osobno poprosila kilka osób o zrobienie tego plakatu a ten Pan osobno, po czym narobili zamieszania i chyba wogóle nie zrobili i tylko zdenerwowali kilka osób

co najlepsze firma ta zajmuje sie wyjazdami studentów do pracy do usa - ciekawe ilu ich klientów uznano juz za zaginionych ;)

proponuje zrobic "liste firm i osób niepowaznych" których trzeba unikac ;)

Dla tych co lubią na biało i dla tych co na czarno:
logo_ap.jpg godmodelogo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiego typu plakaty robisz? Pochwal się

stwierdzilem ze od dziasiaj sie juz wogóle nie zajmuje poligrafia ani zadnym DTP i czymkolwiek takim - szkoda czasu i nerwów ;)

nie moge pokazac plakatu bo nie bede juz ich oczernial - niech sie dzieci bawia dalej byleby sie komus krzywda nie stala - z wysylaniem na drugi koniec swiata nie ma zartów ;)

Dla tych co lubią na biało i dla tych co na czarno:
logo_ap.jpg godmodelogo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezła firma jak kilka dni przed terminem płatności prosi o potwierdzenie przelewu.

Ej, no, bez przesady :), facet dla Twojego dobra chciał zamknąć sprawę

potwierdzeniem opłacenia konta w sytuacji, kiedy tych pieniędzy jeszcze

nie otrzymał :)

Ja jestem pod miłym wrażeniem BOK Home.pl, to że każdy termin jest

obdzwoniony, przypomniany, w moim przypadku ma znaczenie ;).

No i - z wieloma ludźmi miałem (nie)przyjemność rozmawiać telefonicznie

w życiu i bokistom z Home.pl to akurat należy się wyróżnienie za dość

duży poziom komunikatywności i... przyjazności.

Ale ja w ogóle lubię Home :>, hyh :]

Szy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee to chyba zupełnie normalne w polsce... sam bym mógł odpisać setki takich sytuacji.. zupełnie normalne...

a w DTP tez sie juz nie bawie bo nie mam dostępu do legalnego InDesigna ;) a jak miałem to gazetki składałem ;) teraz się może na Scribusa przerzuce.. he he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bokistom z Home.pl to akurat należy się wyróżnienie za dość duży poziom komunikatywności i... przyjazności

Potwierdzam - administratorzy też są nieprzypadkowi. Gdyby tylko udostępnili redirect... co do płatności Kill, to praktyka jest taka, że nawet jeżeli przeciagniesz termin, to domena poczeka na wpływ ze dwa tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praktyka jest taka, że nawet jeżeli przeciagniesz termin, to domena poczeka na wpływ ze dwa tygodnie.

Z tym że nie jest to praktyka home.pl czy innego registrara, a wymóg kochanego naska.

Use Your wise mind, test imagination...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i - z wieloma ludźmi miałem (nie)przyjemność rozmawiać telefonicznie  

w życiu i bokistom z Home.pl to akurat należy się wyróżnienie za dość

duży poziom komunikatywności i... przyjazności.

zgadzam sie. Moze akurat z BOKiem niewiele mialem do czynienia ale admini wykazuja zadziwiajaco niski poziom BOFHozy. I mozna sie z nimi dogadac bez specjalnych wygibasow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności