Skocz do zawartości

Czy stara domena jest coś warta ?


Sello

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór

Nie znam się na tym, dlatego chciałbym zapytać:

Czy stara domena (aktywna już kilka lat) jest warta więcej niż nowa?

Zastanawiam się czy nie wystawić na aukcję domeny, którą zarejestrowałem w 2003 roku.

Ruch nie jest wielki - jest to domena, o którą oparłem konto resellerskie - w sumie, w tym roku jest to ok 480 uu.

Teraz zmieniam serwer i z tej domeny chyba zrezygnuję.

Mam nadzieję, że ten dział jest dobrym działem na takie pytania ;)

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Stara domena to skarb dla pozycjonera :)

Pozdrawiam M.

raczej ostrożniejszy byłbym w stawianiu takich wniosków, jest pare uwarunkowań aby była uznana za skarb (przynajmniej dla mnie) więc nie genaralizuj ;)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- cały czas była dostępna w sieci (choćby z tekstem "wkrotce otwarcie"),

najważniejsza jest ciągłość tematyczna a istnienie domeny w sieci przez kilka lat "wkrótce otwieranej" guzik daje ;)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt że domena sobie wisi napewno pomaga, lecz tak jak pisał przedmówca (Beer) o wiele więcej warta jest w sytuacji gdy zachowuje ciągłość tematyki i taka domena jest coś warta.

Domena na której coś wisi jest bardziej warta od nówki pod tym względem że się na niej fajnie indeksuje szybko i dużo.