Skocz do zawartości

Google zmienia obszar klikalny w AdSense


hippie

Rekomendowane odpowiedzi

Do tej pory klikalna byla cala powierzchnia boksu reklamowego w AdSense.

Teraz ma byc klikalny tylko tytul i url.

Oj zapewne spadna CTRy i zarobki...

Wiecej o zmianach na https://blogoscoped.com/archive/2007-11-13-n42.html

A oto wizualizacja, rowniez z powyzszej strony clickable-area.png

WP Desk - Wtyczki do WooCommerce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę o tym już dyskutujemy tutaj:

https://www.forum.optymalizacja.com/index.php?s...st&p=344646

Moje zdanie: CTR może minimalnie się zmniejszyć (chyba, że ktoś ustawiał reklamy tak, żeby było tych przypadkowych kliknięć jak najwięcej) - zarobki w dłuższej perspektywie niekoniecznie spadną, a nawet wprost przeciwnie - mogą wzrosnąć (większa konwersja=większe zaufanie reklamodawców=więcej reklamodawców=większe kwoty czy jakoś tak).

Podsumowując ja się tego zupełnie nie obawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem, że tak kiedyś będzie. Mam nadzieję, że będzie to nam na korzyść, ponieważ większe prawdopodobieństwo, że reklamy będą klikane nie z przypadku. Mam nadzieję, że kliki będą droższe. Ale tylko czas pokaże najlepiej jak to wszystko będzie. Czy stracimy, czy zyskamy.

Sprzedam punkty systemu wymiany linków Gotlink.pl i Seomatik.pl

Wystawiam faktury VAT. Zapraszam do kontaktu d.szwaba@gmail.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nawet nie wiedziałem, że można klikać na calej powierzchni ... mi sie nie powinny zmiejszyc ctrki nigdzie :) ... nie bazowalem na przypadkowych klikach :)

Robię barcampy: Aula Polska i RadomIT i kilka innych.

Czy wiesz, że największe prowizje w branży turystycznej i masę narzędzi daje Odpoczne.pl (bez ref'a)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja klikam w URL-e nawet tez nei wiedziałem ze mozna klikac byle jak i gdzie :)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że będzie to nam na korzyść
Serio w to wierzysz? :D , ja widzę tendencję do wyciskania z internautów jak najwięcej dając im jak najmniej

Uważam że jak ktoś nie może znależć na stronie to czego chciał to klikał czasem na oślep i w starym kodzie często klikał w reklamę.

zarobki w dłuższej perspektywie niekoniecznie spadną, a nawet wprost przeciwnie - mogą wzrosnąć

Pamiętasz? jak był okres gdy po aferze masowo banowano konta to miało chronić wydawców a więc zapewnić nam większe stawki i co? stawki raczej maleją

Pozycjonowanie i reklama Reklamedia.pl - Pozycjonowanie - Reklamy Porady, opinie, newsy i przemyślenia o SEO. Zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam że jak ktoś nie może znależć na stronie to czego chciał to klikał czasem na oślep i w starym kodzie często klikał w reklamę.

Chyba takie działania są na stronie z lekami psychotropowymi :D

Robię barcampy: Aula Polska i RadomIT i kilka innych.

Czy wiesz, że największe prowizje w branży turystycznej i masę narzędzi daje Odpoczne.pl (bez ref'a)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin:

Racja - chcą z nas zedrzeć. Smart Pricing jest koronnym przykładem tego. Zastanawia mnie czy jest konieczność obniżania zarobków na koncie do poziomu 25-33% początkowego. Nie można obniżyć mniej i poczekać czy wtedy się opłaci. Jakoś nie wydaje mi się, żeby przez 2 lata wszyscy zarabiali na reklamie w moich serwisach i nagle w ciągu jednego dnia okazało się, że zarabiają - ale 1/4 tego. Czyli rozumiem, że przez poprzedni okres wszyscy reklamowali się u mnie charytatywnie. No i nakładanie tego mechanizmu na całe konto na którym mam kilkanaście stron - bez sensu;

Jak klikał na oślep i kliknął przypadkiem na stronę, która prowadziła sobie statystyki konwersji w analytics to -> Smart Pricing;

Stawki (poza tym obniżonymi przez SP - teraz mam tą przyjemność) raczej u mnie utrzymują się od 2 lat podobne.

P.S. W każdym akapicie udało mi się wspomnieć o SP - jak ja tego nienawidzę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamodawcy chcą płacić za konkretnego zainteresowanego klienta - zanim on kliknie musi więc mieć możliwość chociaż bardzo pobieżnego zapoznania sie z tym w co kliknie. 30 znakowy napis moim zdaniem tego nie zapewni.

W Adkonktekście na początku klikało się tylko w link i tytuł - z tego co pamiętam wprowadzenie klikalności całej reklamy niewiele zmieniło jeżeli chodzi o CPC - tak więc moim zdaniem dyskutujemy tutaj raczej o minimalnych różnicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności