Skocz do zawartości

Opłata za baner - ile zostanie dla mnie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Zgłosiła się do mnie firma która za baner oferuje 600zł netto + VAT.

Firma chce wystawienia faktury, więc muszę założyć działalność.

Ponieważ będzie to moja pierwsza firma przez dwa lata będę płacił 280zł.

Ale mam pytanie do was - od tej sumy muszę pewnie zapłacić jakiś podatek, może coś z vatem ? Nie znam się jeszcze na tym. Ile mi tak naprawdę zostanie na czysto z tej sumy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawie nic

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19% dochodowego. Ale wydatki dodatkowe Cię zjedzą.

Będziesz miał przynajmniej 2 takie zlecenia w miesiącu?

Jeśli nie i nie możesz wziąć dotacji na rozpoczęcie działalności to odpuść..

Jestem w potrzebie - sprzedaje
cenne domeny regionalne za ułamek wartości
tylko do końca tyg. < link do ogłoszenia >

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dochodowego to on długo nie zapłaci, wiec nie do końca nic.

Edycja, bo w międzyczasie był post. Jak zarejestrujesz sie na VAT, to pamiętaj, że Vatem obracasz, ale tam nie ma nic twojego, wiec nie bierz go w obliczeniach. Przychód, koszty, dochód licz w cenach netto. pamietaj, że podatek dochodowy liczony w sposób bardziej skomplikowany, bo część ZUS-u jest kosztem uzyskania przychodu, a część jest odliczana od podatku, chociaż płacona nawet wtedy, kiedy tego podatku nie ma - co oznacza, że podatek płacisz tylko w części przekraczającej te składki ZUS.

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli nie wciagnie domeny, serwera to płaci vat a serwer jak mniemam to bedzie za mało zeby ten vat zbić.

nie kupuje miejsca na baner od nikogo więc cały vat- vat z kosztów, musisz policzyc ile miałbys kosztów które mozna wykazac, wtedy mozna by dokładnie policzyc

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa zlecenie pt. emisja baneru reklamowego w serwisie. Zleceniobiorca zobowiązuje się zamieścić baner w serwisie, zleceniodawca płacić za to co miesiąc (wzory umów szukaj w google, zwróć uwagę na okres wypowiedzenia, aby był długi).

Płatność na podstawie rachunku, jaki wystawiasz Ty ( wystawiasz = przesyłasz im e-mailem wyliczenie ile mają zapłacić).

Jeżeli jesteś studentem to opłaty wyglądają tak, ctrl+v:

Wynagrodzenie brutto przychód	700,00 zł
Koszty uzyskania przychodu (20 %)	140,00 zł
----- zł	składka na ubezp. emerytalne
----- zł	składka na ubezp. rentowe
----- zł	składka na ubezp. chorobowe
----- zł	składka na ubezp. zdrowotne
Podstawa opodatkowania	560,00 zł
Zaliczka podatku dochodowego (19 %)	106,00 zł
Do wypłaty	594,00 zł

Podatek dochodowy za Ciebie płaci firma, składki płaci za Ciebie uczelnia, Ty otrzymujesz kwotę: Do wypłaty, i reszta Ciebie nie interesuje. Pod koniec roku otrzymujesz od firmy PITa z informacją ile Tobie zapłacili, tą kwotę wpisujesz w swoim rozliczeniu rocznym (i dostaniesz zwrot podatku od kwoty wolnej od podatku).

Jeżeli nie jesteś studentem to te składki muszą być jeszcze zapłacone (nie jestem pewny, ale firma płaci, więc nie trzeba o zapłaceniu pamiętać). Wysokość składek znajdziesz w internecie, ale dużo tego nie będzie.

Hm. Teraz zwróciłem uwagę okres bardzo długi, trochę na siłę będzie to umowa zlecenie, ciekawe jak US by się na to zapatrywał. Ale ja bym to w ten sposób robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz nic do uczelni dostarczać.

Nie wiem co z tym podpinaniem książeczki? To coś a'la przekręt? Czy normalna sytuacja? Jeżeli normalna to wszystko w porządku, nie interesuje Cię to.

Z tym wystawianiem rachunku to po prostu wysyłasz im informacje ile mają zapłacić (sami sobie też to mogę wyliczyć), np. 'Dzień dobry, rachunek za marzec 2007 przestawia się tak: [tutaj te wyliczenia], z góry dziękuję za wpłatę, pozdrawiam'.

Nie wiem właśnie jak sobie takie umowy firma księguję, jako f-vat jest im na pewno prościej i wygodniej, ale na pewno też to mogą sobie w koszty wliczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności