Skocz do zawartości

Zarobki i klikniecia poszybowaly ekstremalnie w dol


Łysy!

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Tia... moim skromnym zdaniem to niestety pazerność google za tymi zmianami stoi. Ceny reklam poszybowały w górę przed świętami, a za kliki w te same reklamy umieszczane na stronach marne grosze się dostaje. Może zróbmy narodową akcję dzień bez google, wszyscy usuwamy na jeden dzionek reklamy i zobaczymy co sie stanie. Jak google straci kupę kasy, to może zacznie nas traktować z większym szacunkiem, bo było nie było dzięki nam zarabia tyle ile zarabia. A widzę że zaczynamy być traktowani coraz gorzej, choć to dzięki takim jak my google zbija fortunę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zróbmy narodową akcję dzień bez google, wszyscy usuwamy na jeden.....

heh,już to widzę :).20 osób z PiO usunie kod ze swoich stronek i Google zbankrutuje ;)...

Wedlug mnie pozostaje czekac na lepsze czasy...

grudzien wedlug mnie jest fatalny bez wzgledu na to czy mamy zyski z handlu punktami systemu wymiany czy tez adsense a takze ze sprzedazy linkow..

Badzmy cierpliwi.. :)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwijając temat zmiany powierzchni klikalnej reklamy poniżej moje obserwacje po upływie miesiąca.

Google zmienił powierzchnię klikalną powierzchni reklamowej, którą od nas wynajmuje. terz płatne jest klikanie ok. 15-20%, na której emitowane są reklamy google. Czy to jest uczciwe? Póki kasa się zgadza, to jest OK, ale ... kasa się nie zgadza :tort:

Zmiana spowodowała drastyczny spadek CTR, a co za tym idzie ECPM. Założenia były takie. Mniej przypadkowych klików, ale kliki właściwe lepiej płatne. Założenie może i dobre, ale praktyka krojenia prowizji wydawców pokazuje co innego. W moim przypadku po OK miesiącu CTR wraca do poprzedniej normy, a ECPM jest śmiesznie niski. Czyli prze tej samej ilości klików co przed zmianą mam 4 razy mniejszy przychód :piwo: Miało być lepiej,a jest dużo gorzej.

Jakieś półtora roku temu na reklamach googlowych zarabiałem 8 razy lepiej niż teraz, jeżeli uwzględnić kurs dolara, to będzie 12 razy gorzej. Teraz już nawet AdKontekst staje się sensowną alternatywą dla google. W chwili obecnej jest tylko 1,5 raza gorszy. google korzysta z pozycji monopolisty i kosi wydawców równo. Szkoda, że brak sensownych alternatyw, bo google adsense to w tej chwili cień adsensa z przeszłości.

A jak jest u Was? CPC wzrosło czy spadło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku po OK miesiącu CTR wraca do poprzedniej normy, a ECPM jest śmiesznie niski. Czyli prze tej samej ilości klików co przed zmianą mam 4 razy mniejszy przychód :piwo:

Czytałeś o smart pricingu?

A jak jest u Was? CPC wzrosło czy spadło?

Bez widocznych zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konto ci nie pomoze, zaden smart pricing... ktos sobie to wymyslil, a dlaczego ? dlatego zeby jakos "zamydlic" spadki zarobkow z googla.. poprostu widac tutaj monopoliste.. wiekszosc moich znajomych mowi... ze ciagle spada, ja mam to samo.. jak 90% z tego forum.. czyzby to wszyscy mieli smart pricing ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności