Skocz do zawartości

kolejna oferta pracy :D

bumfank

Rekomendowane odpowiedzi

otwieramy.pl jeszcze istnieje? Myślałem że to już dawno padło. Takiej akcji promocyjnej to nawet ja (rolnik) bym nie wymyślił :D

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Wielki Elektronik

dziala i to preznie :D otwiera sie to juz chyba od kilku dobrych miesiecy ;D ale przegladam te oferty pracy i masa tam jest linkow referencyjnych ;] cfaniaki ze wsi ;]

nie dla siebie szukam pracy bo ja mam coool robote ale laska potrzebuje w poznaniu, jakby ktorys mial to chetnie pogadamy ;]

edytka:

kurde te ofery przerazaja mnie:

Sekretarka:

Wymagania:

(..)

* miła powierzchowność,

(..)

* nienaganna prezencja,

(..)

w skrocie: szukamy fajnej xxxx ktora dala by poru* szefowi loool....przerazajace

w skrocie: szukamy fajnej xxxx ktora dala by poru* szefowi loool....przerazajace
To nie do końca tak jest. Teraz dziewczyna sprzedająca młotki ma powalać wdziękiem i urodą żeby klientowi (samcowi) sprzedać nawet najgorsze dziadostwo :D

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Wielki Elektronik

kilka dni temu uruchomili kolejna czesc systemu, całość startuje 10 stycznia. jak macie te linki to kliknijcie bo zmienila sie strona a doczytacie reszte co to. nie chce mi sie ich strony tu przepisywac

Sklep dla sportowców w którym znajdziesz Odżywki oraz suplementy diety dla sportowców, sprzęt siłowy i fitness oraz akcesoria do sportów walki i treningowe Hurt-Detal. Szybka wysyłka na terenie polski i za granicę.

Sklep producenta sprzętu siłowego, fitness oraz akcesoriów do sportów walki. Wysoka jakość, przystepne ceny :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników