Skocz do zawartości

Największe ceny za klik w jakiej tematyce


Majdan

Rekomendowane odpowiedzi

Przeglądałem listę. Czy w Anglii najmniejsza stawka to 0,50$ za klik? I kolejne pytanie: jak to wygląda w niemczech? Czy też zdążają się kliki, poniżej 0,15$ - wiem, że zależy to głównie od tematyki. Załóżmy, że jest to strona o akwarystyce i żółwiach wodnych.

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wszystkie rankingi slow, statystyki to jakis obled, glownie wsrod ludzi z Usa i UK, to sa bzdury, nie da sie okreslic dobrych slow pod dobre kliki. Dobre kliki zdarzaja mi sie na takich stronach, gdzie zasze byly najnizsze i na odwrot :) Jako przyklad: zrobilem kiedys bloga na temat "Mortgage Loans" i mialem minimalny traffic, ale byl. Klikow mialem 1 co kilka dni, bo to fraza, ktorej sie raczej nie wypozycjonuje ale mialem. Kliki byly w takich samych, moze nieznacznie wyzszych kwotach niz na innych moich zagranicznych stronach, w kazdym razie kilkanascie razy nizsze nic rankingi obiecywaly !!!

Dla tych co lubią na biało i dla tych co na czarno:
logo_ap.jpg godmodelogo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w Anglii najmniejsza stawka to 0,50$ za klik? I kolejne pytanie: jak to wygląda w niemczech?

Nie, zdarzają się także kliki za 0,05$ i mniejsze.

Sprzedam punkty systemu wymiany linków Gotlink.pl i Seomatik.pl

Wystawiam faktury VAT. Zapraszam do kontaktu d.szwaba@gmail.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakiej tematyce największe ceny?

W konkurencyjnej. Innej odpowiedzi chyba nie ma...

Jeżeli reklamodawcy prześcigają się w stawkach, wtedy i Ty zyskujesz. Jeżeli trafisz na niszową tematyke, która dopiero się rozwija, a nie ma zbyt wiele stron konkuencyjnych - nie zarobisz za dużo. Tym bardziej, że reklamy będziesz miał źle dopasowane. Chyba że przybędzie reklamodawców wtedy zyskasz. Generalnie im więcej stron pod daną frazę wyskoczy w google tym większe będą zarobki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie głównym czynnikiem jest "kasowość" danej tematyki. Po prostu im więcej na czymś można zarobić tym większe budżety reklamowe mają firmy zajmujące się daną działalnością. Oczywiście im więcej takich firm tym większa konkurencja i wyższe CPC.

Ale jak na czymś nie zarabia się dużej kasy to nawet 100 reklamodawców nie zapewni dużego CPC.

Podsumowując. CPC jest ograniczane przez potencjalne zyski danej branży. Im więcej reklamodawców tym bardziej zbliżają się oni do tego maksimum. Dodatkowo duża ilość reklamodawców powoduje, że CPC spada dużo wolniej w ciągu dnia (w uproszczeniu mówiąc budżety reklamodawców rozkładają się na cały dzień). W idealnej sytuacji duża liczba reklamodawców w połączeniu z małą liczbą wydawców powoduje, że możemy liczyć na wysokie i stałe w ciągu dnia CPC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie w takich słowach kluczowych, gdzie działają wielkie firmy, które wykładają dużą kasę na promocję lub jest wśród danych reklamodawców duża konkurencja.

Allegro.pl - wykłada bardzo dużo na promocję, ale prowadzi kampanie wizerunkową więc jak tylko u mnie się trafi to leci do filtra...

I później wychodzą takie krzaczki jak :

Kasia Cichopek

Tanio i wygodnie

Allegro.pl

(kiedyś tak było, teraz już zmienili :) )

Dlatego też dobra tematyka to tylko tematyka z konkurencją, a nie taka w której działają wielkie firmy. Można było też użyć spójnika "i" ale alternatywa nie pasuje ;p

Od siebie dodam, że za dobrą tematykę traktuje taką, gdzie średnia za klik to min. 10c :D i taką tematyką oprócz już wymienionych jest telefonia komórkowa.

Wejdź i nakarm głodne dziecko.

baner4.gif

Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności