Skocz do zawartości

linkme: Czy to się będzie opłacać? i czy tak działa?

kamilson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Nie wiem czy to właściwe miejsce aby pytać o takie rzeczy ale mam nadzieje, że ktoś mi pomoże i tylko kieruje to pytanie do osób orientujących się w tym zakresie.

Od wczoraj jestem w linkme, strona została już zatwierdzona przez administratorów jestem w elite, dostałem także punkty.

Na początek proszę o wyrozumiałość w prostocie moich pytań ale to mój pierwszy system i jestem kompletnym laikiem a chciałbym to dobrze zrozumieć.

Pytania:

- w moim panelu pod "zarządzanie stronami" - dodałem tylko moją stronę główną, jednak z racji tego ze strona jest zrobiona w joomla i wykorzytsuje do publikacji linków z linkme specjalny moduł i ustawiłem go na wyświetlanie na każdej podstronie a jest ich już z 2000 i liczba ciągle rośnie, linki innych stron wyswietlaja się na każdej z moich podstron i tutaj pytanie? czy w tym przypadku powinienem dodać do "zarządzania stronami" każdą z moich podstron ? bo tak naprawdę linki wyświtlają się nie tylko na stronie głównej ale także na każdej z podstron. Czy w tym przypadku powinienem dostać więcej punktów za każdą z podstron? i czy jeśli w zarządzaniu stronami dodałem tylko stronę główną to tylko jestem zobowiązany do wyświetlania linków wychopdzących tylko na niej a na pozostałych podstronach mogę wyłączyć wyświetlanie?

- mam także pytanie dotyczące uzyskiwania linków do mojej strony na innych stronach, a mianowicie, czy mam w jakiś sposób samemu podawać w panelu adresy stron czy podstron , gdzie chciałbym umieścić swój link, czy może dzieje się to bez mojego wpływu automatycznie?

- Czy w zarządzaniu linkami - mogę podawać nie tylko stronę główną ale także podstrony, które chciałbym pozycjonować i w dowolnej ilości, oczywiście ograniczonej ilością punktów?