Skocz do zawartości

Internet z Multimedia Polska


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Od września mam internet z Multimedia Polska (multimedia.pl), który jest udostępniany przez pośrednika Marton (taki nasz powiatowy :drink:).

Od tygodnia (a właściwie dwóch tyg.) mi Google, Onet, LinkMe i ta cała reszta po prostu nie działa (nie ładuje się). Jakieś 5% stron mi odpala, między innymi mój serwis i PiO, Interia... a co kilka minut wylogowuje z AQQ, a strony zawieszają się

Czy mam prawo odstąpić od umowy (mam na 24 m/c) w związku z tym? Kara umowna to 1130zł więc lepiej pójść w stronę prawa, np. niezgodność rzeczy z umową itd...

[Oczywiście tak całe moje miasto ma, które z tego korzysta.]

A wy co radzicie zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytac porzadnie umowe, jeśli nie ma opisanej opcji reklamacji wziąć się za kodeks cywilny który reguluje sprawy nie opisane w umowie.

wypluć im pisemną reklamację, zaniesc rządając potwierdzenia otrzymania (pieczęć i czytelny podpis z datą) na kopii, ew wysłać poleconym za potwierdzeniem odbioru.

kawałek z umowy abonenckiej:

4. Umowa Abonencka może zostać rozwiązana przez Abonenta bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku,

gdy przerwa w świadczeniu Usługi z winy Operatora lub działania siły wyższej trwała dłużej niż jeden miesiąc.

§ 18 Reklamacje

1. Reklamacje w sprawach Usługi objętej niniejszym Regulaminem mogą być wnoszone z tytułu jej niewykonania,

nienależytego wykonania, niedotrzymania z winy Operatora określonego w umowie terminu rozpoczęcia świadczenia Usługi

lub nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia Usługi.

2. Reklamacja może być wniesiona pisemnie, ustnie do protokołu, telefonicznie lub w inny sposób, określony przepisami

prawa, w każdej jednostce obsługującej użytkowników Operatora, w terminie 12 miesięcy od zakończenia Okresu

Rozliczeniowego, w którym nastąpiło niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie Usługi lub od dnia doręczenia faktury

zawierającej nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia Usługi.

3. Reklamacja powinna zawierać:

a) imię i nazwisko (nazwę) i adres Abonenta;

:) informacje identyfikujące reklamowaną Usługę;

c) przedmiot reklamacji z uzasadnieniem;

d) wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności – w przypadku gdy Abonent żąda ich wypłaty, oraz numer konta

bankowego lub adres właściwy do wypłaty lub wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłych płatności;

e) datę i podpis reklamującego - w przypadku reklamacji wniesionej pisemnie lub ustnie do protokołu.

4. Złożenie reklamacji nie ma wpływu na obowiązek zapłaty należności wynikającej z faktury VAT, w tym na obowiązek zapłaty

kwoty będącej przedmiotem reklamacji.

5. Operator odpowiada na reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania. W przypadku nie załatwienia reklamacji w ciągu

14 dni, Operator informuje pisemnie Abonenta o potwierdzeniu przyjęcia reklamacji podając nazwę, adres i numer telefonu

jednostki Operatora rozpatrującej reklamację. Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od jej złożenia,

uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona.

6. Odpowiedź na reklamację powinna mieć formę pisemną i zawierać:

a) nazwę podmiotu rozpatrującego reklamację;

;) powołanie podstawy prawnej;

c) rozstrzygnięcie, z podaniem uzasadnienia faktycznego i prawnego;

d) określenie wysokości przyznanego odszkodowania lub należności oraz terminu ich zwrotu, w przypadku uznania

reklamacji;

e) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym

lub polubownym, zgodnie z ust. 7;

f) datę i podpis upoważnionego pracownika Operatora.

7. Spór cywilnoprawny między Abonentem będącym konsumentem w rozumieniu przepisów prawa a Operatorem może być

również zakończony polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji

Elektronicznej na wniosek Abonenta lub z urzędu, lub przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy Prezesie

Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedziałbym, znajdź w google adres UKE ze swojego regionu. Mnie pomogli z telekomuną (jeszcz jako URTiP). Tylko, że ty nie masz google. Sprawdź co mówi umowa i czy nie zawiera klauzul niezgodnych z prawem.

Nie pałam wielka miłościa do telekomuny, ale mam od nich dsl i jest dobrze. Miałem neo, wcześniej radiówki, więc nauka nie idzie w las. Ci co do mnie dzwonią i proponują mannę z nieba, nie mają żadnych szans. Dla paru złotych miesiecznie nie bedę sie wqrwiał

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od września mam internet z Multimedia Polska (multimedia.pl), który jest udostępniany przez pośrednika Marton
Pierwsze słyszę żeby Marton był pośrednikiem Multimedia, ale już od dawna tam nie pracuję więc mogło się coś zmienić. Jeżeli tak jest to proponuję zadzwonić z tym problemem bezpośrednio do Multimedia.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytac porzadnie umowe, jeśli nie ma opisanej opcji reklamacji wziąć się za kodeks cywilny który reguluje sprawy nie opisane w umowie.

wypluć im pisemną reklamację, zaniesc rządając potwierdzenia otrzymania (pieczęć i czytelny podpis z datą) na kopii, ew wysłać poleconym za potwierdzeniem odbioru.

Kodeks swoja drogą, ale może prawo telekomunikacyjne?

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności