Skocz do zawartości

Jak zrobic grupe slow kluczowych by byla skuteczna?


Krzysztof_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Obecnie chyba nie wykorzystuje wszystkich opcji adwordsa poprawnie.. mam 2 grupy reklam, w kazdej troche slow kluczowych jak

"mebelki gdansk"

"meble wiklinowe gdańsk"

meble gdańsk

I rożne inne, wykorzystuje tylko cudzysłowy "" z ograniczeń specjalnych jakie można nakładać.

Jak zrobić najlepiej, tak by miec wysoki CTR, byc wysoko :). Chce by reklama pojawiała sie wyłącznie gdy ktoś szuka czegos co zawiera

meble gdańsk (ale nie moze byc to na sztywno jak "meble gdańsk" bo czasami ktos szuka np meble pokojowe gdansk i juz reklama sie nie pojawi.

Ktora z opcji [ ] czy " " da mi zamierzony cel? Bez cudzysłowu i nawiasów kwadratowych to potrafi wywalic reklame komus kto szuka

meble krosno ... samo meble aktywuje reklame i mnie obciaza kosztami, zmniejsza CTR itd ;-(

Mam 2 grupy reklama, jeden wyglad boxa reklamowego ale chce by wylacznie aktywowal sie gdy pojawi sie albo slowo meble ALBO mebelki ALBO meblowa z roznymi odmianami slowa gdansk, gdansku, gdańsku, gdańsk (polskie znak raz ktos podaje a raz niei!!).

Dziekuje za pomoc, dopasowanie frazy chyba najlepsze nie jest :-( bo musze te frazy wszystkie wypisaca nie znam ich

Dopasowanie dokladne z [ ] to chyba jeszcze gorzej bo przeciez chce reklame miec gdy ktos szuka nowe gdansk dzieciece meble !

Z tego dokladnego wiec nie korzystalem... dopasowanie zlizone jest ok ale czemu komus sie wyswietla gdy szuka meble krosno - jak tego uniknac?

dziekuje jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Skoro reklamę kierujesz na mieszkańców Gdańska to mógłbyś zrezygnować z dodawania nazwy miasta do każdego słowa i po prostu wpisać "meble", "mebelki", "meble wiklinowe" i ustawić w kampanii targetowanie na obszar Gdańska, Trójmiasta bądź na województwo pomorskie.

Jednocześnie proponowałbym obserwowanie tego, co wpisują użytkownicy wyświetlający Twoje reklamy i stosował wykluczenia na poziomie grupy bądź kampanii. Dzięki temu nie będziesz się ograniczał z "meble gdańsk", a zarazem będziesz miał kontrolę nad zasięgiem kampanii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym bym uważał - dlaczego? Geotargeting często zawodzi - TP często zmieniała pule IP użytkownikom neostrady - sam pamiętam, jak jakiś czas temu byłem rozpoznawany jako Katowice, Częstochowa, Bielsko-Biała, Warszawa - a w żadnym z tych miast nie mieszkam.

Teraz mam internet z kablówki z domu i w whoisie sieci jest Gdynia - a w Gdyni tez nie mieszkam.

Co prawda adwords chyba dobrze mnie rozpoznaje, bo dostaję reklamy skierowane na województwo śląskie, ale korzystanie z nowych ficzerów adwords jeżeli chodzi o kampanie lokalne, to rozpocząłbym od testów komu się wyświetla,a komu nie.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym bym uważał - dlaczego? Geotargeting często zawodzi - TP często zmieniała pule IP użytkownikom neostrady - sam pamiętam, jak jakiś czas temu byłem rozpoznawany jako Katowice, Częstochowa, Bielsko-Biała, Warszawa - a w żadnym z tych miast nie mieszkam.

Teraz mam internet z kablówki z domu i w whoisie sieci jest Gdynia - a w Gdyni tez nie mieszkam.

Co prawda adwords chyba dobrze mnie rozpoznaje, bo dostaję reklamy skierowane na województwo śląskie, ale korzystanie z nowych ficzerów adwords jeżeli chodzi o kampanie lokalne, to rozpocząłbym od testów komu się wyświetla,a komu nie.

dokladnie, wykluczanie IP nie wchodzi w gre. Wielki gogole jeszcze chce byc madrzejszy i wpisanie meble+ mala miejscowosc obok wybranego przezemnie miasta tez powoduje czasami pojawienie sie reklamy... eh

i co nikt nie wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Twoim miejscu podzieliłbym grupy słów kluczowych na bardzo małe, bazujące na jednym słowie. Np:

mebelki gdansk

mebelki trojmiasto

mebelki sopot

mebelki gdynia

mebelki w gdansku

mebelki w trojmiescie

meble wiklinowe gdansk

meble wiklinowe trojmiasto

meble wiklinowe gdynia

...

krzesla wiklinowe gdansk

krzesla wiklinowe trojmiasto

...

Dla każdej z grup stworzyłbym tytuł zaczynający się od słowa kluczowego i postarał się o powtórzenie tego słowa w opisie. Pozostałbym też przy phase ("") ale postarałbym się o porządną listę słów negatywnych. Ty znasz swoją branżę, najlepiej więc powinieneś wiedzieć o co chodzi, ja tylko mogę strzelać, że nie chciałbyś ruchu z fraz zawierających te słowa:

- używane

- antyczne

- antyki

- allegro

- tanie

- chińskie

Dalej już pozostaje obserwacja działań konkurencji (SEO, kampanie PPC) i obserwowanie statystyk, wyciąganie wniosków, poprawianie list słów (także negatywnych).

Co do zwiększania CTR, możesz pobawić się w copywriting. W kampaniach PPC możesz łatwo obserwować jak treść reklamy wpływa na jej klikaność a następnie na konwersje. Spróbuj na przykład dodać do treści reklamy na końcu: "Przedświąteczna zniżka - 30% taniej!", albo "Do 15 grudnia dostawa gratis!".

... Idę spać. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności