Skocz do zawartości

Format linków w banerach - *.gif czy *.swf

tony m.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zaznaczę że jestem nowy w temacie i to o co zapytam może się okazać totalnym banałem.... więc proszę o wyrozumiałość

Moja sytuacja jest następująca...

Czy jest jakaś różnica dla googli oraz "stron www" do których to będę linkował ze swojej strony (za pomocą banerów) jeżeli zastosuję banery w formie flasha?? czy link z flashowego banera jest gorszy dla robotów?? i czy jest dla nich widoczny

Gość który robi dla mnie stronę stwierdził że będzie to dla mnie wygodniejsze bo tylko będę sobie "wklejał" te banery (za pomocą opcji w panelu admina) bez żadnej edycji kodu.....

Ale jak sprawdzam źródło strony to w miejscu gdzie jest baner jest następujący kod:

<div class="baner"><object type="application/x-shockwave-flash" data="banners/68875085875877d06c73b5ef73efe2623c621891.swf" width="173" height="45">

<param name="movie" value="banners/68875085875877d06c73b5ef73efe2623c621891.swf" />

jak tam żadnego linku do strony nie widzę więc prawdopodobnie jest wpisany w SWF....

Pytanie brzmi: Czy Banery powinny być jpgami lub gifami z linkiem w kodzie html tak żeby roboty to mogły zobaczyć??

mama nadzieję że zrozumieliście o co mi chodzi bo coś mi się wydaje że namieszałem ale ciężko coś wytłumaczyć jak się na tym człowiek nie zna:)

dzięki za odpowiedzi

Linki w SWF są "wsadzone" wewnątrz... czasem pliki SWF są bardzo duże... wyobraź sobie że taki robot musi przeglądnąć w poszukiwaniu linków pliki po klika MB(bo zawsze jest prawdopodobieństwo że tam będą) a takich plików w internecie miliony... i co sądzisz że roboty mają na to czas i zasoby(przecież to "kosztuje" - RAM, CPU itd.)??

Po mojej krótkiej wypowiedzi wywnioskuj czy było by mądre gdyby roboty traktowały pliki SWF jako "linki"

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników