Skocz do zawartości

Wycena pozycjonowania wg procreate.pl


SiMooN

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ja się włączę. Nikt nikogo nie próbuje tu oczernić. To są fakty i rada, żeby 2 razy się zastanowić przed podpisaniem umowy z w/w firmą.

W umowie jest zaznaczone, że załącznik numer 1 to słowa kluczowe na które firma pozycjonuje.

W moim przypadku słowa kluczowe nie zarabiają na siebie. tzn. pomimo, że są w na pozycjach 1-3 nie generują ruchu na stronę. Czyli mogę stwierdzić ze są źle dobrane. Jestem może laikiem, ale właśnie te słowa kluczowe zaproponowała ta firma. Ja je zaakceptowałem bo tak sugerują "eksperci w tej dziedzinie" Teraz wiem dlaczego:

1. Są to słowa łatwe do pozycjonowania

2. Łatwo za nie pobrać pieniądze

3. Nie można od nich odstąpić.

Dlaczego nie można odstąpić?

Bo jak twierdzą jest to dla nich nieopłacalne.

Paragraf umowy z tą firmą mówi, że zmiana słów kluczowych oraz ich ilości następuje w formia aneksu ale aneksu nie ma obowiązku podpisać to firma pozycjonująca.

Tak, że czytajcie umowy, co podpisujecie i konsultant jest fajny przez telefon przy podpisaniu umowy i na tym się kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 10 miesięcy temu...

Witam

Pani Moniko niestety muszę się z Panią nie zgodzić w większości poruszonych spraw. Bo zgodnie z Pani teorią to osoby które mają roszczenia do przedmiotowej firmy w zasadzie nie mogłyby skorzystać z np. pozwu zbiorowego. Ogólnie Pani wypowiedzi jest bardzo tendencyjna i przepraszam za wyrażenie ale zalatuje komuną. Muszę Pani uświadomić że duża część tych wypowiedzi może być traktowana jako odczucia po kontaktach z firmą. Ocena sposobu wyceny usługi na podstawie porównania podobnych usług w podobnej dziedzinie też nie jest czymś dziwnym a raczej normalnym. Z tego co wiem to przedmiotowa firma upublicznia swoje ceny więc robi to chyba po to aby je porównywać i oceniać. Nie zauważyłem w wypowiedziach forumowiczów rażącego naruszenia wizerunku firmy bo chyba nie oto tu chodzi. To prawda że firma ma prawo do swojej wyceny usług i ich świadczenia o ile mieści się to w ramach obowiązującego porządku prawnego , tyle że obywatel ma prawa obywatelskie i zamykanie ludziom ust charakteryzowało poprzedni ustrój. To o czym Pani mówi to normalne prawa rynku jedna strona się ceni a z drugiej strony jest oceniana i albo jest akceptowana albo nie. Potencjalny klient ma prawo do subiektywnej oceny danego towaru czy usługi i może tą opinią z własnymi odczuciami się podzielić na forum jakiejś społeczności. Nie zauważyłem gróźb czy przekleństw pod adresem tej firmy(może przegapiłem) I niech Pani nie zapomina że to forum branżowe a wielu ludzi którzy tu się wypowiadają to fachowcy w tej dziedzinie. Odnośnie samej firmy to proponuje Pani zapoznać się z ich umowami i całym modelem biznesowym ,sposobem pozyskania klientów i sposobem rozpatrywania reklamacji od byłych klientów. W moim odczuciu pozostawiają wiele do życzenia. Służę Pani historiami kontaktów z przedmiotową firmo od kilkudziesięciu byłych klientów (z podpisami) tyle że tam spodka się Pani z mniej cenzuralnymi ODCZUCIAMI ale popartymi niekiedy dramatem ludzi. I w moim ODCZUCIU ich złość i frustracja uprawnia do takich wypowiedzi. A wracając do forumowiczów to moim zdaniem wytykanie nieprawidłowości i nadużyć raczej nie doprowadzi ich przed wokandę a w sposób naturalny wymusi działanie zgodne z kodeksem etycznym branży I w moim odczuciu to najlepszy sposób na eliminację złych praktyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności