Skocz do zawartości

Mierzalność wskaźnika ROI w AdWords


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Rozpocząłem kampanię dla jednego z hoteli. W formularzu rezerwacji mam podpięty kod, który wyświetla cenę taką, jak końcowa kwota na ostatniej stronie, czyli wszystko OK. Konwersja jest zliczana w AdWords bez żadnego problemu. Martwi mnie natomiast, że w podpiętym do konta Analyticsie nie mam wskazanych dokładnych kwot na jakie klienci zarezerwowali miejsca, co uniemożliwia mi obliczenie ROI.

Co należy zrobić, żeby wyświetlały mi się w Analyticsie wspomniane wyżej dokładne kwoty? Czy muszę włączyć ustawienia e-commerce?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności