Skocz do zawartości

czy rzeczywiście nie ma żadnych korzyści


Lis

Rekomendowane odpowiedzi

Poza tym - pomiędzy dwoma frontami: frontem tych osób, którym reklamowanie w Adwords się za********e opłaca, a drugim frontem - tych, którym się to kompletnie nie opłaca, przechodzi płynna i rozmyta granica subiektywnej efektywności tej formy reklamy, która w automagiczny sposób przesuwa się w kierunku tej drugiej grupy, poprzez pogarszanie się jakości usługi (czy tam kliknięć).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konwersja prowadzaca do sprzedazy, jest zawsze konwersja, a na tym zalezy reklamodawcy. Jesli mamy zlej jakosci strone i niewazne kilkniecia typu klient kliknie i zamyka strone, uruchamia sie SmartPricing. Nasz najwiekszy wrog, a najwiekszy przyjaciel reklamodawcow :soczek:

Google AdSense - potrzebujesz pomocy ? Napisz na forum adsense lub mail: kuba@adsense.org.pl

mZEK.2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w sytuacji, jeśli masz śledzenie konwersji w AdWords.

Co do stałego budżetu reklamowego to chyba nie jest on aż tak stały i sztywny. Zwłaszcza w małych firmach.

Firma widzi, że każda włożona w AdWords złotówka daje jej 3 PLN przychodu, więc wkłada tych złotówek jak najwięcej jest w stanie. No, o ile oczywiście AdWords przyjmie zwiększoną ilość pieniędzy (na określone słowa kluczowe ilość wyświetleń jest ograniczona).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności