Skocz do zawartości

Mapa strony

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Czy mapa strony rzeczywiście zwiększa pozycję w wyszukiwarkach? I czy musi być koniecznie w formacie .xml czy może być .html?

Pozdrawiam

PS. Czy rzeczywiście słów kluczowych nie może być więcej niż 10? ;)

mapa nie zwiększa (co kolwiek to znaczy) pozycji w google, mapa może pomóc w zaindeksowaniu podstron

co do słów kluczowych to możesz mieć ich tyle ile chcesz, w pozycjonowaniu nie chodzi o ilośc słów kluczowych, a o ustawienie strony na te słowa kluczowe w wyszukiwarkach

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

I o to mi chodziło :D Dzięki!

A automaty służące do katalogowania dają coś, czy nie? Np. Adder? Sorry za głupie pytania, ale jestem amatorem. I czy znacie jakąś stronkę z rankingiem najlepszych katalogów www, gdzie warto ręcznie dodać swoją stronę.

Pozdrawiam

Jeśli chodzi o katalogi to - https://www.katalogiseo.info/

A skrypty.... Jeżeli coś dają to tylko dla katalogów które są robione na jakimś popularnym skrypcie. A i to nie zawsze dodają poprawnie. Coraz więcej katalogów broni się przed spamem i stosuje tokeny i inne zabezpieczenia. Z większością z nich skrypt sobie nie poradzi.

Co do Addera.

www.thesunrise.pl - Mój blog

www.katalog-web.pl - Mój katalog stron - SEO friendly i na autorskim systemie

Jeśli chodzi o katalogi to - https://www.katalogiseo.info/

A skrypty.... Jeżeli coś dają to tylko dla katalogów które są robione na jakimś popularnym skrypcie. A i to nie zawsze dodają poprawnie. Coraz więcej katalogów broni się przed spamem i stosuje tokeny i inne zabezpieczenia. Z większością z nich skrypt sobie nie poradzi.

Co do Addera.

Ale te katalogi mają PR 0 w większości... To nie ma nic do rzeczy?

EDIT: Już nieważne, ślepy jestem ;)