Skocz do zawartości

[Startup] Web-Tools.pl - Twoje Zaplecze, Monitoring Pozycji


mkr

Rekomendowane odpowiedzi

Monitorowanie linków Yahoo odbywa się z ustawieniem:

Show Inlinks: Except from this domain to: Only this url - podobnie zlicza linki np. E-weblink.com

LD - w chwili obecnej nie jest monitorowany. Zostanie dodany w najbliższej aktualizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Wprowadzono monitorowanie historii Google Site, Google Link, Yahoo Site, Yahoo Link dla wszystkich aktywnych witryn Zaplecza i Monitoringu

Nie wiem czy to nie za krotko, ale jakos nie widze zeby zbierało te dane.

W monitoringu po kliknięciu : Statystyki indeksacji

nic się nie dzieje zarówno dla stron z monitorowanymi frazami jak i bez.

W zapleczu nawet nie wiem gdzie takiej informacji szukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostępna jest kolejna aktualizacja, poprawiająca błąd monitorowania podstron.

Dodane zostało też monitorowanie Yahoo Link Domain - wyniki widoczne będą po następnym odświeżeniu parametrów Site/Link... ( do 7 dni )

@czachapl - Widocznie nie nadpisałeś wszystkich plików, lub w cache przeglądarki masz stare pliki JavaScript.

W Zapleczu wygląda to tak:

2009-05-20_154119.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze pobrane kopie aktualizacji, miały zablokowaną możliwość usuwania monitorowanych fraz.

W przypadku gdy nie ma możliwości usunięcia monitorowanej frazy wystarczy nadpisać jeden plik właśnie tą "mała" aktualizacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mogę prosić o dorobienie "zamykania" okna ze statystyką? Po kliknięciu (jak na obrazku wyżej) otwiera mi się 6 wykresów i nie mogę tego potem zamknąć. To pewnie tylko przeoczenie, bo wszędzie poza tym drugie kliknięcie zamyka okienko.

Będę i też przyklasnę - narzędzia są super.

pozdrowienia

Dla tych, co lubią zdjęcia planet: Planety i ich zdjęcia, dla tych, co lubią katalogi stron: Podwójny katalog stron. Albo Idź do diabła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dawno nie było aktualizacji to mam porcją propozycji, tak w ogóle to może wprowadzisz przy aktualizacji np. opłatę 30 zł (ot taki dodatek dla programisty, żeby miał mobilizację do pracy?).

- możliwość podziału fraz w raporcie (pozycjonuje np. 10 fraz głównych i 30 fraz bonusowych), ale nie chce żeby bonusy szły w tym samym raporcie, więc miło jak będzie opcja, żeby zaznaczyć frazy które chcemy w raporcie,

- możliwość podziału w domenie na kategorie np.: główne, dodatkowe, testowe, inne (możliwość przypisania własnej nazwy dla fraz),

- pole tekstowe w domenie kiedy w nią wejdziemy (abyśmy mogli np. napisać parę zdań w stylu (dead lina do 30 września),

+ https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...st&p=542176

- czyli to co zawsze zsumowanie wszystkich fraz w danej kategorii np. w kategorii pozycjonowanie mamy 100 domen, sprawdzamy 900 fraz.

Na samym dole mogłaby być informacja: Tyle i tyle fraz na 1 miejscu, tyle i tyle na 2 miejscu, tyle i tyle na 3 miejscu etc... (z możliwością wyboru czy ma nam pokazywać dla każdego miejsca czy też np. 1-3, 4-5,6-10, 1-5, 6-10, 1-10 etc...), to dałoby się chyba łatwo z bazy wyciągać kwestia obrobienia,

- taki dodatek jak możliwość przypisania to frazy kwoty (dodając frazę mam opcję "edytuj", w której sobie mogę sprecyzować np. od 1 do 10, jaka fraza ile jest warta danego dnia), a na sam koniec sumuje każdą frazę (super dodatek),

Ustalam, że miejsce 1 kosztuje 20 zł, każdego dnia sprawdzając pozycje system sumuje dodaje kwotę a potem jest możliwość podglądu ile dana fraza zarobiła lub ile zarobiła cała domena,

- w dostępie dla klienta jest pewien błąd:

obrazekfuh.jpg

- w panelu administratora to wygląda tak:

obrazek2j.jpg

Jednym słowem brakuje ikonek i panel u klienta wygląda pusto i nigdy nie wie co to za cyfry,

- możliwość sortowania i zapisania kategorii, aktualnie jest tak że kategorie się nie sortują a wyświetlają się w kolejności jak dodamy, lepszym rozwiązaniem byłoby sortowanie alfabetyczne lub według własnego widzimisie,

- w momencie kiedy robimy ręczną aktualizację frazy i np. fraza jest na 4 miejscu, po aktualizacji jest na 5 (pomimo, że na 4), bo trafiło na inne DC, to nie można ustawić tak żeby jeśli jest gorszy wynik nie pobierało?

- tak samo przy każdym ręcznym odświeżeniu na wykresie zbiorczym tworzy się linia (jeśli odpytamy np. 10 razy i dopiero za 11 razem złapie poprawną pozycje, to mamy wielką przerwę wykres wygląda wtedy tak: ---- ---

- exporty do seo.net.pl jeśli starczy czasu :)

To z najważniejszych.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostępna aktualizacja Monitoringu i Zaplecza Web-Tools.pl do wersji 1.0.23

Aktualizacja bezpłatna

Nowości:

Moduł kosztorysu - Generowanie wycen na podstawie pozycji osiągniętych w danym miesiącu.

Możliwość zdefiniowania ceny za utrzymanie pozycji, dla każdej frazy i wyszukiwarki z osobna.

System pozwala na wyliczanie cen z lub bez podatku VAT.

Wycena może zawierać dodatkowy komentarz.

Przykładowy raport z wyceną: https://www.web-tools.pl/download/www.seoparty.net-.pdf

2009-08-09_220406.png

Raporty Tabelaryczne HTML - Możliwość tworzenia raportów HTML, w formie tabelarycznej.

Raporty te mogą być tworzone także z poziomu kont klienckich.

Dostęp do ich generowania możliwy jest bezpośrednio z listy monitorowanych stron, jak i podstrony z pełnymi danymi monitorowanej witryny.

2009-08-09_215141.png

Pozostałe zmiany:

Aktualizacja modułu pobierania PageRank™

Monitoring Pozycji - Optymalizacja generowania raportów PDF

Monitoring Pozycji - Możliwość generowania raportów PDF przez konta klienta. (opcjonalnie)

Monitoring Pozycji - Możliwość deaktywacji strony tytułowej raportów PDF

Monitoring Pozycji - Dodano pełną obsługe wyszukiwarek Google.de oraz Google.at wraz z podziałem na zapytania wewnętrzne dla tych języków.

Monitoring Pozycji - Dodatkowe możliwości konfiguracji raportów PDF ( Ustawienia Raportów )

Zaplecze/Monitoring - Drobne zmiany interfejsu. ( Podświetlenie linków po terminie wyświetlania; Zamykanie wykresów statystyk; Nagłówek tabeli dla klientów )

Przed przystąpieniem do aktualizacji, zalecane wykonanie kopii bazy danych! Aktualizacja wymaga nadpisania wszystkich plików.

Aktualizacja do pobrania z poziomu skryptu.

Dziękuję też za licznie napływające sugestie odnośnie rozwoju skryptów. Wszystkie są odnotowywane i analizowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze czytam posta, ale już jednym słowem jesteś wielki! :-)

Cholera, super zmiany właśnie się tym bawię.

Jak ktoś jeszcze nie ma tego skryptu to polecam w 100%

Najlepszy skrypt jaki istnieje.

/// Edit ///

Przy module tym z wyceny mała sugestia, czy dałoby się umieścić przykładowo w którymś miejscu (bez potrzeby generowania raportu + rozliczenia) wyświetlać kwotę? Np. pokaż wynagrodzenie łącznie (uwzględnia od 1 dnia miesiąca do dnia w którym jesteśmy), czy tez wynagrodzenie na poziomie każdej domeny (niby może kliknąć generuj raport + rozliczenie), ale tak się zastanawiam czy jak zrobimy pokazaną kwotę w panelu administracyjnym czy tez nawet u klienta takiego małego zsumowania czy nie będzie efektywniejsze? Oczywiście to tylko moje zdanie, chętnie poznam zdanie innych.

Ale przytoczę przykład:

Klient sobie wchodzi w raport i widzi np. 10 sierpnia minęło 10 dni i do zapłaty ma 225 zł netto, w głowie sobie liczy że zarobił już dzięki SEO np. 500 zł

Więc widzi realny zysk, wydał 225 zł a przyniosło mu to 500 zł.

/// Edit 2 ///

Po aktualizacji kiedy generujemy raport, nie ma strony tytułowej (automatycznie jako strona numer 1 jest tabelka), pomimo tego że nie odznaczona jest ptaszkiem opcja w raportach, żeby nie generowało pierwszej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam też propozycję dotyczącą sprawdzania fraz dla wielu wyszukiwarek i języków dla jednej domeny.

Przykładowo mamy domenę: nike.com

Domenę nike.com/pl/ pozycjonujemy na frazy: polska 1, polska 2, polska 3

Sprawdzamy Google.pl

Domenę nike.com/de/ pozycjonujemy na fraze: deutche 1, deutche 2, deutch 3

Sprawdzamy Google.de

Ale system sprawdza frazy z PL i DE najpierw w Google.pl a następnie w Google.de

W raportach to samo dla wyszukiwarki w Google.pl pokazuje frazy niemieckie z "-" (brak wyniku),

W raportach to samo dla wyszukiwarki w Google.de pokazuje frazy polskie z "-" (brak wyniku).

Sympatyczna będzie opcja, podziału sprawdzania fraz na konkretną domenę w obrębie domeny (ale to w przyszłości o ile ktoś korzysta z tego narzędzia globalnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności