Skocz do zawartości

Opinia hekko.pl


michat

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Obecnie coraz więcej stron mam na tym serwerze; Bywają jednak problemy z dostępem, ale biorąc pod uwagę,że przeniosłem tam serwis z shou.pl ;) to jestem zadowolony. Mam tam również stronę firmową,chociaż mam również serwery droższe np: nazwa.pl.

Szczerze to powolny bok to zaleta, 99% problemów rozwiązuje się sama, a wiedza pozostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie ta firma od początku wystartowała jak rakieta i kiedy okrzywkiwano ją krzakiem oni nadal wprowadzali ciągłe ulepszenia i tak jest do dziś. Choć mają problemy to je rozwiązują i nadal są i rosną w siłę i oby tak dalej bo jestem z nich nadal mocno zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taa rosną w siłę, 3 hosty na jedno konto ftp max... przesyłanie pojedynczych plików tylko wchodzi w grę... to mnie zirytowało !!

Odpowiedź	530 Sorry, the maximum number of clients (3) from your host are already connected.

nie przejmujcie się tym, odczekajcie godzinę może dwie lub do jutra i dopiero spróbujcie wgrać drugi plik :rolleyes:

poza tym resetowanie połączeń (kiedyś dostałem odp że to coś przez direct admina (aktualizuje się czy coś?)).

Poza tym szybkość zadowalająca, serwery w Polsce :)

Nie mam pojęcia dlaczemu wyleciały i mają filtera Polskie znaki w adresach Joomla od nowa napisane, czytelnie i logicznie. Dylemat adres z www czy bez? Powinno to rozwiać wszelkie wątpliwości.

Naprawiam kodowanie [krzaki, chińskie znaki, polskie znaki] dowiedz się także czymże jest kodowanie znaków bo to podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam. Od paru dni jestem klientem firmy hekko. Niestety zaistniala pewna nie mila sytuacja, o ktorej czuje sie zmuszony napisac na tym forum.

Skusilem sie wybrac oferte serwera z domena za 68,32 zl (easypack+) jednak pojawily sie problemy z intepretacja regulaminu miedzy mna, a osoba z dzialu kontaku z klientem w firmie (Panem Damianem), w skutek czego nie mam tej domeny. Jest ona zarezerwowana jednak firma chce aby za nia oddzielnie zaplacil!

Przedstawie tu kilka najwazniejszych maili, ktore moim zdaniem dobrze prezentuja ta sprawe.

> 1. Nie zamówił Pan domeny w wymaganym czasie (podczas księgowania żadnej zamówionej domeny nie było na Pańskim koncie).

"Domenę należy zamówić w zakładce Zamów domenę w panelu

rozliczeniowym tuż po opłaceniu konta a zgłoszenie przesłać na

biuro@hekko.pl."

"tuz po oplaceniu", a Pan chce aby zostala zamowiona przed

zaksiegowaniem, poza tym panel wyraznie prezentuje status konta z

opisem opłacony badż nieopłacony wiec regulamin mowi jasno status

zmienia sie na oplacony nalezy zamowic domene.

> 2. Nie przesłał Pan do nas takiej informacji o promocji."Przelew został już dokonany, czy moglbym juz zamowic domenę?

interesuje mnie domena [cut], pozdrawiam" taka widomosc

wyslalem do Panstwa.

A na stronie oferta pod tabelka widnieje wielki napis DO KAŻDEGO KONTA

DOMENA W CENIE PAKIETU - kliknij po szczegóły, wiec oczywiste jest ze

rozmawiajac o domenie mam na mysli ta w cenie konta.

Nie rozumiem w czym problem, abyscie Panstwo aktywowali moja domene,

przeciez pieniadze zostaly wyslane, jestescie bez starty. Chcialem

szybko ruszyc z moim projektem i jestem zainteresowany dluzsza

wspolpraca z hekko, ale ta sytuacja, zupelnie nie potrzebna moim

zdaniem, narusza na szwank dobre imie firmy zapewniajacej partnerskie

stosunki z klientem. Uwazam rowniez, iz moglby Pan wykazac nieco wiecej inicjatywy w rozwiazaniu tej kwestii.

Odpowiedz:

Szanowny Panie, nie jest ważne co prezentuje panel tylko jakie operacje Pan wykonuje. Nie zamówił Pan domeny w dogodnym czasie do tego oraz nie zgłosił choćby tego faktu do nas.

co najlepsze mail o tresci:

Pragniemy poinformować, że zaksięgowaliśmy Państwa płatność za fakturę pro-forma nr [cut]. Ważność konta [cut] została przedłużona w Hekko.pl do dnia 2010-11-24.

doszedl do mnie 13 listopada 2009 12:52, a mail o temacie: "Zamówienie domeny w Hekko.pl" i tresci:

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za wybranie Naszej oferty. Mamy nadzieję, że spełni ona Państwa oczekiwania.

Lista zamówionych domen:

[cut] - 19.52 zł brutto

Pragniemy poinformować, że wygenerowaliśmy dla Państwa fakturę pro-forma którą w każdej chwili można pobrać i wydrukować pod poniższym adresem....

doszedl 13 listopada 2009 13:29

Jednak perelke zostawilem na koncu:

Witam, domene juz zamowilem, jednak nadal nie wiem o co chodzi z ta

platnoscia za nia ([cut] 2009-11-13 2009-11-23 19.52 zł) ?

wyslany 13 listopada 2009 13:34, w odpowiedzi od Pana Bartosza:

Proszę się tym nie przejmować.

Jest to pewna drobna ułomność naszego systemu billingowego.

Otrzyma Pan domenę w takiej cenie jaką Pan zapłacił.

Jeśli mogę jeszcze w czymś pomóc, pozostaję do dyspozycji.

otrzymany 13 listopada 2009 15:59

Co bylo pozniej opisalem wyzej.

Chcialbym przestrzec uzytkownikow forum. Dodam, ze nie jestem zadowolony z tego, ze podjelem wspolprace z firma hekko.

Staralem sie przedstawic sytuacje jasno i klarownie, w przypadku jakis moich uchybien czy bledow chcialbym przeprosic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nawiązaniu do powyższej wiadomości, pragnę poinformować iż firma Hekkonet nie przyznaje się w tym wypadku do żadnego uchybienia. Działamy na rynku od ponad 2 lat i owszem jak każdej firmie zdarzają się potknięcia, pomyłki jednakże wszystkie staramy się na bieżąco wyjaśniać.

W związku z promocją obejmującą domeny jest to nie pierwsza taka sprawa. Jakiś czas temu również niezadowolony klient opisał nas gdzieś w tym wątku.. po tym fakcie podjęliśmy decyzję zmiany warunków promocji na bardziej przyjazne i jasne użytkownikom - co spowodowało w efekcie wzrost zarejestrowanych domen w promocji i tak jest do dziś.

Użytkownik KlientHekko, nie postępując zgodnie z warunkami promocji uniknął rejestracji domeny w promocji. Domena nie została zamówiona po opłaceniu konta tylko kilka dni później - po przedłużeniu konta, na adres biuro@hekko.pl nie dostaliśmy JASNEJ informacji, że domenę użytkownik chce w promocji w związku z czym Bartosz, pracownik BOK odpisał, zacytuję ponownie:

Proszę się tym nie przejmować.

Jest to pewna drobna ułomność naszego systemu billingowego.

Otrzyma Pan domenę w takiej cenie jaką Pan zapłacił.

Jeśli mogę jeszcze w czymś pomóc, pozostaję do dyspozycji.

- te słowa w kontekście tego, że domena kosztuje dokładnie tyle ile, jak wywnioskował z poprzednich Pańskich wiadomości, zapłacił Pan za nią czyli w przypadku domen .pl jest to kwota 19,52 zł brutto.

Mam nadzieję, że dość jasno to przedstawiłem i choć trochę rozwiąże o Panu niejasną sytuację w której się Pan znalazł.

Bardzo mi przykro, że w wyniku niezrozumienia przez klienta oferty wylewa on teraz żale po różnych forach (nie tylko tutaj..).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hm. Zalozylem tutaj konto jakis czas temu ale widze usuneli z powodu braku aktywnosci :D

Dobra do rzeczy. Miarka sie przebrala... Pan Damian G. z supportu stwierdzil po moim mailu, iż od 3 miesiecy nie wystapily u nich zadne awarie. Tymczasem ja raportowalem kilkukrotnie na ich maila oraz na telefon awaryjny. Dodatkowo przy zglaszaniu wczesniejszych awarii nikt mi nie zarzucal, ze uzywam nieprawidlowego maila. Dopiero jak wskazalem daty konkretnych awarii (2009-11-09 17:28, 2009-10-14 01:35) to zwrocono mi uwage, iz nie wysylam zgloszenia z prawidlowego adresu mail bedacego w ich bazie danych. Niby ok tylko dlaczego wczesniej przyjmowano moje zgloszenia? Informacja leci krotko i na temat. S3 lezy i dzialac trzeba. Nie trudno sie domyslic ze o2, go2 czy tlen to to samo. Nie zamierzam edytowac konfiguracji konta specjalnie dla hekko. Nie wszystkie uslugi mam skonfigurowane na jeden alias. Po za tym latwo kogos namierzyc przy pomocy jednego zapytania.

Kolejna sprawa. Uptime. Co mi po nim? Serwer moze i jest osiagalny ale jego uslugi nie sa swiadczone wiec jest to pic na wode. Co mi po uptime rzedu 99% skoro podczas dzialania serwera apache nie odpowiada! Sadze, ze dostepnosc uslug jest na poziomie 92-94% Moge zrozumiec wtope, jedna, druga, trzecia. Ale twierdzenie, iz nie bylo zadnych awarii, a potem odsylanie mnie do panelu gdzie wczesniej nic sie nie dzialo jest czyms niewporzadku. Gdy wczesniej wysylalem tickety to mowiono mi, ze jest awaria i tyle, a ostatnim razem odeslano mnie do panelu...

Wiem, ze klienci ktorzy sie godza na ich uslugi podlegala limitowi na zuzycie procesora. Pytanie brzmi na jakiej podstawie jest to liczone? Na podstawie zapytan SQL? Bo jak probowalem obciazyc zwyklym skryptem to nie wskazalo mi zadnego obciazenia. Ciekawe...

PHP Freelancer

Webkrytyk - zobacz jak marnują się Twoje pieniądze w internecie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystam z usług Hekko od ponad roku. Generalnie rzecz biorąc jestem zadowolony. Nie było problemów z takimi rzeczami jak np. PDO, bez którego np. Symfony by nie śmigało a z którym o dziwo na niektórych hostingach jest problem i trzeba się prosić o jego włączenie (żałosne tak nawiasem mówiąc). Był natomiast problem z PEAR'em, który rzekomo był w standardzie a miałem problem żeby zaimportować klasy no ale po paru mailach nastąpiła szybka reakcja ze strony firmy Hekko.

pozdrawiam :-)

Semantic Web - blog o Semantycznym Web, tekstforfatter - copywriting norweskich przyjacieli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również posiadam konta w hekko od roku i jestem bardzo zadowolony. W tym przedziale cenowym to bardzo dobry hosting. Nie zauwazyłem częstych awarii. Ostatnio była jakaś jedna większa, ale była już opisana. Wskaźnik obciążenia konta w panelu działa prawidłowo. W zależności od typu oraz ilości skryptów wskazuje różne obciążenie. Z tego co wiem firmy tego typu mają w swojej bazie adres e-mail klienta taki jaki podał przy rejestracji konta i też właśnie z tego adresu najlepiej kontaktować się z bokiem w sprawie swojego konta. Z taką sytuacją spotkałem się w różnych innych firmach.

Program do nauki na uprawnienia budowlane i przygotowujący do egzaminu na uprawnienia budowlane.

Okulary przeciwsłoneczne polaryzacyjne oraz okulary antyrefleksyjne zerówki do pracy przy komputerze.

Największy wymarzony kamper barbie fbr34 firmy mattel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm. Zalozylem tutaj konto jakis czas temu ale widze usuneli z powodu braku aktywnosci :P

Dobra do rzeczy. Miarka sie przebrala... Pan Damian G. z supportu stwierdzil po moim mailu, iż od 3 miesiecy nie wystapily u nich zadne awarie. Tymczasem ja raportowalem kilkukrotnie na ich maila oraz na telefon awaryjny. Dodatkowo przy zglaszaniu wczesniejszych awarii nikt mi nie zarzucal, ze uzywam nieprawidlowego maila. Dopiero jak wskazalem daty konkretnych awarii (2009-11-09 17:28, 2009-10-14 01:35) to zwrocono mi uwage, iz nie wysylam zgloszenia z prawidlowego adresu mail bedacego w ich bazie danych. Niby ok tylko dlaczego wczesniej przyjmowano moje zgloszenia? Informacja leci krotko i na temat. S3 lezy i dzialac trzeba. Nie trudno sie domyslic ze o2, go2 czy tlen to to samo. Nie zamierzam edytowac konfiguracji konta specjalnie dla hekko. Nie wszystkie uslugi mam skonfigurowane na jeden alias. Po za tym latwo kogos namierzyc przy pomocy jednego zapytania.

CapaciousCore, Twoja wypowiedź jest strasznie chaotyczna, prawdopodobnie pisana pod wpływem emocji. Rozumiem to.

Owszem zgłoszenia przyjmujemy od niezidentyfikowanych adresów e-mail ale generalnie nie odpowiadamy nic konkretnego i w ostatniej kolejności, tak jest od zawsze. Zresztą, jak thor_in napisał jest to praktyka stosowana w wielu firmach a Ty jako użytkownik Hekko.pl masz obowiązek posiadania w danych aktualnego adresu e-mail (zgodnie z regulaminem) i niczego nie przeskoczymy.

Kolejna sprawa. Uptime. Co mi po nim? Serwer moze i jest osiagalny ale jego uslugi nie sa swiadczone wiec jest to pic na wode. Co mi po uptime rzedu 99% skoro podczas dzialania serwera apache nie odpowiada! Sadze, ze dostepnosc uslug jest na poziomie 92-94% Moge zrozumiec wtope, jedna, druga, trzecia. Ale twierdzenie, iz nie bylo zadnych awarii, a potem odsylanie mnie do panelu gdzie wczesniej nic sie nie dzialo jest czyms niewporzadku. Gdy wczesniej wysylalem tickety to mowiono mi, ze jest awaria i tyle, a ostatnim razem odeslano mnie do panelu...

Sądzić możesz..gdybyś miał jakieś podstawy. Serwer S3 nie działał w miesiącu listopadzie dokładnie przez 4 godziny w sumie (więc łatwo policzycć uptime), dlaczego tak się stało ? Każdy nasz klient wie gdzie taką informację znaleźć. Wcześniej przez wiele miesięcy żadnych awarii nie było. Mamy jasną politykę SLA i się jej trzymamy.

Wiem, ze klienci ktorzy sie godza na ich uslugi podlegala limitowi na zuzycie procesora. Pytanie brzmi na jakiej podstawie jest to liczone? Na podstawie zapytan SQL? Bo jak probowalem obciazyc zwyklym skryptem to nie wskazalo mi zadnego obciazenia. Ciekawe...

Na podstawie wykorzystania czasu procesora przez procesy użytkownika. No ciekawe.. to się ciesz, że Twój skrypt był tak prosty, że generował znikome obciążenie.. :P

I na koniec, no offence :) Jesteśmy aby pomóc dać dobrą usługę ale musicie zrozumieć, że są pewne zasady, wymagania których należy się trzymać. Z obu stron.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze klienci ktorzy sie godza na ich uslugi podlegala limitowi na zuzycie procesora. Pytanie brzmi na jakiej podstawie jest to liczone? Na podstawie zapytan SQL? Bo jak probowalem obciazyc zwyklym skryptem to nie wskazalo mi zadnego obciazenia. Ciekawe...

Tak a propo tego obciążenia - nie chcę tu nikogo bronić ale...

...te obciążenie mogło być spowodowane pośrednio przez duży ruch (bezpośrednio właśnie przez zwiększoną ilość zapytań SQL) i ten monitor hekko w takich sytuacjach sprawdza się znakomicie. Sprawdzasz czy obciążyłeś, wchodzisz w logi apacha i patrzysz co za IP Ci tak pojechał serwer. Następnie szybka blokada ruskich i tureckich botów w .htaccess i przynajmniej u mnie na drugi dzień spadek z 4,71% do niecałych 1,5% :good:

W innych hostingach (bez wykresu) nie miałbym takiej możliwości. Może nie jest to super miarodajne narzędzie ale ogólny pogląd na sytuację daje.

iDir - skrypt na katalog stron lub firm - następca projektu SEOKatalog, dostosowany do dzisiejszych standardów, w pełni responsywny, na nowoczesnym frameworku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności