Skocz do zawartości

Opinia hekko.pl


michat

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

hekko długo jeszcze potrwa ta usterka ? Bo to już trwa i trwa i można mieć wrażenie że nic nie robicie w tej sprawie...Teraz (godz. 22.15) pad jest jak widzę już totalny...o komforcie pracy z phpmyadmin na s1 w ciągu dnia już nie wspomnę...

iDir - skrypt na katalog stron lub firm - następca projektu SEOKatalog, dostosowany do dzisiejszych standardów, w pełni responsywny, na nowoczesnym frameworku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xann ja wiem i rozumiem dlatego pytam normalnie bez pretensji - po prostu chciałbym wiedzieć ile to jeszcze potrwa bo nie widzę nigdzie takiej informacji a pracować w takich warunkach jest ciężko. Pytam bo jeśli to dłuższa awaria to najważniejsze projekty przeniosę do innego hostingowca - przynajmniej na czas ich zaprogramowania.

iDir - skrypt na katalog stron lub firm - następca projektu SEOKatalog, dostosowany do dzisiejszych standardów, w pełni responsywny, na nowoczesnym frameworku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

General_Depet' też sie na wkurzałem na hostingi ile razy to ja zmieniałem , ale naczyło mnie to jednego , moje wkurzanie wcale nie przyśpieszy tego ze szybciej to naprawią , po porstu zgłaszam awarie i ide na piwo , coś od życia się też nalezy

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xann ale powtarzam Ci że ja się nie wkurzam i nie bulwersuję - po prostu chciałbym wiedzieć kiedy awaria zostanie naprawiona ze względu na to że mam kilka projektów do zaprogramowania które akurat leżą na hekko i które na ten trudny czas mógłbym przenieść na inny swój hosting - pytanie tylko czy opłaca mi się czasowo tak kombinować - stąd prośba o podanie terminu.

iDir - skrypt na katalog stron lub firm - następca projektu SEOKatalog, dostosowany do dzisiejszych standardów, w pełni responsywny, na nowoczesnym frameworku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie nie jest to dobre miejsce na to, większość informacji można znaleźć na forum wht, tam też są odpowiednie działy do tego.. tutaj niestety nie. Najlepszy jest kontakt bezpośrednio na biuro@hekko.pl -> nie boli i odpowiedzi są naprawdę szybko :D

Do rzeczy.. Od ok 2 tygodni występują problemy z serwerem S1 (jaki kto ma serwer na swoje konta może zawsze sprawdzić w panelu rozliczeniowym w zakładce "Informacje o koncie"). Serwer notorycznie się wiesza (pomaga tylko reset twardy z konsoli, co też nie jest dobre dla danych a i dłuższy start jest w takim wypadku), generuje wysoki load nawet w godzinach pozaszczytowych.. Błędy pochodzą z kontrolera macierzy dysków który pracuje w serwerze DELL.. Niestety to nie jest sprawa tego typu, że wyjmujemy kontroler stary a wkładamy nowy i wszystko gra.. Rozwieję plotki dochodzące do nas, serwer nie jest przeciążony, od sierpnia tylko kont i sumarycznego obciążenia generowanego przez pozostałe konta na tym serwerze (S1) ubywa. Ostatnie 2 dni serwer chodzi poprawnie po dokonanych zmianach takich które mogliśmy wykonać jednakże pozostała część prac zostanie wykonana dopiero jak przyjedzie odpowiedni sprzęt i odbędzie się to we wczesnych godzinach rannych bądź też nocnych (oczywiście informacja pojawi się w panelu rozliczeniowym w zakładce "Prace") w przyszłym tygodniu.

Praca serwera s1 nie ma wpływu na działanie pozostałych serwerów (min. z nowo zakładanymi kontami) które pracują stabilnie i bez przerw od pierwszego włączenia.

Mam nadzieję, że rozwiałem wszelkie wątpliwości a gdyby jakieś się pojawiły jeszcze proszę o kontakt na pw bądź też biuro@hekko.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś miałem problem z instalacją wordpresa z panelu administracyjnego, a helpdeska mało pomógł mimo że to była ich wina.

Jak może być nasza wina w takim wypadku ? Wybacz ale nigdy w to nikt nie uwierzy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś miałem problem z instalacją wordpresa z panelu administracyjnego, a helpdeska mało pomógł mimo że to była ich wina.

Jak może być nasza wina w takim wypadku ? Wybacz ale nigdy w to nikt nie uwierzy ;)

Nie mowie ze wina, ale wordpres który był jako moduł do zainstalowania nie działał mimo to instalowałem go 4 razy. (coś było nie tak z bazą)

Nie dało się go podpiąć pod mój hosting (hekko), i a jak napisałem do help to odpisano ze nie mają obowiązku mi tego instalować, (mimo ze zgłaszałem usterkę, a nie prośbę o zainstalowanie).

Oczywiście po 2 dniach został wordpress zainstalowany prze "konsultanta" z hekko, więc w sumie dobrze się skończyło.

I nie neguje tu hostingu hekko tylko mowie co mi się wydarzyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woesz, będąc konsultantem i widząc, że całe PHp i MySQL, wszelkie usługi smigaja, az mło, wszystkie strony chodzą, żadko kiedy prawdopodobne jest, że cos padło, tylko dlatego, że Twój WP nie chcia się zainstalowac, z powodu "problemów z bazą"..

Postaw sie po ich stronie ;)

A od siebie dodam, że od jakiegos czasu mam tam kilka domen i nawet nawet - uptime to chyba z 99,99 ;]

Nieruchomości bez pośredników? Tylko NoBroker.pl - platforma ogłoszeń bezpośrednich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności