Skocz do zawartości

Dynamiczne dostosowywanie słów kluczowych

Piobuko

Rekomendowane odpowiedzi

Tworzę właśnie stronę https://pieniądze-w-sieci.yoyo.pl

W pliku index.php w miejscu na treść strony znajduje się skrypt wyświetlający treść z innych podstron, dokładnie w takiej postaci:

<?php
$open=$_GET['id'].'.php';
If(is_file($open) and $_GET['id']!= "index")
include($open);
else
include('glowna.php');
?>

Nie znam się za bardzo na php, wkleiłem tylko ten jeden kod, który znalazłem w tej postaci. Domyślnie otwiera się plik glowna.php

Podstrony (sam sformatowany znacznikami tekst) otwieram wpisując znacznik "a" w postaci <a href="index.php?id=nazwa_podstrony">

Co zrobić, aby dynamicznie zmieniać słowa kluczowe, title, description przy otwieraniu każdej podstrony? Jest to chyba bardzo ważne, aby każda podstrona miała dopasowane znaczniki w meta + title? A może jest jakieś inne rozwiązanie?

Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.

Tajemnica sukcesu wysokich zarobków w Google AdSense

https://tnij.org/google-adsense

No rozwiązań jest dużo. Powiem jak ja mam. Zrób sobie funkcje odpowiedzialną za wyświetlanie nagłówka, menu stopki itd. Żebyś w jednym miejscu miał np. funkcje_dolaczone.php. Potem w każdym pliku który otwierasz, includuj te poszczególne funkcje. A w funkcji gdzie wywołujesz nagłówek przekazuj słowa kluczowe dla danej strony. Funkcja nagłówek pobiera i wstawia do np. mety te pobrane słowa (za pomocą zmiennej.) W ten sposób nagłówek jest jeden i tylko mu przekazujesz parametry w postaci opisu i słów. Można jeszcze to np. rozbudować o wstawianie z pliku np. ale myślę że przy mniejszej ilości stron takie coś będzie oki.

www.thesunrise.pl - Mój blog

www.katalog-web.pl - Mój katalog stron - SEO friendly i na autorskim systemie

Dzięki wielkie, rozumiem ideę, ale chyba nie jestem na tyle dobry, żeby wcielić to w życie. Może pokażesz mi jakąś konkretną stronę, na której działa takie rozwiązanie, albo linka do jakiegoś skryptu?

:D