Skocz do zawartości

Budowa linku


xxxlhxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko..

Czy jest według was różnica miedzy zapisaniem w kodzie strony linku wewnetrznego w postaci:

<a href= "https://domena.pl/docelowastrona.html" >anchor</a>

aaaa

<a href= "docelowastrona.html" >anchor</a>

Defakto google analizujac strone w formie tekstowej widzi calkiem inny kod strony.... czy to moze miec wplyw na pozycje naszej docelowej postrony na zadany anchor

Pozdraiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co wiem dla Google budowa linku nie ma znaczenia. Nawet lepiej chyba używać <a href="docelowastrona.php" niż a href="https://www.strona.pl/docelowastrona.php", bo jak zmieniasz zupełnie domenę, to, w drugim przypadku, musisz zmienić kod strony :D

A title trzeba dodawać wszędzie? To znaczy mam pisać <a href="https://www.6plus.com.pl/kontakt.php" title="Kontakt">?

Ma to jakieś znaczenie dla wyszukiwarek? I czy można ciągle pisać title="Nazwa firmy - Kontakt", title="Nazwa firmy - Oferta" itd.? Ciągle powtarzająca się nazwa firmy nie będzie traktowana jako spam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem chyba na sprawnymarketing.pl, żeby nie powtarzać anchora w title. Czy to prawda?

Która forma będzie lepszym rozwiązaniem?

1. title=Forum PiO --> anchor=PiO

2. title=Forum traktujące o pozycjonowaniu stron --> anchor=PiO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korektor, tam była mowa o tym, aby nie powtarzać anchor tekstu a nie żadnego słowa występującego w nim. Poza tym, z tego co pamiętam to na tej stronie teorie na temat powtarzania anchoru w title były gdybaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jeszcze nikt nie wykazał, że title w jakikolwiek sposób pomaga.

Swoją drogą denerwuje mnie trochę, że w niektórych systemach wymiany trzeba go podawać.

O ile to, że strona zdobyła ileś tam tam linków z takim samym anchorem i bez title jest w miarę prawdopodobne, to szansa na to, że dostaliśmy naturalnie kilka tysięcy linków z takim samym anchorem i jednocześnie identycznym kilkuwyrazowym title, jest prawie zerowa. Google raczej tego nie bierze pod uwagę, ale w łatwy sposób by mogło, więc ja tam nie wstawiam w systemach title jak nie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testów nie przeprowadzałam, ale zauważyłam głównie na jednej stronie, że poszła wyżej w serpach nawet jeśli nie linkowałam na dany anchor, ale jeśli dana fraza znajdowała się właśnie w title. Anchorem początkowo była głównie nazwa firmy (w stopkach stron stworzonych przez nią), a w title wymienione były konkretne usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności