Skocz do zawartości

Alternatywa dla Adsense


Majestiq

Rekomendowane odpowiedzi

mailem rozesłali, czekaj wygrzebie ze śmietnika...

Szanowny Partnerze,

Z przyjemnością informujemy, że NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska wprowadzają nowy produkt - Adkontekst Exclusive. Jest to reklama kontekstowa wyświetlana w sieci Adkontekst, która oprócz tekstu reklamowego zawiera również element graficzny (np. logo reklamodawcy). Adkontekst Exclusive umożliwia naszym Partnerom uzyskanie wyższych przychodów z wyświetlania reklam kontekstowych.

Cechy odróżniające Adkontekst Exclusive od formy tekstowej:

* emisja tylko jednej reklamy w każdej formie,

* reklama wyróżniona jest poprzez element graficzny - co znacząco zwiększa szansę na zauważenie jej przez internautę i jego przejście na stronę reklamodawcy w celu zapoznania się z jego ofertą,

* dla Partnerów Adkontekst oznacza to wzrost wskaźnika klikalności CTR.

Model rozliczeń:

* Exclusive jest rozliczany w modelu aukcyjnym - reklamodawca sam deklaruje cenę, jaką chce zapłacić za kliknięcie,

* minimalna cena to 50 groszy,

* im wyższa stawka, tym większa jest szansa na emisję takiej reklamy.

Podobnie jak tekstowe reklamy kontekstowe, nowa forma reklamy rozliczana jest w modelu Pay per Click. Oznacza to, że Partner otrzymuje prowizję za kliknięcie w reklamę ekskluzywną wykonane na serwisie Partnera. Każda reklama ekskluzywna konkuruje o prawo do emisji z czterema reklamami tekstowymi, co wpływa pozytywnie na stawki CPC.

Oficjalne wprowadzenie nowego produktu poprzedziliśmy testami na portalu WP.pl, które przyniosły bardzo dobre rezultaty. Obecnie Adkontekst Exclusive oferujemy w 2 formach reklamowych: billboard o rozmiarze 750x100 pikseli oraz rectangle o rozmiarze 300x250 pikseli. W przyszłości planujemy wzbogacenie oferty o nowe formy tej reklamy.

Aktualnie emisja reklam ekskluzywnych została domyślnie włączona w całej sieci Adkontekst. Aby wyłączyć emisję proszę zaznaczyć checkbox "Nie" w zakładce "kanały" w Panelu Partnera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I oni liczą, że reklama z obrazkiem poprawi klikalność? Byłem święcie przekonany, że jest dokładnie odwrotnie...

Zależy od reklamy, tematyki i treści.

Z reguły jednak reklamy tekstowe odpowiednio dopasowane do treści są skuteczniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yhmm ja tam zwolennikiem graficznych :( no ale nie mozna wybrac tylko graficznych i to minus ...

co to pomysłu dobry, z tego co tam piszą wprowadizli model w którym reklamodawcy rywalizuja o emisje swoich reklam, tylko jak to sie bedzie - zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AdKontekst stara się i to jest ważne :)

Stara się znowu zrobić nas w balona - mają za mało wydawców, bo mało płacą, teraz dają exclusive ściągając od reklamujących min. 50gr (nie oszukujmy się, 90% reklam będzie na takiej stawce), z czego dla nas będzie zapewne kilka groszy.

Sposób na reklamę systemu fajny, bo czytający bez zrozumienia uznaliby, że to 50gr za klik dla nich, jednak stare misie nie polecą na sztuczny miód :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności