Skocz do zawartości

Promocja strony- pytanie laika

glamour-studio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czytam to forum od dłuższego czasu, ale dopiero dzisiaj zarejestrowałem się i postanowiłem zadać pytania. Czytałem tematy dla początkujących i słownik młodego pozycjonera, jednak jestem laikiem jeśli chodzi o technologie internetowe dlatego proszę zbyt mocno nie besztać.

Do rzeczy...

Prowadzę agencję fotograficzno - reklamową i od niedawna posiadam własną stronę www, którą w miarę możliwości chciałbym wypromować samodzielnie (nauka nowych umiejętności przez doświadczenie, ktoś mi poradził żeby nie oddawać tak ważnej rzeczy jak pozycjonowanie własnej strony w obce ręce). Moja strona widnieje już w katalogach wyszukiwarek i zastanawiam się jakie dalsze kroki podjąć w kierunku jej promocji?

Czy dobrym pomysłem jest dodawanie linków w stopce na forach dyskusyjnych związanych z fotografią?

Pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość.

Michał

Glamour Studio Fotografii to młodość, energia, profesjonalizm. Zapraszam do współpracy zainteresowanych, mam do zaproponowania najwyższej jakości zdjęcia wielkiego formatu charakteryzujące się najlepszą na rynku jakością i trwałością. Najstarsze miasto w Polsce- Kalisz w fotografii.

Słabo czytałeś przyklejone tematy, a dokładnie:

dodawaj do katalogów

dodawaj do preselli

postaw sobie zaplecze(najlepiej tematyczne) o zapleczu poczytaj w przyklejonym temacie

wymieniaj się linkami ze stronami tematycznymi najlepiej

Krótko mówiąc zdobywaj linki, linki i jeszcze raz linki z odpowiednim anchorem.

Czy dobrym pomysłem jest dodawanie linków w stopce na forach dyskusyjnych związanych z fotografią?

Jak chcesz uzyskać userów to tak.

Słabo czytałeś przyklejone tematy, a dokładnie:

dodawaj do katalogów

dodawaj do preselli

postaw sobie zaplecze(najlepiej tematyczne) o zapleczu poczytaj w przyklejonym temacie

wymieniaj się linkami ze stronami tematycznymi najlepiej