Skocz do zawartości

Description content w 2 językach


samuel

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o Google, to desc. nie ma znaczenia. Google samo doskonale rozpoznaje w jakim języku jest podstrona i umieszcza w odpowiednim data center.

Najrozsądniejszym wyjściem byłoby stworzenie albo 2 domen, albo katalogów w domenach /pl/ i /en/ i tam wyświetlanie odpowiednich wersji językowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strony w róznych wersjach językowych umieszczamy:

-na róznych domenach/subdomenach np. pl.firma.com ru.firma.com

lub

-umieszczamy w roznych katalogach np. firma.com/pl firma.com/ru/

KOmbinowanie z umieszczaniem na tej samej stronie dwoch wersji jezykowych lub description nie jest najlepszym pomysłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale lepszym rozwiązaniem jest subdomena?
Tak jeżeli pozycjonowane będzie dotyczyć osobno dwóch języków i strona promowana bedzie w rożnych krajach. Jężeli jakiś język jest tylko "dodatkiem" i nie będzie ta wersja pozycjonowana to wystarczy w innym katalogu ją umieścić.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności