Skocz do zawartości

ustalanie budżetu


vista_fan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem zainteresowany założeniem linku sponsorowanego w Google Adwords. Chciałbym się zapytać czy może zaistnieć taka sytuacja, że:

1. Uruchomię kampanię za 20 zł, a za miesiąc Google wystawi mi rachunek na kilka tysięcy zł? (zamierzam płacić kartą). Czy są zabezpiczenia przed takimi sytuacjami?

2. Czy można reklamować domenę, która jest jeszcze niewidoczna w Google (lub została zbanowana)?

3. Jaka jest minimalny budżet? (słyszałem, że 400 zł miesięcznie)

Pozdrawiam, Jerzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad. 1 - Wszystko możesz ustawić, wystarczy, że będziesz czytał dokładnie co klikasz i wyjaśnienia. Jest to szczególnie ważne przy płatności kartą. Może z 20 zł na 2000 Ci nie przeskoczą, ale zawsze warto mieć wszystko pod kontrolą. Zorientujesz się w panelu jak to wygląda.

Ad. 2 - Można reklamować jeszcze nie zaindeksowaną domenę i domenę zbanowaną.

Ad. 3 - Nie ma minimalnego budżetu, ale chyba po to sie reklamujemy aby nasza reklama się wyświetlała więc warto zapewnić budżet na takim poziomie aby reklamy wyświetlały się 24 h na dobę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad. 1 - Niezależnie od tego czy płacisz kartą kredytową, czy przez konto bankowe płacisz taką kwotę jaką ustalisz. Ustawiasz budżet dzienny i google wyświetla Ci tyle reklam, aby nie przekroczyć tej kwoty. Mi osobiście zdarzały się rozbieżności, ale to dosłownie kilka zł w skali miesiąca.

tak jak kadzielawski napisał, czytaj uważnie to co ustawiasz i nie będzie niespodzianek:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem początkującym uzytkownikiem i mam kilka pytań dot. ustawień parametrów GoogleAdwords.

1. Na poniższym zdjęciu jest opcja: „Cena ofertowa CPC reklam kontekstowych”. Czy to pole ma domyślną stawkę 0,75 zł? (można je zostawić puste?). Na samym dole zdjęcia widać symulację kosztów zrobioną przez Google: 1830 zł, CPC 3,70. Jeśli ustawię dzienny koszt 5 zł to moja reklama się nie wyświetli, będę musiał zaplacić 1830 zł na koniec miesiąca?

Link: https://images27.fotosik.pl/141/622df3491e8d88eemed.jpg

2. Na drugim zdjęciu widać opcję: „Sieć stron z treścią (stawki zawartości)”. Czy zaznaczenie tej opcji podnosi koszty reklamy? Czy to dotyczy ilości wyswietleń CPM – 0,75zł?). Czy sklep internetowy można zamieścić w reklamie kontekstowej?

Link: https://images32.fotosik.pl/109/a4e23f27cee2f5f2med.jpg

3. Trzecie zdjęcie przedstawia słowa kluczowe. Wpisałem 5 słów i wyświetliło mi kilkadziesiąt fraz powiązanych. Czy większa ilość słów podnosi koszty reklamy? Dla ilu słów/fraz najlepiej pozycjonować stronę?

Link: https://images34.fotosik.pl/110/446187e407c7fb80med.jpg

4. Na ostanim zdjęciu jest opcja: "Minimalny koszt za tysiąc wyświetleń CPM-0,75". W panelu Adwords nie ma takiej opcji jest tylko opcja "Cena ofertowa CPC reklam kontekstowych (puste pole)". Czy to jest to samo albo coś źle ustawiłem?

Link: https://images29.fotosik.pl/141/5e4d14db146fae5emed.jpg

5. Czy opcje „kierowane na słowa kluczowe”i „kierowana na miejsca wyświetlania reklam” zwiększa koszty reklamy czy może je zmniejszyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Reklama się wyświetli. Wystarczy, że starczy na 1 kliknięcie i reklama się wyświetli. 1830 to symulacja kosztu, gdybyś chciał się wyświetlać cały miesiąc.

2. Zaznaczenie tej opcji nie podnosi kosztów. Często kliknięcie w Sieci kontekstowej są tańsze niż w wyszukiwarce. Sklep internetowy również możesz tam reklamować

3. Wybieraj te frazy, które najlepiej odpowiadają Twojemu produktowi.

https://www.ittechnology.us/tworzenie-listy...wych-w-adwords/

Im więcej masz słów kluczowych, tym masz większy potencjał kliknięć, więc teoretycznie więcej możesz wydać. System jednak i tak nie przekroczy ustalonego przez Ciebie budżetu

4. "Minimalny koszt za tysiąc wyświetleń CPM-0,75" to określanie kosztu reklamy kierowanej na witryny, podczas gdy "Cena ofertowa CPC reklam kontekstowych" jest wtedy, kiedy tę samą kampanię, którą puszczasz w wyszukiwarce puszczasz też w Sieci kontekstowej Google. Tę opcję zobaczysz jak wybierzesz po zarejestrowaniu konta opcję "Utwórz nową kampanię" "kierowana na miejsca wyświetlania reklam"

https://www.ittechnology.us/kampania-adword...nach-z-trescia/

5. To zależy od wybranej strony internetowej

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności