Skocz do zawartości

Gra Online oparta o system płatnego dostępu SMS


jacques_art

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie, jestem właścicielem gry online opartej o system płatnego dostępu za pomocą SMS-ów. Do tej pory nie reklamowałem się przy pomocy adwords - jestem na pierszej pozycji w google pod najbardziej interesujacą mnie frazę.

I mam do Was pytanie - czy warto uruchomić kampanię kierowaną na miejsca wyświetlania reklam? Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia jaki możne to wygenerować trafik?

Będę wdzięczny za opinie i z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto na pewno, zwłaszcza, że od niedawna można ją puścić w modelu CPC, co pozwala z miejsca się odnieść do jakiegoś przez siebie maksymalnie dopuszczalnego kosztu kliknięcia. Poszukaj stron, które odpowiadają Twojemu profilowi użytkownika. Generowany trafik zależy od tego, gdzie chcesz to puszczać i za ile. Jak to mówią: "Sky is the limit" ;)

Oczywiście stwórz odpowiednie teksty reklamowe, aby przyciągać użytkowników naprawdę zainteresowanych Twoim produktem.

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

liczba wyświetleń może być bardzo wysoka, co do trafficu to bywa różnie, kwestia dobrania stron, textu reklam itd. nie masz jednak wplywu na lokalizacje swojej reklamy w obrebie danej strony a to chyba rzecz zasadnicza. Osobiscie uzywam tego typu kampanii od tak żeby zaistniec, chociaz nie generuje to duzego trafficu. No ale może to kwestia branży...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie masz jednak wplywu na lokalizacje swojej reklamy w obrebie danej strony a to chyba rzecz zasadnicza

Od niedawna jest tu dość spora elastyczność. Przeczytaj:

https://adwords.google.com/support/bin/answer.py?answer=77860

Nowa nazwa odzwierciedla zmiany wprowadzone w funkcji od czasu jej uruchomienia w 2005 roku. Gdy po raz pierwszy wprowadziliśmy kierowanie na witryny, kampanie mogły być kierowane tylko na całe witryny. Teraz reklamy AdWords mogą być wyświetlane w określonych podsekcjach witryn, np. w dziale sportowym witryny z wiadomościami, w sekcji z repertuarem kin witryny poświęconej filmom, a nawet w określonym fragmencie strony czy blogu.[]

Miejsce wyświetlania reklam może być dowolną wybraną witryną lub pozycją, określoną ogólnie lub precyzyjnie, w której ma być wyświetlana reklama. Nadal można kierować reklamy na całe witryny, ale możliwe jest także kierowanie na zbiór stron tej witryny lub określoną pozycję na stronie zdefiniowaną przez wydawcę.

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności