Skocz do zawartości

GA, zrodla odwiedzin i zerowe wartosci "Przychody"


DRBANE

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam polaczone GA z AdWords, kampanie i slowa kluczowe ladnie sie importowaly. Zainstalowany jest skrypt do zliczania danych, w opcji "E-commerce" pokazuje mi jakie produkty sprzedaje itd. Niestety kiedy ide do "Zrodla odwiedzin" i chce zobaczyc ktore zrodlo jaki przychod wgenerowalo kolumna "Przychody" jest pusta (0).

Czy ktos sie z tym spotkal i wie jak to rozwiazac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz mam za soba (to podstawa instalacji). Dane o sprzedazy E-commerce sa rejestrowane (widze jakie produkty sprzedaje i o jakiej wartosci). Ale kiedy wchodze do opcji "Zrodla odwiedzin" i np."Adwords" i wybieram ZAKLADKE "E-commerce" kolumna "Dochod" jest pusta.

Tak jak napisalem wyzej - widze jakie produkty sprzedaje i o jakiej wartosci niestety nie potrafie podzielic tego na zrodla (np. co przyszlo ze strony www.xxxx.com a co z AdWords).

edit:

Dobra, wyczailem w czym rzecz, przynajmniej tak mi sie wydaje. Platnosci karta kredytowa sa obslugiwane na zew. stronie ktora wczytuje podsumowanie mojej transakcji (stad mam dane o sprzedazy) ale nie sledzi cookies i zrodel. Wiec prawdopodobnie tutaj lezy przyczyna.

Dokladniej ten sam problem zostal opisany tutaj:

https://groups.google.com/group/analytics-h...65d1341864bc84a

Poprawilem kod, mam nadzieje ze rano przyjde do pracy i bedzie OK.

Jezeli ktos ma jeszcze jakies sugestie to bardzo prosze o info.

Pozdrawiam.

edit2:

Dobra, niewydaje mi sie zeby to dzialalo (po polnocy i rano sprawdzilem wyniki - dalej 0). Musi byc gdzie blad w przejsciu na strone platnosci.

Ma ktos jakies pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno odpowiadać nie znając konkretnie strony jednak zawsze przejście do nowej domeny lub subdomeny przy domyślnych ustawieniach GA powoduje nadanie nowych cookies. Czy ta zewnętrzna strona z płatnościami utrzymuje już Twoje cookies?

Łatwo sprawdzisz to w Firefox sposobem podanym w tym artykule: Śledzenie konwersji AdWords czy śledzenie Google Analytics?

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności