Skocz do zawartości

.html na końcu adresu podstrony?


marynistyka.org

Rekomendowane odpowiedzi

:) Witam

mam taki problem, który części z Was wyda się pewnie śmieszny, a części wnerwiający (bo pewnie już ktoś to poruszał - ale nie potrafię znaleźć :blush: )

Mianowicie adres strony głównej wpisuję w linijkę adresu - marynistyka.org - i jest w porządku.

Ale coś zepsułem we wszystkich podstronach, ponieważ po wpisaniu np. marynistyka.org/OFERTA lub marynistyka.org/WSPOLPRACA wychodzi mi coś takiego:

marynistyka.org/WSPOLPRACA :)

Natomiast podstrona o którą mi chodzi wychodzi z końcówką .html (dowiedziałem się o tym godzinę temu, gdy katalog, do którego się dopisywałem stwierdził, że na stronie współpraca nie ma linku zwrotnego, chociaż chwilę wcześniej go tam umieściłem).

Jak zlikwidować to coś :blush: , aby podstrony ponownie miały adres bez .html na końcu?

Serdecznie dziękuję i pozdrawiam

Wszystkiego dobrego

Marek

... jestem laikiem i... pewnie często nie wiem o czym piszę... ale umiem czytać ze zrozumieniem

:)

zaglowieczu9.gif

;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to nie problem przy dodawaniu do katalogu, ale kiedyś wpisywałem tylko w linijkę adresu np. marynistyka.org/WSPOLPRACA i wychodziła gotowa podstrona, a teraz gdy zobaczyłem że wychodzi (chyba) index tej podstrony, to chyba jest trochę problem - po pierwsze chyba nie wszyscy powinni mieć dostęp do wszystkich katalogów i plików z których zbudowana jest dana strona, a po drugie to adres (nawet podstrony) bez html na końcu jest łatwiejszy w użyciu - tak mi się wydaje i tak mi się wydaje :) że kiedyś było - nie mogę jakoś do tego wrócić :) ?

Dzięki i pozdrawiam

... jestem laikiem i... pewnie często nie wiem o czym piszę... ale umiem czytać ze zrozumieniem

:)

zaglowieczu9.gif

;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach