Skocz do zawartości

Co powinien zawierać plik robots.txt?


marynistyka.org

Rekomendowane odpowiedzi

Zanim dostanę bana za niewiedzę i głupotę :( muszę zapytać Was o jeszcze jedną rzecz, która nie daje mi spokoju :D - przeczytałem na PIO mnóstwo rzeczy o robots.txt (wszystkie jednak dla mnie zbyt mądre :D ) ale nie znalazłem odpowiedzi na takie pytanie - co powinno być napisane w tym pliku?

W związku z moją niewiedzą na dzień dzisiejszy ten plik ma u mnie następujący zapis:

"# robots.txt

User-agent: *

Disallow: " :)

a czy mogę zapytać jaka treść powinna być w nim zapisana?

Natomiast na stronie mam zapis odnośnie robotów:

" <meta name="robots" content="index,follow,all">

<meta name="revisit-after" content="7 days"> "

to dobrze, źle, tak sobie? :)

Bardzo byłbym wdzięczny za podpowiedź, bo uwierzcie mi, że stanowi ten temat dla mnie problem od wielu, wielu dni :(.

Pozdrawiam serdecznie i dzięki za cierpliwość.

Marek

... jestem laikiem i... pewnie często nie wiem o czym piszę... ale umiem czytać ze zrozumieniem

:)

zaglowieczu9.gif

;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin Elo

Dziękuję Ci bardzo - już dopisałem.

Pozdrawiam

Marek

... jestem laikiem i... pewnie często nie wiem o czym piszę... ale umiem czytać ze zrozumieniem

:)

zaglowieczu9.gif

;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co Ci ten plik? On służy do blokowania. No chyba, że właśnie chcesz blokować.

ewentualnie można w nim zapisać ścieżkę do mapy

Sitemap: https://4latabezurlopu.com.pl/sitemap.xml

ZGORA - portal z poradnikami między innymi o webmasterstwie - szukasz porady - zajrzyj

Kobietyn - portal dla kobiet.

Webbest.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wyrzucić robots.txt zupełnie z dysku? Dobrze zrozumiałem? A co z pojęciem, z którym wielokrotnie się PIO spotkałem "robota trzeba zaprosić"? Na czym polega mniej więcej takie zaproszenie? Oprócz podlinkowania się do jakiejś mocnej strony - to sam wyczytałem :)