Skocz do zawartości

Czy każdy "precelek" musi być inny?


Fiant

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Pozycjonerów :P

Jako, że jestem początkującym to mam do Was takie pytanko. Otóż dowiedziałem się o czym takim jak presell. Ponoć efekty tego zabiegu są dość dobre. W necie jest mnóstwo tego typu stron, więc myślę, że trochę pracy i jakiś tam pozytywny wymiar tego działania będzie.

Ale nasuwa mi się takie pytanie: Czy za każdym razem muszę pisać tekst od nowa, czy po prostu mogę napisać raz, a porządnie i potem wklejać to codziennie do 5 precelków?

Byłbym wdzięczny, gdyby odpowiedź była dość konkretna bo stwierdzenie - lepiej pisz inaczej za każdym razem nie jest dość przekonywujące :)

I mam jeszcze takie pytanie "Bonus": Czy dodawanie adresu strony www do swojej sygnaturki ma jakieś wymierne korzyści odnośnie pozycjonowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłbym wdzięczny, gdyby odpowiedź była dość konkretna bo stwierdzenie - lepiej pisz inaczej za każdym razem nie jest dość przekonywujące :)

Niestety życie jest brutalne. Oczywiście możesz nie różnicować wpisów ale wtedy albo Cię wytnie admin - albo zrobią to same google (myślę o wpisie w preclu a nie o stronie pozycjonowanej - wpis w tym przeclu google przesunie u siebie do SI i efekt będzie taki jakbyś tej strony wcale tam nie dodał) .

Możesz natomiast stosować "triki" jak: zamiana słów (synonimy), przestawianie kolejności zdań i szyku w zdaniach. To już jest coś.

Bardziej upierdliwe będzie podlinkowanie tego wpisu - bo nawet unikalny, niepodlinkowany wpis jest niewiele wart.

Myślę, że odpowiedź konkretna.

I mam jeszcze takie pytanie "Bonus": Czy dodawanie adresu strony www do swojej sygnaturki ma jakieś wymierne korzyści odnośnie pozycjonowania?

Tak, pod warunkiem, że zrobisz to umiejętnie :P Ale uważaj, bo wielu ze spiskową wizją świata (a tu prawie sami tacy) twierdzi, że tu węszą ludzie z google i nie wiadomo co z tym robią.

edited: literówki

logosc.png