Skocz do zawartości

Filt lub ban


marynistyka.org

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy Koledzy - mam tym razem do Was prośbę :)

w wielu miejscach na PIO przeczytałem, że nie ma sensu linkowanie i katalogowanie jeśli się dostało filtra lub bana.

Niestety nie wiem dokładnie jak to sprawdzić - czy w związku ze spadkiem mojej strony głównej w PR z 2 na 0 mógłbym Was poprosić o sprawdzenie czy nie dostała ona filtra lub bana lub o podpowiedź jak to z robić?

Z góry bardzo Wam dziękuję :)

Pozdrawiam serdecznie - wszystkiego dobrego

Marek

... jestem laikiem i... pewnie często nie wiem o czym piszę... ale umiem czytać ze zrozumieniem

:)

zaglowieczu9.gif

;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo Wam dziękuję za pomoc

@elpav

dzięki za upomnienie/przypomnienie :) - wpisałem sobie site:marynistyka.org i nie mam bana :)

Na marynistyka i frazy, które masz w title na pewno nie masz filtra, skoro jesteś w top1 :) Bana też bym raczej nie podejrzewał :D A PR się nie przejmuj.

Skąd wiesz, że jestem w top1 - jak to sprawdzasz?

Dlaczego piszecie, abym nie przejmował się PR? Zawsze ładniej wygląda i większą wartość ma strona z PR 3,4,5 (wyżej nie ma sensu pisać) niż z PR 0. Poza tym jeżeli PR nie ma znaczenia, to dlaczego niektóre katalogi nie przyjmują stron z PR poniżej 3. Jakaś wartość PR musi jednak być pomimo powszechnej opinii o spadku jego znaczenia. A mieć PR 0 to dla mnie np. nawet ambicjonalnie niefajnie :)

Jeszcze raz dzięki za pomoc - bardzo pozdrawiam

Marek

... jestem laikiem i... pewnie często nie wiem o czym piszę... ale umiem czytać ze zrozumieniem

:)

zaglowieczu9.gif

;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

top1 to pierwsza pozycja na dane słowo :) jak to sprawdzić? pomyśl :]

przy okazji poczytaj sobie 'słownik pozycjonera'...