Skocz do zawartości

Korporacyjny CMS a pozycjonowanie - pozycjonowanie podstron


Ur23

Rekomendowane odpowiedzi

Jest taka sytuacja: mamy klienta, który chce się pozycjonować na domenę www.przykład.pl. Jako że nasz klient franchising to albo filia większej korporacji, jego strona jest częścią jakiegoś wielkiego korporacyjnego CMSa i jego domena www.przykład.pl przekierowuje na www.przykład.com/pl/.

Ilustracja - Domena https://www.samsung.pl/ przekierowuje https://www.samsung.com/pl/. Efekt - strona https://samsung.pl/ w ogóle nie jest zaindeksowana.

I teraz pytanie: czy w tej sytuacji ma w ogóle sens pozycjonować www.samsung.pl? Wydaje się oczywiste, że nie. To oznacza jednak, że jesteśmy zmuszeni pozycjonować podstronę - a tego nikt nie lubi. Szczególnie że nie ma możliwości zamiany nazw katalogów ani plików w adresie.

Macie jakieś rady na takie przypadki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności