Skocz do zawartości

Netsprint w PTK Centertel


michal

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Państwo,

Chcielibyśmy poinformować o wdrożeniu naszego oprogramowania - Netsprint Intranet - w Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel. Aplikacja wykorzystywana jest do przeszukiwania zasobów wewnętrznego portalu korporacyjnego. W załączeniu przesyłam komunikat prasowy dotyczący rozpoczęcia współpracy.

Portal PTK Centertel jest jednym z najbardziej zaawansowanych serwisów korporacyjnych w kraju. Oparty o najnowsze rozwiązania technologiczne wspiera szereg istotnych procesów biznesowych w organizacji. Stanowi niezbędne narzędzie umożliwiające efektywną komunikację wewnętrzną, dzielenie się wiedzą oraz pracę grupową pracowników korporacji. Wyszukiwanie stanowi jedną z najważniejszych funkcjonalności serwisu korporacyjnego. Z analizy funkcjonalności intranetów przeprowadzonej przez Nielsen Normal Group wynika, że poprawa mechanizmu wyszukującego może skrócić czas spędzony na szukaniu informacji o ponad 50%. Po przeprowadzeniu analizy dostępnych rozwiązań NetSprint Intranet został wybrany jako najlepszy system wyszukiwawczy dostosowany do potrzeb polskich organizacji.

NetSprint Intranet umożliwia wygodne i szybkie przeszukiwanie serwisów korporacyjnych. Z punktu widzenia PTK Centertel ważną funkcjonalnością, która miała wpływ na podjęcie decyzji była możliwość indeksowania zróżnicowanych typów dokumentów (MS Office, PDF) z zastosowaniem analizy języka polskiego. Wyszukiwarka umożliwia też automatyczne kategoryzowanie zasobów ułatwiając użytkownikowi dotarcie do informacji. Intuicyjny panel www umożliwia pełną kontrolę nad wszystkimi etapami pracy systemu. Co ważne wyszukiwarka może być również wykorzystywana do przeszukiwania zasobów serwisu www Klienta.

Jednocześnie pragniemy zaprosić do pogłębienia współpracy z naszą firmą oraz zainteresować zagadnieniami dotyczącymi zarządzania wiedzą. W dzisiejszej gospodarce kluczem do uzyskana trwałej przewagi konkurencyjnej jest informacja. Jestem przekonany, że zagadnienia te są interesujące dla Państwa czytelników.  

Więcej informacji o produkcie: https://www.netsprint.pl/intranet.html

Jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy.

Pozostaję do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam serdecznie,  

Adam Szmaciński

Account Manager

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PTK robi w Idei dziwne rzeczy.. popatrzcie na ofertę Idei i konkurencji. ręcę opadają. Idea obudzi się z ręką w nocniku? najmniejsza liczba klientów i (chyba) najmniejsze obroty za poprzedni rok, z całej trójki. a teraz Idea Ekstraklasa (nie mam nic do piły..). ale mam nadzieję, że szukajka w Intranecie doda im skrzydeł :)

Portal PTK Centertel jest jednym z najbardziej zaawansowanych serwisów korporacyjnych w kraju.

hmm, mój samochód jest jednym z najbardziej zaawansowanych samochodów sportowych w kraju*. :D

* Jeż, nie podskakuj swoją Tigrą ;]

Z analizy funkcjonalności intranetów przeprowadzonej przez Nielsen Normal Group wynika, że poprawa mechanizmu wyszukującego może skrócić czas spędzony na szukaniu informacji o ponad 50%.

NNG to odkrywają koło na nowo, zapewne biorąc za to grubą kaskę. analiza funkcjonalności niebieskich linków w serwisach już ich nie bawi?

powyższa analiza jest oczywista, i dziecko z podstawówki nawet o tym wie. :(

mimo wszystko, życzę Netsprintowi jak największej liczby wdrożeń, bo ich produkt jest bardzo dobry, a do dalszego rozwijania potrzeba $.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności