Skocz do zawartości

Do tych co narzekają


L23

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli twoja strona nie ma odpowiedniego współczynnika konwerski to będziesz miał marne stawki.

Wiele osób narzeka na swoje dochody pomimo dużej ilości klików.

Hint: Jeśli masz reklamy tak dostosowane i upodobnione do strony, że dużo osób będzie w nie klikało bardziej przypadkowo niż celowo to wspł. konwersji będzie bardzo mały i łapiesz się na niskie stawki.

No i pytanie. Jakie robić strony ?

Takie, które mają dużo (przypadkowych) klików czy takie z reklamami które kliknie tylko zainteresowany i przyniosą odpowiednią konwersję ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konwersja = czas jaki spedza user na stronie po wejsciu z reklamy, tak mi sie wydaje.

Moim zdaniem nie ma czegos takiego jak konwersja i cena za klika, strony duzo gorsze jakosciowo (katalogi) zawsze mialy u mnie ok 5-10 x lepsze stawki niz te bardziej wartosciowe (portale).

Dla tych co lubią na biało i dla tych co na czarno:
logo_ap.jpg godmodelogo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też uważam że nie ma czegoś takiego jak konwersja i cena za klika, wczoraj poblokowałem wszystkie adresy z odchudzaniem i tv i jak narazie ceny za klika sa troche wyzsze,

mysle ze te konwersje, smart picing itd itp są wymyslane aby sie łatwiej pogodzić z maksymalnie niskimi stawkami ( 0,01$)

nigdzie na stronach google nie znalazłem oficjalnej informacji żeby cos takiego istniało

regułamin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konwersja = czas jaki spedza user na stronie po wejsciu z reklamy, tak mi sie wydaje.

Moim zdaniem nie ma czegos takiego jak konwersja i cena za klika, strony duzo gorsze jakosciowo (katalogi) zawsze mialy u mnie ok 5-10 x lepsze stawki niz te bardziej wartosciowe (portale).

Reklamodawca mógł mieć gorsze ROI na stronie.

Zresztą czemu myślisz, że pod względem jakości trafficu katalogi są gorsze.

Konwersja jest brana pod uwagę, być możę na naszym polskim ruchu zbyt wielu reklamodawców nie korzysta z dostępnych narzędzi google, ale w przypadku dużych budżetów jest to już standard i to nie tylko w przypadku google.

Yahoo ma swój quality score (im mniejszy tym mniej kasy za klik dostajesz), większe "szukarki ppc" takie jak 7search czy miva również bardzo szybko wyłapują niekonwertujący się traffic (jeszcze kilka lat temu można było wysyłać ruch jaki chciałeś na dowolny keyword i jeśli nie słałeś botów nic się nie działo, teraz brak konwersji i bardzo szybka blokada subkonta/konta)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do SM to on istnieje al z innych przyczyn. przez to ze maz 1 konto a umieszczasz na X stron, ktora z nich musi miec gorsza klikalnosc itp i to ci psuje wycene calosci ePCM.

a co do konwersji to faktem jest, ze gdy raz jest lepsza [ktos wypelni cos na stronie, dluzej pochodzi] to pozniej przy nastenym kliku w te sama reklame bedzie ona drozsza.

seo is dead

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konwersja = czas jaki spedza user na stronie po wejsciu z reklamy, tak mi sie wydaje.

Moim zdaniem nie ma czegos takiego jak konwersja i cena za klika, strony duzo gorsze jakosciowo (katalogi) zawsze mialy u mnie ok 5-10 x lepsze stawki niz te bardziej wartosciowe (portale).

Mam dokładnie tak samo, że nieraz na katalogach mam znacznie wyższe zarobki niż na wartościowych stronach... Ni jest to regułą, ale jednak dosyć często coś takiego obserwuję...

Pozdrawiam,

Hubert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności