Skocz do zawartości

Instalacja W XLPortal 2.2


Marches

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam problem z instalacją,mam serwer w home.pl ,wgrałem plik .htaccess,ale nie wiem gdzie wkleić kod

prosze o pomoc

chodzi mi o serwis LinkME

stronka to www.programy.in

Wykonam: Linki z forów/blogów, tematy, posty, komentarze, mocne i stałe linki.

Synchron.pl - skuteczne pozycjonowanie - referencje, duże doświadczenie, wystawiam fv - gg:8897114

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak google nie wie co to jest XLPortal 2.2 to powątpiewam w jakośc tego czegoś.

no ja nie wiem nie znam się na tyle na tym że to negować,po prostu pliki wgrywam na serwer,i jest ok,ale nie wiem gdzie mam ten kod wkleić.

w pliku index.html próbowałem ale nic,zresztą tam prawie nic nie ma

i nie wiem co dalej

Wykonam: Linki z forów/blogów, tematy, posty, komentarze, mocne i stałe linki.

Synchron.pl - skuteczne pozycjonowanie - referencje, duże doświadczenie, wystawiam fv - gg:8897114

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko żeby ktoś mógł Ci pomóc to muszą być jakieś podstawy.

Albo musiał by ktoś widzieć albo choc cokolwiek słyszeć o tym cudownym skrypcie :)

Ogólnie to poszukaj moze jakiś szablonów np. szukaj plików z tekstem "</html>" "div" itp. ogolnie to szukasz elementów języka html.

lub też komentarzy pojawiajacych sie wynikowym html "COPYRIGHT START" , "ADMIN_PANEL START"

Jak nie bedzie w plikach to musi być w bazie danych.

Jak jest w bazie danych to łopatologicznie zapisujesz ja do pliku a potem szukasz tych tekstów w pliku z bazą. I może to coś Cie natknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie