Skocz do zawartości

Domeny.pl - wyjaśnienia firmy


Domeny.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Wyslanie nie znaczy ze ma do nas dojsc po miesiacu.

W głębokim poważaniu mam kiedy te pismo do Państwa dotarło (w rzeczywistości po 1 dniu roboczym). W regulaminie którego najwyraźniej sami nie znacie jest zapis który ja i kilka innych już osób cytowało, wg. którego:

Do

zachowania terminu wystarczy wysłanie sprzeciwu przed jego upływem.

Czego w cytowanym fragmencie Państwo nie rozumieją ?

Pytam raz jeszcze: dlaczego Państwa regulamin jest w takim razie sprzeczny z Kodeksem Cywilnym na który cały czas z uporem maniaka się powołujecie i dlaczego tym samym wprowadzacie klienta w błąd ??

Skoro Wasza firma nie ma sobie nic do zarzucenia to proponuje odpowiedzieć tez na inne pytania, m.in. na te o kody authinfo które ktoś zadał wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 144
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
1. Moje pytanie tyczyło się bardziej otrzymania kodu authinfo po uregulowaniu przedłużeń domeny tak aby Domeny.pl nie było "poszkodowane" ... Kiedyś nawet do BOK zadawałem takie pytanie to uzyskałem odpowiedź że i tak w takim wypadku zapłacę karę za zerwanie umowy...

Po prostu jestem skłonny przedłużyć domenę o kolejne 2 lata (zgodnie z regulaminem który zobowiązuje mnie do utrzymywania domeny przez 3 lata) tylko po to aby uzyskać kod authinfo. Niestety nie podoba mi się polityka i traktowanie klientów przez Domeny.pl i dlatego też chciałbym trzymać domenę u innego rejestratora...

2. Ustawa ustawą ale według Mnie nie informowanie klientów o zmianie regulaminu nie jest "poważnym traktowaniem klientów". Proszę spojrzeć oczami potencjalnego klienta, przecież nikt nie będzie codziennie sprawdzał regulaminu czy coś się nie zmieniło...

3. A czy informacje o firmach które mają podpisaną umowę z KRD są jawne ?

Panie Mich@le

Zgodnie z Regulaminem promocji jest Pan zobowiazany do utrzymania domeny przez okres 3 lat. Pierwszy rok jest promocyjny, natomiast na kolejne dwa lata domena odnawiana jest na warunkach standardowych okreslonych w cenniku. Moze Pan oczywiscie zaplacic za dwa pozostale lata z gory, jednak nie jestesmy w stanie zagwarantowac czy w ramach tej oplaty uda nam sie w tym momencie dokonac odnowienia domeny. Kazdy bowiem rejestr posluguje sie wlasnymi zasadami i w przypadku domen polskich odnowienia domeny mozna dokonac maksymalnie na 30 dni przed data jej wygasniecia. Analogicznie domeny europejskie sa odnawiane automatycznie przez system EURid ostatniego dnia miesiaca, w ktorym domeny zostaly zarejestrowane. Domyslne odnowienie domeny w EURid wynosi jeden rok, zatem gdyby dokonal Pan platnosci np. za dwa lata nie mielibysmy fizycznej mozliwosci jej odnowienia na okres dwoch lat. Jesli zatem chcialby Pan przeniesc domene przed koncem obowiazywania umowy, wowczas wniesiona oplata nie spowodowalaby przedluzenia waznosci domeny. Zwracam jednak uwage, iz sytuacja taka nie jest od nas zalezna a uwarunkowana wewnetrznymi zasadami ustalonymi przez poszczegolne Rejestry.

Jedyna roznica sa rejestry domen globalnych, w ktorych odnowienia mozna dokonac w dowolnym momencie na okres maksymalnie 10 lat.

A jesli chodzi o kwestie, czy informacje o firmach które mają podpisaną umowę z KRD są jawne?

Trudno nam na to pytanie powiedziec. Nie sprawdzalismy tego. Byc moze taka lista firm istnieje.

Pozdrawiamy

Domeny.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to, żebym się czepiał, ale skąd wiecie, że rozmawiacie z przedstawicielem firmy? Żadnego imienia i nazwiska, ot 'domeny.pl'. Ktoś sobie jaja może robić przecież...

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem to już raz, ale powtórzę: Regulamin nie jest umową między dwoma stronami. Przecież p. Szczurowski może od jutra wprowadzić zapis, że każdy klient domeny.pl musi zapłacić 100 000zł za możliwość bycia klientem jego firmy.

Albo że musi fiknąć koziołka i zrobić fikołka na przed siedzibą firmy Domeny.pl na Wielickiej 50 w Krakowie co będzie jednoznaczne z wypowiedzeniem umowy.

Musi to oczywiście udokumentować filmem video i wysłać go w terminie takim aby po publikacji nowego regulaminu na stronie domeny.pl (i wcześniejszym dowiedzeniu się od Ducha Gór że go opublikowano) firma Domeny.pl dostała go i mogła odtworzyć w terminie 14 dni od publikacji nowego regulaminu.

A pisząc poważnie tak na marginesie drogie Domeny.pl to w żadnej korespondencji urzędowej nie decyduje data doręczenia a data nadania i proszę nie pisać banialuków!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do odpowiedzi zostala na tym forum wywolana firma, a nie osoba, co jest zrozumiale.

Dlatego tez pozwalamy sobie wypowiadac sie/ podpisywac jako firma, co tez jest w

zaistnialej sytuacji zrozumiale.

Pozdrawiamy

Domeny.pl

No pękamy ze śmiechu!

Niech moderatorzy zbanują tego trolla bo albo ktoś się podszywa pod tę stronę internetową albo to jakiś krzak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej z domeny.pl nie rozmawiamy, bo dla nich najlepiej w ogole sie nie udzielac i pewnie tak tez jest w tym wypadku, ale pozwolę sobie coś skomentować:

Zgodnie z Regulaminem promocji jest Pan zobowiazany do utrzymania domeny przez okres 3 lat. Pierwszy rok jest promocyjny, natomiast na kolejne dwa lata domena odnawiana jest na warunkach standardowych okreslonych w cenniku.
Określonych w cenniku na dzień zamawiania usługi, czy na dzień przedłużania? Rozumiem, że nie chcą Państwo komuś przedłużyć domeny na 3 lata, gdyż NASK może Wam zmienić ceny i będziecie w plecy. W takim układzie sugeruję zrezygnować ze zobowiązywania klientów do zawierania 3 letnich umów. Rozumiem, że Państwo zmienią sobie ceny na 1000 zł za przedłużenie .pl i zgodnie z Waszym regulaminem klient będzie musiał to zapłacić? Otóż nie będzie musiał - jest to regulowane prawnie, klient zamawiając daną usługę na dany okres MUSI znać jej całkowity koszt. Każda szanująca się firma umożliwia uiszczenie tzw. kary umownej w przypadku odstapienia od umowy i transferu domeny. Krótko mówiąc dany klient może dopłacić do CENY STANDARDOWEJ DOMENY NA DZIEŃ ZAMAWIANIA JEJ W PROMOCJI (i ta cena jest znana w przeciwieństwie do ceny za rok czy dwa). Sprawa oczywista jak bułka z masłem - chcecie więzić klientów na 3 lata, ale nie jest to możliwe, więc głupiejecie.
Moze Pan oczywiscie zaplacic za dwa pozostale lata z gory, jednak nie jestesmy w stanie zagwarantowac czy w ramach tej oplaty uda nam sie w tym momencie dokonac odnowienia domeny.
Czyli doślą Państwo wtedy dla klienta fakturę na opłatę uzupełniającą? Na jakiej podstawie?
Kazdy bowiem rejestr posluguje sie wlasnymi zasadami i w przypadku domen polskich odnowienia domeny mozna dokonac maksymalnie na 30 dni przed data jej wygasniecia. Analogicznie domeny europejskie sa odnawiane automatycznie przez system EURid ostatniego dnia miesiaca, w ktorym domeny zostaly zarejestrowane. Domyslne odnowienie domeny w EURid wynosi jeden rok, zatem gdyby dokonal Pan platnosci np. za dwa lata nie mielibysmy fizycznej mozliwosci jej odnowienia na okres dwoch lat. Jesli zatem chcialby Pan przeniesc domene przed koncem obowiazywania umowy, wowczas wniesiona oplata nie spowodowalaby przedluzenia waznosci domeny. Zwracam jednak uwage, iz sytuacja taka nie jest od nas zalezna a uwarunkowana wewnetrznymi zasadami ustalonymi przez poszczegolne Rejestry.
Czyli tak jak pisałem wcześniej chcecie więzić klientów na 3 lata, ale procedury NASK Wam w tym przeszkadzają, więc kombinujecie jak koń pod górę.
Przeniesienie domeny nie zwalnia z koniecznosci uiszczenia platnosci za zobowiazania wynikajace z umowy. My nie uniemozliwiamy nikomu transferu domeny, a jedynie mozemy informowac co bedzie jesli wykona to przed koncem obowiazywania umowy.
Więc dlaczego nie wydają Państwo authinfo? Poza tym wydanie authinfo nie jest jednoznaczne z zerwaniem umowy, gdyż dany kod nie musi zostaż użyty. Krótko mówiąc skoro każecie swoim klientom codziennie sprawdzać regulamin to sami sprawdzajcie codziennie czy dana domena nie została wytransferowana, bo dopiero wtedy można mówić o zerwaniu umowy (piękną paranoje tworzycie, nie?).

Wszystkim, którzy nie dostaną authinfo zaraz po zgłoszeniu prośby o jego wydanie sugeruję błyskawiczny kontakt z NASKiem. Wystarczy podać nazwę domeny i poinformować, że dany partner uzależnia wydanie kodu authinfo dodatkowymi warunkami (czyt.: opłatą), co nie jest zgodne z umową zawartą pomiędzy NASK'iem, a danym partnerem.

Podsumowując kod authinfo musi zostać wydany od razu, a jeśli klient danego partnera nie dokona opłaty wynikającej z regulaminu to już jest sprawa do rozstrzygnięcia pomiędzy partnerem, a klientem, a nie NASKiem.

Zachęcam do lektury Praw Abonenta dla domen polskich:

https://dns.pl/porozumienie/prawab.html

Pozdrawiam cinek :huh:

ps. Nie, nie jestem klientem domeny.pl :rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda na to, iż użytkownik domeny.pl jest powiązany z firmą domeny.pl

Panie Marcinie proszę przekazać szefom iż pare osób tutaj znajdujących się na forum lubi wycieczki do sądów, a więc radzę załatwić sprawę polubownie.

Takie wyjście będzie lepsze w każdym aspekcie sprawy, a PR może troche się Wam odbuduje.

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się wydaje, że ta osoba jest powiązana z domeny.pl, przynajmniej kiedy pobierznie czytałem parę postów na polskihosting twierdzili to samo "że regulamin najlepszy", "klienci wiedzą co czytają", "wszystko jest na stronie", posty też były utrzmyane w podobnym tonie.

Swoją drogą nigdy nie zaufałbym firmie której muszę patrzeć na ręce (w regulamin) codziennie bo inaczej mnie okradnie albo sobie przedłuży sama umowę o 2 lata. Zróbcie sobie najlepiej ten wasz regulamin w RSS'ie, aha sorry zapomniałem, pewnie w takim wypadku parę osób więcej mogłoby się zorientować co do cen w firmie i faktu zmiany. Po prostu żałosne.

Ponadto, jako potencjalny klient czuję się olany przez firmę domeny.pl bo nikt nie raczył odpowiedzieć na moje pytanie :rofl:

Określonych w cenniku na dzień zamawiania usługi, czy na dzień przedłużania?

Biorąc pod uwagę "okonania" tej firmy to IMO dość "naiwne" pytanie :huh:

Moze Pan oczywiscie zaplacic za dwa pozostale lata z gory, jednak nie jestesmy w stanie zagwarantowac czy w ramach tej oplaty uda nam sie w tym momencie dokonac odnowienia domeny.

Wie pan co panu powiem, panie domeny.pl - na prawdę ktoś w tej waszej firmie ma coś z głową i to nie jest już nawet śmieszne tylko żałosne się robi. Faktycznie to nie firma tylko krzak jakiś. W krzakach chłopaków z podstawówki też nie masz gwarancji, że wykonają zamówioną usługę więc wszystko się zgadza :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda na to, iż użytkownik domeny.pl jest powiązany z firmą domeny.pl

Panie Marcinie proszę przekazać szefom iż pare osób tutaj znajdujących się na forum lubi wycieczki do sądów, a więc radzę załatwić sprawę polubownie.

Takie wyjście będzie lepsze w każdym aspekcie sprawy, a PR może troche się Wam odbuduje.

Witam Serdecznie,

Tak. Nick "domeny.pl" jest powiązany z domeny.pl.

Każdą sprawę, która budzi wątpliwości i niepokój staramy się rozwiązywać po myśli Klienta.

Nie zawsze jest to łatwe gdyż sytuacja nie jest równa sytuacji.

Trudno czasami też łamać zasady, które sami proponujemy, ale spróbujmy znaleźć jakieś salomonowe rozwiązanie, obecne w naszych nowych promocjach.

Klienci, którzy zakupili u nas domeny mogą zrezygnować z udziału w promocji dopłacając

różnicę pomiędzy ceną standardową określoną w cenniku, a promocyjną ceną za pierwszy rok, za którą Uczestnik promocji nabył domenę.

Z przyczyn oczywistych każdy taki przypadek będziemy rozpatrywać indywidualnie.

Ze względu na to, że dla starych promocji jest to zmiana warunków zawartej umowy, prosimy wszystkich zainteresowanych o przesłanie stosownego pisma z prośbą o zastosowanie tego rozwiązania sprawy. Pismo winno zawierać pełne dane abonenta oraz nazwę/y domen, których dotyczy. W przypadku osób fizycznych prosimy o załączenie aktualnej kopii dowodu osobistego.

Pozdrawiam [ wywołany do odpowiedzi :) ]

Marcin Majerek

DOMENY.PL sp. z o.o.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności