Skocz do zawartości

Domeny.pl - wyjaśnienia firmy


Domeny.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Widać, że firma Domeny.p próbuj rozwiązać sytuację ale:

Klienci, którzy zakupili u nas domeny mogą zrezygnować z udziału w promocji dopłacając

różnicę pomiędzy ceną standardową określoną w cenniku, a promocyjną ceną za pierwszy rok, za którą Uczestnik promocji nabył domenę.

- dlaczego klient ma coś dopłacać ??

Firma Domeny.pl powinna wszystkim osoba które wysłały pisma o nie przyjęciu nowego regulaminu, zatwierdzić pozytywnie (wiadomo, że i 100% które wzięło udział w "promocji" nie chciało rozwiązać umowy) w ten sposób w/w firma pokazała by klasę i to, że jest godna zaufania - bo w obecnej sytuacji raczej chyba mało kto chciał by kupić coś w tej firmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 144
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

PiotrW, dlatego że firma Domeny.pl nie będzie dopłacać do Twojej domeny...

Akurat takie rozwiązanie zaproponowane przez Pana Marcina jest sensowne... Tyle że jak dobrze rozumiem jest szansa na wyrównanie opłaty za rejestracje domeny co przyczyni się do rozwiązania umowy bez utraty domeny (wydanie kodów authinfo dla domen)?

Michał Kryński
Zapraszam na moje forum akwarystyczne  ;-) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego PiotrW ze zeby nie byc zwiazanym umową promocyjna winien kupic domene w normalnej cenie i do tej własnie normalnej ceny miałbys dopłacic

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PiotrW, dlatego że firma Domeny.pl nie będzie dopłacać do Twojej domeny...

Akurat takie rozwiązanie zaproponowane przez Pana Marcina jest sensowne... Tyle że jak dobrze rozumiem jest szansa na wyrównanie opłaty za rejestracje domeny co przyczyni się do rozwiązania umowy bez utraty domeny (wydanie kodów authinfo dla domen)?

Dlatego PiotrW ze zeby nie byc zwiazanym umową promocyjna winien kupic domene w normalnej cenie i do tej własnie normalnej ceny miałbys dopłacic

Ale firma Domeny.pl sp. z o.o. zmieniła regulamin a ja wysłałem pismo nieprzyjmujące nowego regulaminu/rezygnujące więc dlaczego mam za coś dopłacać ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale firma Domeny.pl sp. z o.o. zmieniła regulamin a ja wysłałem pismo nieprzyjmujące nowego regulaminu/rezygnujące więc dlaczego mam za coś dopłacać ??
Nie musisz, prawo stoi po Twojej stronie.

Swoją drogą wydaje mi się, że firma domeny.pl bardzo pochopnie rzuca róznymi pomysłami, nakazami itd. W innych firmach procedury są konsultowanie z szeregiem prawników, a tutaj... od rana cudowne olśnienie i Pan Marcin Majerek już mówi o dosyłaniu jakichś pism z kserami dowodów. Nieźle...

Dopłata do ceny standardowej może mieć miejsce tylko w sytuacji kiedy mamy zarejestrowaną domenę w promocji NA ROK i chcemy ją przenieść. Dopłacamy do ceny standardowej na dzień zamawiania, domena jest "wolna od promocji i zobowiązań", dostajemy do niej authinfo i transferujemy. To tak tytułem uzupełnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie Majerek!

Nie rozumiem dlaczego ktoś miałby dopłacać do domen które są zarejestrowane na rok (patrz whois) - nawet w promocji - w przypadku kiedy nie chce ich przedłużać? W większości firm które znam, a które zajmują się rejestracją domen, różnicę którą dopłaca firma wpisuje się po prostu w koszty reklamy. Druga sprawa, że w niektórych przypadkach - szczególnie domen globalnych - nic nie dopłacaliście Państwo do rejestracji tych domen a ceny "promocyjne" powinny być właśnie podane w przedstawiony przez mnie sposób - czyli w cudzysłowie (sam np. mam zarejestrowaną domenę globalną w "promocji" za ok. 30zł). Inną kwestią jest karygodna "podmianka" regulaminów promocji i dopisanie klauzul których tam nie było z równoczesną chęcią objęcia nimi osób które ich nie akceptowały (vide mój pierwszy post). Poza tym cały proces rejestracji utwierdzał klienta że domenę rejestruje na rok - i tak jest, zapraszam do whois - a nagle ludzie się dowiadują, że "muszą" przedłużać domeny? Co to za konstrukcja umowy, gdzie jest zapis ze jak umowa wygaśnie to trzeba zawrzeć ją na nowo? Myśli Pan, że to jest zgodne z prawem? Czy Pan firmie wydaje się, że zatajanie, podmienianie i ukrywanie regulaminów po kumykach serwerów a tym bardziej w procesie rejestracji domen jest w porządku? Nie słyszeliście Państwo nigdy o słabszych, mniej doświadczonych uczestnikach rynku? Jeżeli mówimy już o jakiejś dopłacie to przede wszystkim mogłaby mieć ona miejsce tylko wtedy kiedy w przypadku rejestracji domeny w promocji ktoś przed upływem okresu abonamentowego chciałby przenieść ją do innego registrara, bezzasadne jest twierdzenie, że jeżeli domena opłacona jest na rok i po roku wygaśnie, to ktoś miałby coś dopłacać - niby za co? Wymuszanie przedłużania domen przez następne 2 lata po roku od rejestracji po prostu nie umiem nazwać, szczególnie kiedy zapisy takie (wątpliwe zresztą bardzo) są dodawane do regulaminów promocji a klient nic o tych przyprawach-dodatkach nie wie! Nie będę sie już dłużej rozpisywał (choć mógłbym) bo to nie ma sensu, ale podsumowując napiszę tylko, że potraktowaliście ludzi jak idiotów zapominając że internet nie zapomina niczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat takie rozwiązanie zaproponowane przez Pana Marcina jest sensowne... Tyle że jak dobrze rozumiem jest szansa na wyrównanie opłaty za rejestracje domeny co przyczyni się do rozwiązania umowy bez utraty domeny (wydanie kodów authinfo dla domen)?

Witam Serdecznie,

Panie Mich@le, dopłata do ceny standardowej (bez promocji) daje możliwość rozwiązania umowy i przeniesienia domeny.

Oczywiście mówimy o sytuacji kiedy Pana domeny są aktywne: niewygaśnięte, nieprzeniesione do kwarantanny itp.

PiotrW, dlatego że firma Domeny.pl nie będzie dopłacać do Twojej domeny...

W kwestii pytań "dlaczego mam cokolwiek dopłacać" rozwiązania są 2:

- zakup w promocji z okresem lojalnościowym = niska cena zakupu

- zakup po cenie standardowej bez promocji cenowej = brak okresu lojalnościowego

Innych rozwiązań nie przewidujemy.

Pozdrawiamy

DOMENY.PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii pytań "dlaczego mam cokolwiek dopłacać" rozwiązania są 2:

- zakup w promocji z okresem lojalnościowym = niska cena zakupu

- zakup po cenie standardowej bez promocji cenowej = brak okresu lojalnościowego

Innych rozwiązań nie przewidujemy.

A co przewiduje Państwo w przypadku jeśli klient nie będzie chciał dokonać zapłaty za 2 kolejne lata:

- bo wysłał przed 8 lutego listem poleconym rezygnację i niestety nie otrzymanej do tej pory odpowiedzi w ten sam sposób jak była wysłana rezygnacja w związku ze zmianą regulaminu

- jego "zadłużenie" jest poniżej 200zł. (od tylu KRD pozwala dopisać dłużnika).

Bardzo liczę na Pana odpowiedź (a nie przemilczenie... )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie Marcinie,

Mało mnie interesuje co Pana pseudo firma przewiduje a czego nie przewiduje. Trzeba było rozwiązywać polubownie sprawy 3 miesiące temu, a nie tearz kiedy smród się za wami ciągnie. Zmieniliście regulamin zapewne nie z dobrej woli, a dlatego iż UOKiK został zalany skargami na was. Przykro mi ale w zwiazku ze zmiana regulaminu ja wam umowę wypowiadam. A domen zarejestrowanych za 5 groszy nie zamierzam przedełużać ani do nich dopłacać. ja wam nie kazałem robić tych promocji i ponosić kosztów w pierwszym roku za klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm naprawdę starałem się przebrnąć przez 4 strony topicu, ale nie udało mi się :)

W każdym razie ten dział na pewno nie jest odpowiedni dla Public Relations, przenoszę do afer :)

"bytka abo ne bytka to je zapytka" - W. Shakespeare ;)

Niekończąca się impreza ;) ... wątroba zaleczona :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi na szczescie juz wczesniej obilo sie o uszy ze jestescie... nie do konca fair wobec klientow (bardzo delikatnie powiedziawszy), a teraz zrobiliscie takie jajo ze juz kazdy kto o tym uslyszal, (a uslyszalo mysle wiekszosc ludzi "branzy") nigdy nic u was nie kupi...

nie zazdroszcze wam managiera co takie jaja wymysla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności