Skocz do zawartości

Od zera do pozycjonera

Skunik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Jesli chodzi o pozycjonowanie to jestem kompletnym nowicjusze. Jednak w najblizszym czasie mam zamiar otworzyć serwis o tematyce sportowo bukmacherskiej oraz kilka innych mniejszych serwisów. O pozycjonowaniu nie wiem praktycznie nic ale wiedze ta chce zgłębić dlatego zwracam sie do was o pomoc.

Osoby zorientowane wiedza iż sa firmy bukamcherskie takiej jak Sportingbet, Expekt czy cała masa innych. Chciałbym otworzyć kilka stron, kazda poświecona jednaj firmie ja właśnie reklamujaca. Na moje amatorkie oko wydaje mi sie ze dobrze jest aby nazwa firmy znajdowala sie w domenie. czy ma racje? Jak pozniej zgrabnie to zrobic zeby wypozycjonowac te strony pod nazwa firmy? Oczywisice w gre wchodzi wymiana linkami ze stronami oraz podlinkowanie ich do strony glownej.

Drga kwestia to pozycjonowanie strony glownej. Jak sie do tego zabrac od pcozatku?

Ogolnie plan mam taki zeby stworzyc siec stron o firmach do tego druga o sportowcach i o ogolnej tematyce i wszystkie powiazac ze soba. Czy to wypali?

Prosze o pomoc osoby ktore maja czas i chec mnie troszke podszkolic :)

Przeczytaj wszystkie posty, zaczynając od najstarszych. Po kilku(nastu) stronach zauważysz, że padają ciągle te same pytania. Omiń je, ale pamiętaj, że co roku wprowadzano nowe metody na pozycjonowanie stron:

https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...all&st=3270

https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...all&st=2250

...

Zbadaj też konkurencję, czego brakuje już dobrym serwisom, na co liczą użytkownicy takich stron... itd itp

PS. Jak przedmówca mówił, czytaj czytaj czytaj...

Czytam czytam i czytam bardzo duzo, oglnie bardzo ciekawe forum. Jednak problem lezy w tym ze gubie sie w tym gąszczu. O sama zawartosc serwisow sie nie martwie. Martwie sie tylko o wypozycjonowanie serwisow tak zebym mial na niich ogladalnosc :)

Dzieki za pomoc, w razie czego bede psial w tym temacie ;]