Skocz do zawartości

Az.pl - najgorszy hosting w moim życiu


Pawka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Kucharz, Kwestia przyzwyczajenia do maili z Az?

proponujesz z tym sie pogodzić jak z tym że pada?

Ale tu akurat nie musimy z tym się godzić.

Może uważasz, że treść maila nie jest głęboko schowana w spamie.

Ale ja nie chce spamu od az.

I w tym wląsnie celu pisze.

Carnagge, brawo, to dobre, złota promocja dla AZ, a nie dla klientów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem długiego maila od az. W duzym skrócie - Pan AJ w imieniu az.pl grozi mi sądem za nieprawdziwe i krzywdzące Spółkę informacje, które publicznie przedstawiłem na forum internetowym i informuje o natychmiastowym rozwiązaniu umowy. Pisze: "Krytyka a publiczne poniżanie, podając nieprawdziwe informacje i nadawanie nie wynikającego z tych informacji poniżającego tytułu stanowi powód do rozwiązania umowy."

Pisze: "Art. 212. Kodeksu Karnego: § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku. § 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2."

Pisze: "Już sam tytuł poniża naszą Spółkę: "Az.pl - najgorszy hosting w moim życiu" (moge stwierdzić, że mam najlepszą żone w życiu, najgorszą pracę w życiu, ale o aż tak pisac nie mam prawa) i t.d. i t.d. Potem Pan AJ z łatwością udowadnia mi, że w niczym nie mialem racji, stosując pewną magiczną sztuczke. Odnosi się tylko do tych wypowiedzi, które jemu pasują.

Przykład: Piszę, że brakuje guzika rejestracji i jedynym sposobem zarejestrowania się - jest zamówienie-kupowanie czegoś z buta. (jest to jedyny na świecie znany mi hosting bez guzika rejestracji) Pan AJ nie odnosi się do tego że brakuje guzika, ale życzliwie odpowiada: "Jest to nieprawdziwa informacja, można założyć Panel Partnera/Klienta i zamawiać usługi bezpośrednio z Panelu."

Odpowiadam: "Owszem można. Jesli go znajdziesz. Na stronie startowej az.pl jest z 20-30 miesc gdzie można kliknąć i zobaczyć rozwijane menu i inne podrzędne poziomy. Oprócz tego jest obrazek ladnej dziewczyny i z 30 innych elementów graficznych, w każdy z których też można (chce się) klikać i oczekiwac, że coś ma być dalej. Oprócz tego - wszystko w róznych kolorach, żeby bylo bardzej niewygodnie. Oprócz tego - wyskakuje pop up. W jednym z tych 60 miejsc faktycznie istnieje rozwijane menu i możliwość założenia Panel Klienta. Przyznaję, nie miałem racji. Mea culpa, przepraszam. Co jednak nie zmienia faktu, że guzika rejestracji brak.

Pan AJ pisze, że bardzo chce zakończyć współpracę "kulturalnie". Jesli grożenie sądem i natychmiastowe niesprawedliwe rozwiązanie umowy ten Pan nazywa kulturalnym rozstaniem, to strach pomyśleć, co dla takiego Pana jest rostaniem niekulturalnym. Morderstwo?

Ale najwazniejsze - jest to wreszcie pierwszy mail od az.pl bez reklamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawka, jak chcą rozwiązać umowę to napisz do nich niech oddadzą kase za serwer i domeny, a Ty przeniesiesz sie na inny hosting, chyba najbardziej optymalne rozwiaznie jesli 2 strony jesli sie zgodzą... (chociaż z tego co wiem to firmy hostingowe skore do oddawania kasy nie są bo napiszą ze juz poniesli koszty w NASK itd...)

Btw nie wiem co to za nowe zwyczaje ze kazdemu kto pisze na PiO swoją "niepochlebną" opinie grozi sie sądem... (mi też juz grozili ci od "magicznych regulaminów" i "cudów za 5 groszy" ;- DDD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

az.pl....

panel administracyjny -> dla mnie jest przejrzysty

domeny -> owszem

serwer -> nie tykac nawet kijem przez szmate :) czeste 'Połączenie zostało zresetowane', nie wspomne juz o probie dostepu do phpmyadmina. Ich problem polega na tym ze upychaja na jeden serwer kont aż po brzegi i potem serwer nie wyrabia. Jeżeli z jakiegoś powodu potrzebujesz skontaktowac sie z adminem - mozesz tego nei robic bo efekt koncowy bedzie w obu przypadkach taki sam :placze:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem długiego maila od az. W duzym skrócie - Pan AJ w imieniu az.pl grozi mi sądem za nieprawdziwe i krzywdzące Spółkę informacje, które publicznie przedstawiłem na forum internetowym i informuje o natychmiastowym rozwiązaniu umowy. Pisze: "Krytyka a publiczne poniżanie, podając nieprawdziwe informacje i nadawanie nie wynikającego z tych informacji poniżającego tytułu stanowi powód do rozwiązania umowy."

Pisze: "Art. 212. Kodeksu Karnego: § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku. § 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2."

Pisze: "Już sam tytuł poniża naszą Spółkę: "Az.pl - najgorszy hosting w moim życiu" (moge stwierdzić, że mam najlepszą żone w życiu, najgorszą pracę w życiu, ale o aż tak pisac nie mam prawa) i t.d. i t.d. Potem Pan AJ z łatwością udowadnia mi, że w niczym nie mialem racji, stosując pewną magiczną sztuczke. Odnosi się tylko do tych wypowiedzi, które jemu pasują.

Przykład: Piszę, że brakuje guzika rejestracji i jedynym sposobem zarejestrowania się - jest zamówienie-kupowanie czegoś z buta. (jest to jedyny na świecie znany mi hosting bez guzika rejestracji) Pan AJ nie odnosi się do tego że brakuje guzika, ale życzliwie odpowiada: "Jest to nieprawdziwa informacja, można założyć Panel Partnera/Klienta i zamawiać usługi bezpośrednio z Panelu."

Odpowiadam: "Owszem można. Jesli go znajdziesz. Na stronie startowej az.pl jest z 20-30 miesc gdzie można kliknąć i zobaczyć rozwijane menu i inne podrzędne poziomy. Oprócz tego jest obrazek ladnej dziewczyny i z 30 innych elementów graficznych, w każdy z których też można (chce się) klikać i oczekiwac, że coś ma być dalej. Oprócz tego - wszystko w róznych kolorach, żeby bylo bardzej niewygodnie. Oprócz tego - wyskakuje pop up. W jednym z tych 60 miejsc faktycznie istnieje rozwijane menu i możliwość założenia Panel Klienta. Przyznaję, nie miałem racji. Mea culpa, przepraszam. Co jednak nie zmienia faktu, że guzika rejestracji brak.

Pan AJ pisze, że bardzo chce zakończyć współpracę "kulturalnie". Jesli grożenie sądem i natychmiastowe niesprawedliwe rozwiązanie umowy ten Pan nazywa kulturalnym rozstaniem, to strach pomyśleć, co dla takiego Pana jest rostaniem niekulturalnym. Morderstwo?

Ale najwazniejsze - jest to wreszcie pierwszy mail od az.pl bez reklamy.

Dzień dobry,

Pana wypowiedż ma charakter publiczny, podam więc ocenie szanownych forumowiczów cały mój list.

Z Pana wypowiedzi "w skrócie", można odnieść mylne wrażenie, jakoby moją intencją, było cokolwiek innego jak rozwiązanie umowy.

Poprosiłem Pana o szacunek i kulturalne rozwiązanie umowy, pokazując jaką krzywdę Pan wyrządza.

Drogę prawną, zastrzegłem jedynie w przypadku kontynuacji niewyważonych, emocjonalnych i nieprawdziwych wypowiedzi.

Proszę zwrócić uwagę na zwrot poniesionych kosztów, brak konieczności dopłaty do wydania kodów authinfo.

Moje starania, mają na celu zakończenie współpracy z osobą, która jest nieuprzejma, doprowadziła do łez mojego pracownika, Panią, która naprawdę chciała być pomocna. Nie była to jedna osoba, która ucierpiała.

Przykład uprzejmej wypowiedzi Pana o loginie "Pawka" do naszego pracownika:

"Odnosze nieodparte wrażenie, że rozmawiam z idiotem.

Jak Pan dostal ta prace?"

"Ale mam dużego fiuta i że

przeszkadza mi chodzić.aha, mam też okrągłe jaja i prawe jest troche

większe."

"Jak Pani dostala ta prace? wicedyrektorem?"

Bardzo proszę zastanowić się, czy można zlekceważyć taką korespondencję. Osoba, która pisała takie listy, poniża naszą Spółkę i obraża godność osobistą ludzi w niej zatrudnionych.

Bardzo bolą takie listy, nieprawdziwe informacje podane na Państwa merytorycznym i ciekawym forum.

Proszę ocenić moją odpowiedź, czy streszczenie mojej odpowiedzi zostało prawdziwie zobrazowane przez użytkownika "Pawka".

Wybraliśmy rozwiązanie umowy i zwrot kosztów za najlepszą formę zakończenia emocjonalnego i wysoko niekulturalnego podejścia Pana "Pawka", zapominając krzywdę co zostało przedstawione na forum jako groźba.

dlatego moja odpowiedż w całości ( bez nazw domen i kodów authinfo ).

From: jer**@az.pl

Reply-To: jer**@az.pl

Date: Fri, 22 Feb 2008 16:27:05 +0100

Dzień Dobry.

Uprzejmie informuję Pana o rozwiązaniu umowy pomiędzy nami na wszystkie usługi jakie do tej pory świadczyliśmy.

Z wielką przykrością przeczytałem nieprawdziwe i krzywdzące naszą Spółkę informacje, które

publicznie Pan przedstawił na forum internetowym.

Nie będziemy, korzystać z ochrony jaką daje nam prawo polskie, prosimy jedynie o kulturalne zamknięcie naszej współpracy. Zastrzegamy sobie podjęcie takich kroków, w przypadku dalszego publicznego poniżania w opinii publicznej.

Niestety, bardzo pobieżnie zapoznał się Pan z naszym Centrum Pomocy i publicznie powiedział nieprawdę. Podam kilka przykładów:

1)

?Zaczyna się niewinnie, brak guzika "rejestracja".

Jedynem sposobem się zarejestrować - jest zamówienie-kupowanie czegoś z buta. (a na ostatniej stronie zamówienia z pełnym koszykiem - brak multitransferu -oplaty z multibanku, który potem jest w panelu)?

Jest to nieprawdziwa informacja, można założyć Panel Partnera/Klienta i zamawiać usługi bezpośrednio z Panelu.

Panel można założyć na stronie:

https://www.az.pl/domeny-otwarcie-panelu-klienta-az.pl.html.

2)

?Nie znalazłem w panelu zakladki dane osobowe ( i tym bardzej - możliwości zmienić dane, na przykałd telefon, czy tez mail.)

Również jest to nieprawdą, istnieje zakładka Edytuj profil, w którym można zmieniać swoje dane, a opis tej zakładki znajduje się w Centrum Pomocy:

https://www.az.pl/pomoc-faq-centrum-pomocy-az.pl.html, konkretna odpowiedź znajduje się na stronie: https://www.az.pl/help_x_moja,firma,zmienil...md_q_q_269.html.

Już sam tytuł poniża naszą Spółkę:

"Az.pl - najgorszy hosting w moim życiu, Dla tych kto chce kupić tanie domeny"

Mam Pan oczywiście prawo do krytyki naszego sposobu autopromocji. Nie rejestrował Pan nigdy domen u największego na świecie rejestratora domen, Godaddy.com ( 22 miliony domeny ). Spotkałby się Pan z taką samą ilością promocji w odpowiedziach. Krytyka a publiczne poniżanie, podając nieprawdziwe informacje i nadawanie nie wynikającego z tych informacji poniżającego tytułu stanowi powód do rozwiązania umowy.

Nie będziemy korzystać z ochrony jaką daje nam prawo i mój list daleki jest od jakiejkolwiek formy nacisku. Proszę jednak przeczytać, aby zrozumieć, w kontekście kilku nieprawdziwych informacji, jaką Pan robi krzywdę swoim postępowaniem.

Art. 212. Kodeksu Karnego:

§ 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,

podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku.

§ 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania,

podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

Szkoda, że nie miał Pan innego podejścia, poznałby Pan pracowników i Spółkę, której bardzo na panu zależy. Ufam, że nie będzie Pan w przyszłości wyciągał zbyt pochopnych wniosków i publicznie krzywdził, uczciwe spółki i uczciwych ludzi w nich pracujących.

Proszę w terminie 7 dni przenieść usługi do innej firmy świadczącej usługi hostingowe.

Zwrot za opłacone usługi ( za wyjątkiem rejestracji domen ) i zwrot środków, które zostały uprzednio zasilone przez Pana zostanie dokonany do poniedziałku.

Domeny .az.pl zostaną skasowane w ciągu najbliższych 7 dni.

Pozostałe domeny proszę wytransferować z firmy Az.pl w ciągu 14 dni od daty tej korespondencji.

Celem transferu podaję kody authinfo do domen (bez konieczności dopłaty):

ID nazwa domeny kod authinfo domeny

"tu były wymienione domeny i podane kody authinfo".

Oba Pana panele o nr ID xxxxx oraz ID xxxxxx zostały zablokowane. Ewentualne zarządzanie domenami do czasu wytransferowania do firmy Az.pl może odbyć się poprzez wysłanie odpowiedniej prośby z adresu email Abonenta danej domeny na adres: apulkiewicz@az.pl. ( nie otrzyma Pan wtedy zgłoszenia od cerberusa, wiedziałby Pan o tym pracując dłużej z nami, mój mail to jer**@az.pl )

Mamy prawo rozwiązać umowę a nawet powiadomić NASK o tym fakcie. W przypadku, gdy nie dokona Pan transferu domen zostanie o to poproszony przez NASK zgodnie z zasadami utrzymywania domen.

Bardzo Pana proszę o powstrzymanie się od kolejnych wypowiedzi na forum. Chcę kulturalnie zakończyć współpracę, nie korzystając z ochrony jaką daje mi prawo.

ps

uwagi, jak Pan dostał ta pracę, czy rozmawiam z idiotem ( chyba miał Pan na myśli idiotę ) są też bardzo nieładne. Zatem proszę o kulturalne rozstanie i zakończenie współpracy. W przeciwnym wypadku, zmuszeni będziemy do chronienia naszego dobrego imienia i godności naszych pracowników.

pozdrawiam

AJ

www.az.pl

e-mail: partner@az.pl

Az.pl Spółka Jawna

71-468 Szczecin

ul. Sosnowa 6a

tel. +48 91 4243782

Bardzo proszę o opinie forumowiczów. Z godnością przyjmiemy krytykę. Bardzo dziękujemy za każde dobre słowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... pokazując jaką krzywdę Pan wyrządza. ...

... doprowadziła do łez mojego pracownika, Panią, która naprawdę chciała być pomocna. Nie była to jedna osoba, która ucierpiała. ...

... Bardzo bolą takie listy ...

Z całym szacunkiem dla Pana firmy, co to jest właściwie za reakcja?

404.tf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo.. Pan AJ z AZ?

Nie wiem, czy jest pan pionkiem, czy może kimś powyżej waszego BOKu - nieważne, w tym kraju tak już jest, że nikt, żadna firma za nic nie jest odpowiedzialna, zawsze jakiś punkt w regulaminie się okazuje, że zostawiła, do którego może się odnieść.. i każda firma jest pewna siebie i wie, że w sądzie będzie miała przewagę, bo jest po prostu firmą, bo w tym kraju najpierw jest rząd, potem są wielkie koncerny, potem są firmy, a na samym końcu jest szaraczek... to jest normalka i ja się do tego przyzwyczaiłem - raczej dziwię się, gdy coś da się załatwić w profesjonalny sposób, coś da się "dogadać", "dograć".. nie interesuje mnie konflikt Pawka - AZ (czy Pan Jerka), ale taka dygresja mimo wszystko co do poziomu usług AZ:

Ja od siebie powiem tak (bo może Pan Jerka coś tam w AZ będzie miał zamiar zrobić mimo wszystko z poziomem usług i obsługi BOKu - czego szczerze życzę, bo jak tak dalej pójdzie, to będzie tylko gorzej - i na forach i w wynikach finansowych): nie mam siły i chęci (bo strony, które obsługuję czym prędzej przeniosłem do innego ISP) po raz kolejny wypisywać tu raportów z host-trackera (uptime po 80parę procent w skali miesiąca - dłużej niż 3 miesiące nie badałem, bo na tyle starczyło mojej cierpliwości :), nie mam ochoty cytować odpowiedzi BOKu (które jawnie pokażą brak wiedzy), pisać kiedy pisałem zapytanie do owego BOKu i po jakim czasie dostawałem odpowiedź (bo pewnie czas reakcji w stylu 48 godzin też macie w regulaminie), nie mam zamiaru też pisać o innych problemach uniemożliwiających korzystanie z usługi hostingu (bo pewnie też działania poddomeny *.az.pl nie gwarantujecie w żaden sposób, bo jest dodawana gratis do konta - buah :), nie napiszę też o "burzach w Norymberdze" na live chacie (chyba BOK po drugiej stronie myślał, że rozmawia z "Panią Jolą z sekretariatu" i da się jej wcisnąć taki kit)... nie napiszę też jak AZ potraktował próbę przerwania abonamentu ze zwrotem kasy (w skrócie "nie zauważyliśmy problemów")

Bo ja po prostu nie mam zamiaru mieć już nic wspólnego z tą firmą : ) a przyklaskujący klienci, czy nie klienci - a co mnie oni obchodzą : )

także Pawka olej ciepłym moczem te wypociny.. stówka czy trzy wte, we wte.. trudno, następnym razem wybieraj sensowniej..

A gadki o sądach jakoś tak śmierdzą poprzednim systemem.. tylko czemu taka - podobno poważna - firma się bawi w takie bzdury na "jakimś tam" forum? Czy to jest ten profesjonalizm? Odbijanie piłeczki i cytowanie regulaminu? Rzeczywistość jest nieubłagalna.. prawda jest jaka jest - macie taki poziom usług, jaki opisują to klienci. Poprzedni system (przynajmniej na razie) zażegnaliśmy, czas wziąć się w garść, Panie Jerka. Hosting z BOKiem, który pomaga to hosting z BOKiem, który pomaga - no ja nic tu nie wymyślę, skoro ów BOK się wywija od odpowiedzi, to jak można mieć do ludzi pretensje o to, że coś jest dla nich niejasne, albo że piszą, że coś nie działa tak, jak powinno? heh

To wszystko z mojej strony. Chciałbym zaznaczyć i gorąco prosić o nie traktowanie tego jako tzw. "flame'a". To był raczej krzyk w czarną otchłań. Nic od Was nie chcę, AZ, ale nie miejcie pretensji do ludzi, którzy szukają sprawiedliwości.

P.S. Pominę te "fiuty" i "idiotów" (choć oczywiście, jeśli naprawdę miały miejsce, jest to karygodne) w wypowiedziach, sam też czasem w gorączce "pojadę" ostrzej.. no takie już życie i charakterek co poniektórych, ale też taka specyfika Internetu... co nie znaczy, że trzeba kontratakować niczym reporterzy brukowców albo politycy poprzedniej ekipy : ) ...bo o ile user może być gimnazjalistą (czy dorosłym dzieckiem - jak ja : ) to jednak firma musi być profi na każdym kroku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. Koncze. Nie będe moze nawet az obgadywać na innych forach. Zachował się Pan godnie i odpowiedział mnie publicznie.

Ale dlaczego widzi Pan tylko łzy swojego pracownika? Pani Anna poplakała tylko raz (przepraszam, lubie Anek, nawet Mam córke Anie), a ja placze za każdym razem, jak dostaje od Pana tony spamu zamiast odpowiedzi. O tym wlasnie cały czas pisze (pisalem) do Pana maile. Kiedy prosiłem nie wysyłać do mnie spamu Pan odpowiedział, że takie maile pomogają zachowac ciagląśc korespondencji.(po raz kolejny odpowiadają nie na to pytanie które zadaje) Wtedy owszem nie wytrzymalem, moja wina, napisałem: "odnoszę nieodparte wrażenie że rozmawiam z idiotem"

Ale na Boga.Jak mam to inaczej wytłamaczyć? I nie wytłumaczyłem jednak. Az mnie wywałił, Pani Anna poplakała, ale Pan dalej nie rozumie.

Bombarduje mnie Pan za każdym razem mailami z niechcianą niepotrzebną informacją, której nie prosilem której nie potrezbuje, która przeszkadza mnie znaleć odpowiedz ( najczęsciej nie na pytanie które zadałem) Klasyczny spam, prawda?

Ile linijek spamu widzi Pan w swoim mailu? https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...st&p=379492

Podaje ten link po raz czwarty, ale Pan dalej ignoruje swój mail.

Już przeczytałem 200 razy, że Az.pl jest jedynym Rejestratorem w Polsce z akredytacją ICANN.

Już przeczytałem 200 razy, że Akredytacja oznacza rejestrację domen bez żadnego pośrednictwa.

Już przeczytałem 200 razy, że Az.pl posiada również akredytacje:

NASK dla domeny .pl

Eurid dla domeny .eu

Już przeczytałem 200 razy, że Az.pl jest najstarszym polskim Rejestratorem domen.

Ogranicz ryzyko i rejestruj domeny u źródła.

Już przeczytałem 200 razy, Oferty Specjalne i Ważne Wskazówki

Pojemność 6 GB

Transfer 200 GB

Bazy MySQL 3

Kreator stron WWW

Soft-Strefa

OpenOfficePL

Pakiet skryptów

Test 14 dni

Abonament 59zł za 6 mcy

Domeny? To nasze dobre ceny:

.pl - 3.99 zł netto

.eu - 9.90 zł netto

.com - 8.99 zł netto

.net - 8.99 zł netto

.org - 8.99 zł netto

.biz - 8.99 zł netto

.info - 8.99 zł netto

.de - 29 zł netto

.az.pl - 1 zł netto

.us - 29 zł netto

.se - 99 zł netto

.es - 69 zł netto

.at - 29 zł netto

.nl - 99 zł netto

.be - 39 zł netto

Regulamin i czas trwania promocji

Już nie chce tego więcej czytać.

Już wiem. .com - 8.99 zł netto

Prosze nie wysyłać do mnie spamu, a Pan mnie na to wiele uzytkowników docenili zalety takej korespondencji,

że własnie takie maile pomogają zachowac ciaglośc.

No to napisałem, że odnoszę nieodparte wrażenie że rozmawiam z idiotem. Nie nazwalem Pana idiotem, tylko, że odnoszę nieodparte wrażenie że rozmawiam z idiotem.

No bo odnosze. Mialem klamac?

Poplakała się dziewczyna, przepraszam.

Ale co ze dalej spamem? Owszem mnie z godnoscia i honorem wywalono ... Ale co ze dalej spamem?

Uparcie Pan nie chce sie do niego odnieść.

Kazda linijka tego az - spamu jest ochydna i perfidna.

"W trosce o Twój cenny czas, odpowiedź na zgłoszenie zostanie wysłana najpóźniej w ciągu 10 godzin roboczych."

Buchacha. Placze. Az nigdy nie odpowiada na moje pytania W trosce o mój cenny czas.

A tony spamu az wysyla W trosce o co?

Az.pl jest jedynym Rejestratorem w Polsce z akredytacją ICANN.

Ile razy mam to czytać?

Akredytacja oznacza rejestrację domen bez żadnego pośrednictwa.

Jaką wartośc dla mnie ma ta informacja wysłana po raz setny? Nie pytalem co onacza Akredytacja, prawda?

Poniewasz az wymysla poetyckie metafory ze zlota promocja (okreslenie niepelnosprawnego serwera), moje wina, pozwolilem sobie tez zastosowac poetycką metafore. Napisalem, ze Pana spam dla mnie tak samo perfidny, jak to gdyby ja zrobilem sobie szablonik w gmailu, ze mam fiuta i jaja. I na kazde Pan pytanie

automatycznie by robot odpowiadal jak w az. z perfidnym szablonikiem. Moze nie jestem Mickiewiczem, ale chialem dotrzec do Pana serca i rozumu.

Nie wyszlo, nawet poetycka metafora nie pomogla. Moja poetycka metafora byla moze zbyt ostra i zla, Pani Anna poplakala sie, przepraszam.

Az uparcie dalej wysyla spam na pytania setek uzytkownikow zamiast odpowiedzi. Szkoda mi czasu na walke z wiatrakami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat mnie zainteresował, nie powiem. Można się dowiedzieć wiele ciekawych rzeczy ;)

Może dodam coś od siebie.

1) Pawka - kompromitacja na całej linii. Jeśli juz na początku brakuje jakichś przycisków, zakładek, nie odpowiada ci nawigacja, dostajesz spam zamiast odpowiedzi na twoje pytania... to po jakiego grzyba się dalej pchasz w to bagno?! Bardzo ładnie i szczegółowo potrafiłeś opisać swoję mękę z firmą az.pl a jednak, widząc przecież to wszystko, nie potrafiłeś uniknąć wątpliwej współpracy z firmą o bardzo marnej reputacji. I gratuluje odmiany "idioty" - dawno tak się nie uśmiałem. I jeszcze jedno: zarzucałeś wybiórcze ustosunkowywanie się do twoich zarzutów, a sam równie wybiórczo publikowałes informacje z całej tej śmiesznej potyczki - czysta manipulacja. Jednak jak się czyta całość, to wygląda to nieco inaczej.

2) Jerka - sam tytuł poniża waszą spółkę? W sensie prawnym? Pieprzenie od rzeczy. Równie dobrze mogę napisać, że macie najbrzydszą stronę główną, jaką w życiu widziałem i nie będzie to żadne poniżenie, a jedynie własna, subiektywna opinia, którą mam prawo wyrazić - również publicznie. Jeśli ktoś na podstawie własnych doświadczeń określa hosting jako "najgorszy w swoim życiu" to śmiem wątpić, aby na to znalazł się odpowiedni paragraf. Nie wiem tez dokładnie za jakie inne informacje chcielibyście sądzić się z kimś na podstawie artykułu 212 KK ale np. zdanie "nie znalazłem w panelu zakladki dane osobowe" uważacie, że to nieprawda. Że co?! Co innego jest jak uzytkownik pisze, że czegoś tam nie ma, a co innego, że czegoś nie znalazł. Jakby każde zdanie "Pawki" było umiejętnie sformułowane, to nic byście nie wskórali. A samo cytowanie KK jest również formą straszenia.

Zaś tłumaczenie, że GoDaddy.com też spamuje w odpowiedziach na pytania klientów to też niezłe było :) Mistrzowskie wytłumaczenie! Teraz wszystko jasne! Wszystko przez GoDaddy.com! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryane, od pocztku tego postu mam wyżuty sumienia. Temat jest tak podly i ogromny, ze nie da się go w skrócie opisać,

a i tak już zajełem ogrom miesca i sporo czasu , a mimo to nie opisałem nic. Tak, czubek góry lodowej.

po jakiego grzyba się dalej pchałem w to bagno? Na poczatku była zwykła chciwość, kupić tanio domenki pl, pisze o tym uczciwie.

Potem - trezba zrobić przelew, bez tego nic nie zalatwisz. Jak już masz kase na koncie - az dopiero wtedy pobiera z niej oplate za domeny.

Potem - lubie mieć wszystko razem, pisałem, domenki i serwer, trzeba zamowić kupić i serwer, a tym kolorowym panelu z ogromną

ilością informacji - nic nie można zrozumieć o serwerze. (ciekawie, czy jest to też wypowiedz karna?)

Zamowiłem złoty na 10 domen - dalem ciala , a to się okazał serwer okrojony. 10 domen mozna tylko na 1 katalog glowny skierowac. Kpina kolejna.

Odnośnie przelewu - byla kolejna sytuacja z mnóstwa absurdalnych nie opisanych tu.

Cały czas się krępuje że zadużo miejsca zajmuje, ajest to zawracanie gitary, az a i tak robi swoje.

W dużym skrócie - miałem kase na koncie i zamowione domeny na mniejszą kwote, ale az z tydzien-dwa

nie pobieral tej opłaty (najpierw niby byla w trakcie inna płatnośc z innego konta z góry nieudana-niezrealizowana)

akurat wyjechalem i siedziałem za granicą, na Bialorus, na wies. kasa wplacona, domeny zamówione, miałem pewność że wszystko gra, dalem linki na nowe domenki,

a wszystko tak z tydzien-dwa wisialo niezrealizowane. z netem niestety za granica było zle, tylko przez komórke, drogo jak cholera, ale pisalem, mnie odsylano na rózne adresy, jak pilke, bok, admin, wicedyrektor, ksiegowosc, dostawałem od az poprostu kosmiczne góry spamu, tony spamu na komorke, drogo jak cholera, pisalem o tym w az tej Pani ze potem sie poplakala. Ale znow - spam zamiast rzetelnych odpowiedzi, domenki nowki dalem na swl i zaplecze linkowanie przed wyjazdem, , mialem 100% pewność, kasa oplacano, domeny zamówione, a tak naprawde az mnie ich nie policzylo, mimo że kasa w panelu była. taki jeden epizod z mnostwa.

Sam widzisz - próbuje opisac w skrócie - a nie da się. Niezrozumiało wychodzi, sam to widze.

Trzeba albo szczegolnie, albo wcale. I temat do tego taki mętny.

Napisałem co mnie przerazilo, że groża mnie sądem, że umowa rozwiązana. Napisalem: Dostałem długiego maila od az. W duzym skrócie... i t.d.

Powiem szczerze, zwrot kasy mnie tak nie przeraził, jak rozwiązanie umowy i grożenie sądem.

Może niezbyt ladnie wyszło, że nie napisalem o tym, że obiecany mi jest zwrot kasy,

ale bardzej mi przerazilo to: podlega ... pozbawienia wolności do lat 2 - o czym napisalem "W duzym skrócie"

Ale powiedz Ryane, co mnie mialo bardzej przerazić - 30 zl.

ewentualnego zwrotu, czy pozbawienia wolności do lat 2?

Może miałem napisać, honorowo obiecuja mnie zwrot 30 zl., a z drobnieszych newsow - msciwie zerwało umowe,

no i jeszcze gróża mnie pozbawieniem wolności do lat 2, ale to drobiazg. Ważne że obiecali zwrócić 30 zł.

Jednak się krepuje zajmowac tu miejsce, bylo kilka maili, wiadomo, mam ich tu calkowicie kopiować?

Owszem, wybiórczo publikowałem informacje z całej tej śmiesznej potyczki, prosze jeszcze na deser:

1 Już sam tytuł poniża naszą Spółkę: "Az.pl - najgorszy hosting w moim życiu, Dla tych kto chce kupić tanie domeny"

2 Uczciwi ludzie nie boją się wolności słowa i krytyki

3 Bardzo Pana proszę o powstrzymanie się od kolejnych wypowiedzi na forum.

4 ... zmuszeni będziemy do chronienia naszego dobrego imienia i godności naszych pracowników.

5 Z godnością przyjmiemy krytykę.

6 Szkoda, że nie miał Pan innego podejścia, poznałby Pan pracowników i Spółkę, której bardzo na panu zależy.

Ufam, że nie będzie Pan w przyszłości wyciągał zbyt pochopnych wniosków i publicznie krzywdził, uczciwe spółki i uczciwych ludzi w nich pracujących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności