Skocz do zawartości

Nowy regulamin


gordon

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś kto ma mógłby tu wkleić? :P

Dopiero teraz mi się pojawiło:

  Standardowe Zasady i Warunki umowy Online Google AdSense™

PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO REJESTRACJI W PROGRAMIE GOOGLE ADSENSE ONLINE NALEŻY BARDZO DOKŁADNIE ZAPOZNAĆ SIĘ Z NINIEJSZYMI WARUNKAMI ORAZ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYMI PYTANIAMI (FAQ). UDZIAŁ W PROGRAMIE GOOGLE ADSENSE ONLINE OZNACZA, ŻE UCZESTNIK ZAAKCEPTOWAŁ NINIEJSZE ZASADY I WARUNKI. W PRZYPADKU BRAKU AKCEPTACJI PROSIMY O NIEDOKONYWANIE REJESTRACJI I NIEUCZESTNICZENIE W PROGRAMIE GOOGLE ADSENSE ONLINE.

Wstęp. Niniejsza umowa („Umowa”) pomiędzy Uczestnikiem a Google Inc. („Google”) składa się z niniejszych Standardowych Zasad i Warunków („Zasady i Warunki”) dotyczących Programu Google AdSense Online („Program”). Opis Programu w postaci oferowanej powszechnie przez Google jest dostępny w dziale Najczęściej zadawane pytania dotyczące Programu („FAQ”) pod adresem URL [url="https://www.google.com/adsense/faq"]https://www.google.com/adsense/faq[/url] lub pod innym adresem URL podanym przez Google. Nazwa „Uczestnik” lub „Wydawca” oznacza podmiot, którego dane figurują w formularzu rejestracyjnym złożonym przez tę osobę, bądź osoby stowarzyszone i/lub agencję lub sieć działającą w jej (lub ich) imieniu, która również będzie podlegać warunkom niniejszej Umowy.

  1. Uczestnictwo w Programie. Warunkiem uczestnictwa w Programie jest uzyskanie uprzedniej zgody Google oraz stałe przestrzeganie przez Uczestnika Zasad Programu („Zasady Programu") dostępnych pod adresem [url="https://www.google.com/adsense/policies"]https://www.google.com/adsense/policies[/url] i/lub pod innym adresem URL podanym przez Google. Google zastrzega sobie prawo odrzucenia dowolnego kandydata lub uczestnika w każdym czasie i wedle własnego uznania. Zgłaszając się do Programu, Uczestnik oświadcza, że ma co najmniej 18 lat i zgadza się na prezentowanie przez Google (a) reklam pochodzących od osób trzecich i/lub Google i/lub innych treści (reklamy pochodzące od Google lub osób trzecich i inne treści zwane są łącznie „Reklamami”) przy czym w przypadku, gdy Google będzie zamieszczała treści, za które nie przysługuje wynagrodzenie, Uczestnik będzie mógł zrezygnować z ich otrzymywania w ramach Programu , ( związanych z nimi zapytań Google i/lub pola (pól) wyszukiwania Reklam (zwanych łącznie „Linkami”) oraz © wyników wyszukiwania Google w Sieci i/lub w obrębie Witryn Internetowych (zwanych łącznie „Wynikami Wyszukiwania”), i/lub (d) reklam przekierowujących Google („Przyciski Przekierowujące”) - każdego z osobna w związku z witryną (witrynami) internetową, odtwarzaczami plików audio i video, treścią video i/lub treścią na telefony komórkowe wskazanymi przez Uczestnika, lub innymi witrynami, które Google zaakceptowało w sposób wyraźny na piśmie (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej) (tego rodzaju inne witryny zwane są “Innymi Witrynami”), oraz Atom, RSS i innymi standardami kanałów przekazywanymi za pośrednictwem takiej witryny lub witryn odtwarzacza (odtwarzaczy) plików audio i video, treści video, treści na telefony komórkowe i/lub Innych Witryn (poszczególne witryny internetowe , odtwarzacze plików audio i video, treści video, treści na telefony komórkowe, Inne Witryny lub standardy kanałów zwane są "Witryną"). W celu uniknięcia wątpliwości wyjaśnia się, że w niniejszej Umowie lub Zasadach Programu indywidualna „strona internetowa”, „witryna internetowa”, „strona witryny internetowej” i podobne elementy stanowiące część Witryny oznaczają również kanały oraz odtwarzacze plików audio i video rozpowszechniane za pośrednictwem takiej witryny internetowej. Konta wielokrotne prowadzone przez tę samą osobę lub podmiot podlegają natychmiastowemu zamknięciu, o ile nie uzyskano od Google wyraźnego upoważnienia na piśmie (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej). W określonych okolicznościach zaakceptowanych w sposób wyraźny przez Google (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej), Uczestnik może zarejestrować się w Programie i założyć konto przeznaczone wyłącznie do otrzymywania płatności od Google, a nie - dla wyjaśnienia - do wyświetlania na Witrynie Reklam, Linków, Wyników Wyszukiwania i/lub Przycisków Przekierowujących. Jeżeli jednak Uczestnik będzie następnie wykorzystywał swe Konto w celu uczestniczenia w Programie (tj. w celu wyświetlania na Witrynie Reklam, Linków, Wyników Wyszukiwania i/lub Przycisków Przekierowujących), wówczas tego rodzaju korzystanie z Programu będzie podlegało postanowieniom niniejszej Umowy. Uczestnik powinien posiadać odpowiednią politykę prywatności i przestrzegać jej zasad, przy czym postanowienia tej polityki powinny wyraźnie stwierdzać, że osoby trzecie mogą umieszczać i odczytywać pliki cookie w wyszukiwarkach użytkowników lub mogą używać sygnalizatorów (web beacons) w celu gromadzenia informacji podczas przekazywania reklam na witrynę Uczestnika. Polityka prywatności Uczestnika powinna również zawierać informacje na temat dostępnych użytkownikom opcji dotyczących zarządzania plikami cookie.

  2. Wprowadzanie i obsługa Reklam, Wyników Wyszukiwania oraz Przekierowań. Uczestnik zobowiązuje się przestrzegać specyfikacji podawanych przez Google w celu zapewnienia właściwego dostarczania, wyświetlania, monitorowania i sporządzania raportów z Reklam, Linków, Wyników Wyszukiwania, Przycisków Przekierowujących oraz Cech Marki Google (zdefiniowanych w punkcie 12 poniżej) w związku ze swoją Witryną, w tym między innymi nie modyfikować w żaden sposób kodu JavaScript ani innego kodu programowego dostarczonego mu przez Google, o ile nie uzyskał od Google wyraźnego upoważnienia na piśmie (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej).
         * AdSense dla wyszukiwania. Jeśli Uczestnik wybrał opcję otrzymywania Wyników Wyszukiwania, będzie wyświetlał na własnej Witrynie (Witrynach) pole wyszukiwania Google („Pole Wyszukiwania”) zgodnie ze specyfikacją określoną przez Google. Z wyjątkiem zapytań Google, wszelkie zapytania (w tym zapytania wprowadzane w polu wyszukiwania Reklam) muszą pochodzić od pojedynczych osób fizycznych odwiedzających witrynę i wprowadzających dane bezpośrednio w Polu Wyszukiwania (lub — odpowiednio — w polu wyszukiwania Reklam) w Witrynie (Witrynach) Uczestnika. Uczestnik będzie przesyłać wszystkie zapytania (nie edytując, nie filtrując, nie skracając ich pojedynczo ani zbiorowo, jak również nie dodając do nich warunków i nie modyfikując ich w inny sposó do Google, natomiast Google będzie podejmować wszelkie uzasadnione z komercyjnego punktu widzenia czynności w celu zapewnienia Uczestnikowi odpowiednich Wyników Wyszukiwania i/lub Reklam w miarę ich dostępności. Wyniki Wyszukiwania oraz wszelkie towarzyszące im Reklamy będą wyświetlane na stronach internetowych, które mogą być prowadzone przez Google (z których każda zwana jest „Stroną Wyników Wyszukiwania”), a format, wygląd i sposób działania stron internetowych prowadzonych przez Google może być przez Google modyfikowany.
         * AdSense dla treści. Wszystkie Reklamy związane z treścią i Witryną (oraz Reklamy prezentowane w odpowiedzi na ewentualne kliknięcia przez Uczestników na Linki oraz zapytania wpisywane w Linki) będą grupowane przez Google i wyświetlane z Linkami (w stosownych przypadkach) użytkownikom Witryny (Witryn), w postaci Jednostek Reklamowych (tego rodzaju grupy Reklam i/lub Linków będą dalej zwane łącznie „Jednostkami Reklamowymi”) w standardowych formatach oferowanych powszechnie przez Google, zgodnie z opisem przedstawionym w FAQ. Uczestnik może wybrać jeden z formatów zatwierdzonych przez Google do wyświetlania Jednostek Reklamowych w związku z Witryną (Witrynami), lecz jednocześnie przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Reklamy i/lub Linki: (i) będą wyświetlane wyłącznie w związku z Witryną (Witrynami), z których każda podlega każdorazowo ocenie i zatwierdzeniu przez Google według jej uznania oraz (ii) będą podlegać wytycznym dotyczącym ich zamieszczania, określonych w niniejszym dokumencie.
         * Przekierowania. Jeśli Uczestnik wybrał opcję używania funkcji Przekierowania programu Google AdSense, wprowadzi na własnej Witrynie (Witrynach) wszelkie Przyciski Przekierowujące zgodnie ze specyfikacją określoną przez Google. Osoby, które klikną na Przycisk Przekierowujący, będą kierowane do strony internetowej, która może być prowadzona przez Google („Strona Docelowa”), przy czym format, wygląd i sposób działania stron internetowych prowadzonych przez Google może być przez nią modyfikowany. „Zdarzenie Przekierowania” zostanie zainicjowane, gdy Uczestnik kliknie na Przycisk Przekierowujący znajdujący się na Witrynie, a zakończone, gdy zostaną spełnione wymogi przekierowania dla odpowiedniego produktu zgodnie z niniejszą Umową. Wymogi przekierowania wraz z właściwą kwotą opłaty za dane Zdarzenie Przekierowania zostały przedstawione pod adresem [url="https://www.google.com/adsense/referrals"]https://www.google.com/adsense/referrals[/url], albo innym adresem URL podanym przez Google. Uczestnik zobowiązuje się przestrzegać specyfikacji określanych przez Google w celu zapewnienia właściwego monitorowania i zgłaszania Zdarzeń Przekierowania w związku z Witryną Uczestnika. Uczestnik zobowiązuje się nie promować ani nie ułatwiać Zdarzeń Przekierowania za pomocą środków innych niż wyświetlenie Przycisku Przekierowującego na Witrynę, o ile nie uzyskał od Google wyraźnego upoważnienia na piśmie (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej).
         * AdSense dla video . Jeżeli Uczestnik postanowił korzystać z AdSense dla video, jego uczestnictwo jest uzależnione od stałego przestrzegania przez niego zasad Programu AdSense dla video przedstawionych pod adresem [url="https://adsense.google.com/support/bin/answer.py?answer=73987"]https://adsense.google.com/support/bin/answer.py?answer=73987[/url] lub innym adresem URL podanym przez Google. Wszystkie Reklamy (w tym Reklamy przekazywane w odpowiedzi na ewentualne kliknięcia i zapytania wpisane w Linki przez użytkowników) będą (1) pogrupowane przez Google i wyświetlone z Linkami (o ile ma to zastosowanie) użytkownikom Witryny (Witryn) jako Jednostka Reklamowa (Jednostki Reklamowe) lub (2) przed, po lub w treści video osób trzecich - we wszystkich tych przypadkach w standardowych formatach powszechnie oferowanych przez Google, które mogą być bardziej szczegółowo opisane w odpowiednich zasadach. Uczestnik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Reklamy będą wyświetlane na Witrynie w formacie video zaakceptowanym przez Google, oraz, że Reklamy te: (i) będą wyświetlane wyłącznie w związku z Witryną (Witrynami) i treściami video niebędącymi reklamami (zwanymi łącznie “Mediami Video”), z których wszystkie podlegają w każdym czasie badaniu i zatwierdzeniu przez Google wedle jej uznania; oraz (ii) będą żądane wyłącznie w związku z Mediami Video zainicjowanymi przez użytkowników. Ponadto Uczestnik akceptuje, że w danym czasie może wyświetlać tylko jedną (1) Jednostkę Reklamową na odtwarzaczu audio i video, chyba że Google zaakceptuje na piśmie inne rozwiązanie.
         * Postanowienia ogólne; Strony Usługowe ; Filtrowanie; Funkcje Beta . Uczestnik zobowiązuje się nie wyświetlać na tej samej stronie internetowej, w związku z którą wyświetlana jest jakakolwiek Jednostka Reklamowa, Reklama, Link, Pole Wyszukiwania lub Przycisk Przekierowujący („Strona Usługowa”), jakichkolwiek reklam lub treści, które mogłyby zostać zasadnie pomylone przez użytkowników Witryny (Witryn) Uczestnika z reklamą Google lub mogłyby zostać w inny sposób skojarzone z Google. Niektóre usługi Google dostępne w ramach Programu, np. SafeSearch lub AdSafe, mogą umożliwiać filtrowanie, a Uczestnik może uzyskać do nich dostęp z własnego konta. Jeżeli jednak Uczestnik zdecyduje się na uruchomienie takich filtrów, przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że: (i) odpowiada za uruchomienie tych funkcji zgodnie ze specyfikacją określoną przez Google (ii) Google nie zobowiązuje się i nie może zobowiązać się, że wszystkie otrzymane wyniki (w tym Reklamy, Linki oraz Wyniki Wyszukiwania) będą ograniczone do wyników wybranych poprzez uruchomienie takiego filtra (filtrów). Niektóre funkcje Program u oznaczane są jako “Beta” lub w inny sposób jako nieobjęte pomocą techniczną (“Funkcje Beta”). W najszerszym zakresie dopuszczonym na podstawie przepisów prawa Funkcje Beta są dostarczane bez gwarancji oraz na życzenie i ryzyko Uczestnika . Uczestnik nie ujawni osobom trzecim żadnych informacji pochodzących z Funkcji Beta, istnienia nieudostępnionych powszechnie Funkcji Beta ani dostępu do Funkcji Beta.

  3. Zobowiązanie do kontaktowania się wyłącznie z Google. Uczestnik zobowiązuje się kontaktować wyłącznie z Google, a nie z ogłoszeniodawcami, w sprawie Reklam lub Linków wyświetlanych w związku z jego Witryną (Witrynami).

  4. Obowiązki stron. Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za Witrynę (Witryny), w tym całą zawartość i wszystkie materiały, jej utrzymanie i działanie, prawidłowe zastosowanie specyfikacji Google oraz przestrzeganie postanowień niniejszej Umowy, w tym przestrzeganie Zasad Programu. Google zastrzega sobie prawo do sprawdzania według własnego uznania wszelkich działań mogących naruszać postanowienia niniejszej Umowy, w tym między innymi użycia oprogramowania w celu uzyskania dostępu do Reklam, Linków, Wyników Wyszukiwania, Przycisków Przekierowujących lub w celu doprowadzenia do ukończenia Zdarzenia Przekierowania, bądź zaangażowania w działania zabronione na podstawie niniejszej Umowy. Google nie ponosi odpowiedzialności za nic, co ma związek z Witryną (Witrynami) Uczestnika, w tym między innymi odbiór zapytań od użytkowników Witryny (Witryn) Uczestnika lub przesyłanie danych pomiędzy Witryną (Witrynami) Uczestnika a Google. Ponadto Google nie jest zobowiązana do zawiadomienia Uczestnika w przypadku, gdy jakakolwiek Reklama, Link, Wynik Wyszukiwania lub Przycisk Przekierowujący nie będą prawidłowo wyświetlane użytkownikom Witryny (Witryn) lub Zdarzenie Przekierowania nie zostanie prawidłowo zakończone przez użytkowników Witryny (Witryn).

  5. Zabronione sposoby korzystania. Uczestnik nie ma prawa podejmować następujących działań ani upoważniać lub zachęcać do ich podjęcia osób trzecich: (i) bezpośredniego lub pośredniego generowania zapytań, Zdarzeń Przekierowania, wyświetleń lub kliknięć na Reklamy, Linki, Wyniki Wyszukiwania lub Przyciski Przekierowujące (w tym między innymi poprzez klikanie na “play” w Reklamach video) za pomocą zautomatyzowanych, wprowadzających w błąd, nieuczciwych lub innych niedozwolonych środków, w tym między innymi poprzez powtarzane ręczne kliknięcia, stosowanie robotów lub innych automatycznych narzędzi wysyłających zapytania i/lub generowanych komputerowo zapytań i/lub nieupoważnionego korzystania z innych usług i/lub oprogramowania służącego do optymalizacji mechanizmu wyszukiwania; (ii) edytowania, modyfikowania, filtrowania, skracania lub zmieniania kolejności informacji zawartych w Reklamie, Linku, Jednostce Reklamowej, Wyniku Wyszukiwania lub Przycisku Przekierowującym, bądź usuwania, ukrywania lub zmniejszania w jakikolwiek sposób Reklamy, Odsyłacza, Jednostki Reklamowej, Wyniku Wyszukiwania lub Przycisku Przekierowującego bez upoważnienia ze strony Google; (iii) umieszczania w ramkach, zmniejszania, usuwania lub utrudniania w inny sposób pełnego wyświetlania całej zawartości stron internetowych, do których użytkownicy uzyskali dostęp po kliknięciu na dowolną część Reklamy („Strona Reklamodawcy”), Strony Wyników Wyszukiwania lub Strony Docelowej; (iv) przekierowania Uczestników pod inne adresy niż Strona Reklamodawcy, Strona Wyników Wyszukiwania lub Strona Docelowa, prezentowania Strony Reklamodawcy, Strony Wyników Wyszukiwania lub Strony Docelowej w wersji różniącej się od strony, do której Uczestnik uzyskałby dostęp wchodząc bezpośrednio na daną Stronę Reklamodawcy, Stronę Wyników Wyszukiwania lub Stronę Docelową; wplatania jakichkolwiek treści pomiędzy Reklamę a Stronę Reklamodawcy, pomiędzy stronę z Polem Wyszukiwania a Stronę Wyników Wyszukiwania lub pomiędzy Przycisk Przekierowujący a Stronę Docelową; oraz prezentowania jakiejkolwiek innej zawartości niestanowiącej bezpośredniego odsyłacza od Reklamy do Strony Reklamodawcy, od strony zawierającej Pole Wyszukiwania do Strony Wyników Wyszukiwania lub od Przycisku Przekierowującego do Strony Docelowej; (v) wyświetlania Reklam, Linków lub Przycisków Przekierowujących na stronie lub witrynie internetowej zawierającej treści pornograficzne, związane z nienawiścią, przemocą lub niezgodne z prawem; (vi) bezpośredniego lub pośredniego wywoływania, uruchamiania i/lub uzyskiwania dostępu do Reklam, Linków, Wyników Wyszukiwania lub Przycisków Przekierowujących poprzez lub z jakiegokolwiek oprogramowania, witryny internetowej albo środków innych niż Witryna (Witryny) Uczestnika, bądź włączania ich w nie; jest to dozwolone wyłącznie w zakresie wyraźnie dopuszczonym na podstawie niniejszej Umowy; (vii) „crawl”, „spider” indeksowania oraz przechowywania w sposób pomijający faktyczne odwiedziny na danej stronie lub zapisywania informacji uzyskanych z Reklam, Linków, Wyników Wyszukiwania lub Zdarzeń Przekierowania, albo dowolnej ich części, kopii bądź pochodnej, (viii) działania w sposób naruszający jakiekolwiek Zasady Programu podane na Witrynie Internetowej Google, ze zmianami, bądź postanowienia innej umowy pomiędzy Uczestnikiem a Google (w tym między innymi warunki programu Google AdWords) (ix) rozpowszechniania złośliwego oprogramowania; (x) tworzenia nowego konta w celu korzystania z Programu po rozwiązaniu przez Google niniejszej Umowy z Uczestnikiem z powodu naruszenia przez niego jej postanowień; lub (xi) podejmowania jakichkolwiek działań lub praktyk stawiających Google w złym świetle lub w inny sposób dyskredytujących bądź dewaluujących reputację albo renomę Google. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że wszelkie próby uczestnictwa w powyższych działaniach lub naruszenia wszelkich powyższych zasad stanowią istotne naruszenie niniejszej Umowy oraz, że możemy zastosować wobec Uczestnika wszelkie właściwe środki prawne i środki wynikające z zasad słuszności, łącznie z natychmiastowym zawieszeniem konta Uczestnika lub rozwiązaniem niniejszej Umowy oraz wykorzystaniem wszelkich dostępnych środków cywilnych lub karnych.

  6. Rozwiązanie; Anulowanie. Z zastrzeżeniem wszelkich ewentualnych umów z osobami trzecimi, zawartymi przez Uczestnika z innymi klientami Google (np. z firmą prowadzącą witrynę Uczestnika), Uczestnik może w każdym czasie, z podaniem lub bez podania przyczyny, zaprzestać wyświetlania Reklam, Linków, Pól Wyszukiwania lub Przycisków Przekierowujących na dowolnej Witrynie w ramach Programu, usuwając z Witryn Uczestnika kod JavaScript Google lub podobny kod programowy. Uczestnik może w każdym czasie rozwiązać niniejszą Umowę z podaniem lub bez podania przyczyny, przesyłając pisemne zawiadomienie o chęci zakończenia swego uczestnictwa w Programie na adres adsense-pl@google.com. Niniejsza Umowa zostanie uznana za rozwiązaną w terminie dziesięciu (10) dni roboczych od dnia otrzymania przez Google zawiadomienia od Uczestnika. Google ma prawo badać wszelkie działania mogące naruszać postanowienia niniejszej Umowy. Google ma prawo w każdym czasie i według własnego uznania zakończyć całość lub część Programu, rozwiązać niniejszą Umowę lub zawiesić, albo zakończyć uczestnictwo dowolnej Witryny w całości lub części Programu z dowolnej przyczyny. Ponadto Google zastrzega sobie prawo do zamknięcia bez zawiadomienia dowolnego konta, na którym nie wygenerowano wystarczającej liczby prawidłowych kliknięć na Reklamy lub Przyciski Przekierowujące, bądź prawidłowych wyświetleń Reklam (w każdym przypadku według pomiarów Google) przez okres dwóch (2) miesięcy lub więcej. Po zakończeniu uczestnictwa którejkolwiek z Witryn w Programie lub rozwiązaniu niniejszej Umowy z dowolnej przyczyny postanowienia punktów 3, 6–10 oraz 14–17 pozostaną w mocy.

  7. Zachowanie poufności. Uczestnik zobowiązuje się nie ujawniać Informacji Poufnych Google bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Google. „Informacje Poufne Google” obejmują między innymi: (a) wszystkie programy, technologie, kody programowe, specyfikacje, materiały, wytyczne i dokumentację Google związane z Programem; ( częstotliwość kliknięć lub inne statystyki związane z działaniem Witryny w Programie udostępnionym Uczestnikowi przez Google; oraz © wszelkie inne informacje określone na piśmie przez Google jako „Poufne” lub w równoznaczny sposób. Uczestnik może jednak ujawniać dokładną kwotę brutto płatności otrzymywanych od Google w ramach Programu. Informacje Poufne Google nie obejmują informacji podanych do wiadomości publicznej, które nie zostały ujawnione w wyniku naruszenia ze strony Uczestnika ani Google, ani informacji: (i) opracowanych niezależnie bez dostępu do Informacji Poufnych Google, co udokumentowano na piśmie; (ii) otrzymanych przez Uczestnika zgodnie z prawem od osoby trzeciej; lub (iii) których ujawnienie jest wymagane na podstawie przepisów prawa bądź przez organa administracji państwowej.

  8. Brak gwarancji. Google nie udziela żadnych gwarancji odnośnie liczby wyświetleń Reklam lub kliknięć na Reklamy lub Przyciski Przekierowujące, czasu dostawy takich wyświetleń i/lub kliknięć, dokonania Zdarzeń Przekierowania ani kwoty jakichkolwiek płatności, które mają być dokonane na rzecz Uczestnika na podstawie niniejszej Umowy. Ponadto, w celu uniknięcia wątpliwości wyjaśnia się, że Google nie gwarantuje, że Program będzie działał w każdym czasie lub podczas przerw w pracy komputera (i) spowodowanych awariami publicznych szkieletów internetu, sieci lub serwerów internetowych, (ii) spowodowanych awariami sprzętu lub systemów Uczestnika lub lokalnych usług dostępu, (iii) związanych z uprzednio zaplanowaną konserwacją lub (iv) związanych ze zdarzeniami, na które Google (lub należące do niej w całości podmioty zależne) nie mają wpływu, takimi jak strajki, zamieszki, powstania, pożary, powodzie, eksplozje, wojny, działania podjęte przez rząd, warunki panujące na rynku pracy, trzęsienia ziemi, klęski żywiołowe lub przerwy w dostępie do usług internetowych na obszarze, na którym położone lub częściowo położone są serwery Google (lub należących do niej w całości podmiotów zależnych), bądź serwery Uczestnika.

  9. Brak Rękojmi. GOOGLE NIE UDZIELA ŻADNYCH WYRAŹNYCH ANI DOROZUMIANYCH RĘKOJMI, W TYM MIĘDZY INNYMI REKOJMI W ZAKRESIE REKLAMOWANIA, LINKÓW, WYSZUKIWANIA, PRZEKIEROWAŃ I INNYCH USŁUG, A TAKŻE WYRAŹNIE ODMAWIA UDZIELENIA RĘKOJMI LUB SPEŁNIENIA WARUNKÓW DOTYCZĄCYCH NIENARUSZANIA PRZEPISÓW, WARTOŚCI HANDLOWEJ ORAZ PRZYDATNOŚCI DO KONKRETNEGO CELU. JEŻELI REKLAMY, LINKI ORAZ WYNIKI WYSZUKIWANIA SĄ OPARTE NA TREŚCIACH NIEPOCHODZĄCYCH OD GOOGLE LUB SĄ WYŚWIETLANE W ZWIĄZKU Z TAKIMI TREŚCIAMI, GOOGLE NIE PONOSI ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI W ZWIĄZKU Z WYŚWIETLANIEM TAKICH REKLAM, LINKÓW ORAZ WYNIKÓW WYSZUKIWANIA.

 10. Ograniczenie odpowiedzialności; siła wyższa. Z WYJĄTKIEM WYNIKAJĄCYCH Z NINIEJSZEGO DOKUMENTU ZOBOWIĄZAŃ DOTYCZĄCYCH ZWOLNIENIA Z ODPOWIEDZIALNOŚCI ODSZKODOWAWCZEJ ORAZ ZACHOWANIA POUFNOŚCI, BĄDŹ NARUSZENIA PRZEZ UCZESTNIKA PRAW WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I/LUB PRAW MAJĄTKOWYCH DOTYCZĄCYCH PROGRAMU, (i) NA PODSTAWIE NINIEJSZEJ UMOWY ŻADNA ZE STRON NIE BĘDZIE W ŻADNYM WYPADKU PONOSIŁA ODPOWIEDZIALNOŚCI Z TYTUŁU ODSZKODOWANIA ZA STRATY NASTĘPCZE, SZCZEGÓLNE, POŚREDNIE, ZA STRATY MORALNE, WYNIKAJĄCEGO Z UMOWY, CZYNU NIEDOZWOLONEGO LUB INNEJ TEORII PRAWA NAWET, JEŻELI DANA STRONA ZOSTAŁA POWIADOMIONA O MOŻLIWOŚCI WYSTĄPIENIA TAKICH SZKÓD ORAZ POMIMO NIEWYPEŁNIENIA ZASADNICZEGO CELU OGRANICZONEGO ŚRODKA PRAWNEGO, A TAKŻE (ii) WYNIKAJĄCA Z NINIEJSZEJ UMOWY ŁĄCZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOOGLE WOBEC WYDAWCY Z TYTUŁU WSZELKICH ROSZCZEŃ JEST OGRANICZONA DO KWOTY NETTO WYPŁACONEJ WYDAWCY PRZEZ GOOGLE W OKRESIE TRZECH MIESIĘCY BEZPOŚREDNIO POPRZEDZAJĄCYCH DZIEŃ ZGŁOSZENIA ROSZCZENIA. Każda ze stron przyjmuje do wiadomości, że druga strona zawarła niniejszą Umowę polegając na ograniczeniach odpowiedzialności określonych w niniejszym dokumencie oraz że ograniczenia te stanowią zasadniczą podstawę umowy pomiędzy stronami. Nie ograniczając powyższych postanowień i z wyjątkiem zobowiązań dotyczących płatności, żadna ze stron nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek niewykonanie zobowiązania bądź opóźnienie spowodowane okolicznościami, na które dana strona nie ma wpływu, w tym między innymi spowodowane działaniami organów administracji państwowej lub aktami terroru, trzęsieniem ziemi, bądź innymi działaniami siły wyższej, warunkami pracy oraz przerwami w dopływie energii elektrycznej.

 11. Płatności. Uczestnik będzie otrzymywać płatności uzależnione od liczby prawidłowych kliknięć na Reklamy, liczby prawidłowych wyświetleń Reklam i/lub liczby prawidłowych ukończeń Zdarzeń Przekierowania zainicjowanych za pomocą Przycisków Przekierowujących umieszczonych w związku z Witryną (Witrynami) Uczestnika i/lub innych zdarzeń zaistniałych w związku z wyświetlaniem Reklam na Witrynie (Witrynach) Uczestnika, w każdym przypadku według ustaleń Google sporządzanych dla uczestników Programu. Jeśli Uczestnik wybrał opcję otrzymywania Wyników Wyszukiwania, płatność będzie pomniejszona o opłaty z tytułu Wyników Wyszukiwania. O ile strony nie uzgodniły inaczej na piśmie (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej), płatności należne Uczestnikowi będą przekazywane przez Google w terminie około trzydziestu (30) dni od ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, w którym Reklamy lub Przyciski Przekierowujące były wyświetlane w Witrynie Uczestnika, bądź w którym Reklamy były wyświetlane na Stronie Wyników Wyszukiwania, jeśli saldo Uczestnika wyniesie 100 USD lub więcej. W przypadku rozwiązania Umowy, Google wypłaci Uczestnikowi wartość salda w ciągu około dziewięćdziesięciu (90) dni od ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym Umowa została rozwiązana przez Uczestnika (po otrzymaniu przez Google pisemnego - w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej - wniosku Uczestnika o rozwiązanie Umowy) lub przez Google. Google nie będzie jednak w żadnym wypadku dokonywać płatności, jeżeli saldo wyniesie mniej niż 10 USD. Niezależnie od powyższego, Google nie będzie zobowiązana do płatności w oparciu o: (a) jakiekolwiek kwoty wynikające z nieprawidłowych zapytań, Zdarzeń Przekierowania, albo nieprawidłowych kliknięć lub wyświetleń Reklam wygenerowanych przez wszelkie osoby, boty, automatyczne programy lub podobnymi sposobami według zasadnych ustaleń Google, w tym między innymi poprzez wszelkie kliknięcia bądź wyświetlenia (i) pochodzące z adresów IP Uczestnika albo komputerów sterowanych przez Uczestnika lub (ii) wykonane za opłatą, w wyniku fałszywego oświadczenia lub na prośbę o klikanie na Reklamy skierowaną do użytkowników lub (iii) wykonane za opłatą, w wyniku fałszywego oświadczenia, bądź na wszelkie nielegalne lub w inny sposób nieprawidłowe prośby o ukończenie Zdarzeń Przekierowania skierowane do użytkowników; ( Reklamy lub Przyciski Przekierowujące dostarczane użytkownikom, w których przeglądarkach wyłączono obsługę JavaScript; © Reklamy przynoszące korzyści organizacjom charytatywnym lub inne Reklamy zastępcze bądź niewidoczne, które mogą być dostarczane przez Google lub (d) kliknięcia połączone z dużą liczbą nieprawidłowych kliknięć opisanych w podpunkcie (a) powyżej, bądź wynikające z jakiegokolwiek naruszenia warunków niniejszej Umowy przez Uczestnika w danym okresie rozliczeniowym. Google zastrzega sobie prawo odmowy dokonania płatności lub obciążenia konta Uczestnika z przyczyn podanych powyżej, bądź naruszenia warunków niniejszej Umowy przez Uczestnika - przez okres prowadzenia przez Google uzasadnionego dochodzenia w sprawie wystąpienia któregokolwiek z powyższych przypadków lub naruszenia warunków niniejszej Umowy przez Uczestnika, bądź w przypadku, gdy reklamodawca, którego Reklamy są wyświetlane w związku z Witryną (Witrynami) Uczestnika, zwleka z zapłatą należną Google za te Reklamy. Ponadto, jeśli Uczestnik zalega z jakąkolwiek płatnością należną Google w związku z którymkolwiek programem Google (w tym między innymi z programem Google AdWords), Google zastrzega sobie prawo wstrzymania płatności do momentu uregulowania wszystkich zaległości płatniczych lub potrącenia kwot, jakie Uczestnik jest winien Google od kwot należnych Uczestnikowi w związku z Programem. W celu zapewnienia prawidłowego dokonywania płatności Uczestnik jest wyłącznie odpowiedzialny za podanie i utrzymywanie dokładnego adresu i innych danych kontaktowych oraz informacji dotyczących płatności związanych z kontem Uczestnika. W przypadku podatników ze Stanów Zjednoczonych informacje te obejmują między innymi ważny numer identyfikacji podatkowej w Stanach Zjednoczonych oraz dokładnie wypełniony formularz W-9. W przypadku podatników spoza Stanów Zjednoczonych informacje te obejmują między innymi podpisane zaświadczenie o nieprowadzeniu działalności na terenie Stanów Zjednoczonych (według opisu w programie Google AdSense: Strona informacji podatkowej pod adresem [url="https://www.google.com/adsense/taxinfo"]https://www.google.com/adsense/taxinfo[/url] lub innym adresem URL podanym przez Google) lub dokładnie wypełniony formularz W-8, bądź inny formularz, w którym może być wymagane podanie ważnego numeru identyfikacji podatkowej w Stanach Zjednoczonych zgodnie z wymogami organów skarbowych Stanów Zjednoczonych. Wszelkie opłaty bankowe związane ze zwrotem lub anulowaniem czeków w wyniku błędu lub pominięcia w danych kontaktowych lub informacjach dotyczących płatności, mogą być potrącone z należnej płatności. Uczestnik zobowiązuje się uiszczać wszelkie obowiązkowe podatki lub opłaty nałożone przez organa administracji państwowej w związku z jego udziałem w Programie. Google może w każdym czasie zmienić strukturę ustalania cen i/lub przebieg płatności. Jeżeli Uczestnik kwestionuje płatność dokonaną w ramach Programu, ma obowiązek powiadomić o tym Google na piśmie w terminie trzydziestu (30) dni od dnia jej dokonania; niepowiadomienie Google w ten sposób oznacza zrzeczenie się przez Uczestnika wszelkich roszczeń dotyczących tego rodzaju kwestionowanej płatności. Płatności będą naliczane całkowicie w oparciu o dokumentację prowadzoną przez Google. Żadne inne pomiary ani statystyki nie będą uznawane przez Google i nie będą miały zastosowania dla potrzeb niniejszej Umowy. Płatności dokonywane na podstawie niniejszej Umowy są przeznaczone wyłącznie dla Uczestnika i nie mogą być w żaden sposób przekazywane osobom trzecim (tj. rozdzielane pomiędzy zarządzane przez Uczestnika Witryny, które wymagają oddzielnych płatności), o ile nie uzyskano od Google wyraźnego upoważnienia na piśmie (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej). Google może wstrzymywać środki pieniężne, płatności i inne kwoty należne Uczestnikowi w związku z Programem AdSense. Uczestnik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Google może, nie zawiadamiając go o tym, przekazać wybranej przez Google organizacji charytatywnej wszystkie ewentualne środki pieniężne, płatności i inne kwoty związane z Programem AdSense, wstrzymywane przez Google, a należne Uczestnikowi, których Google nie jest jednak w stanie wypłacić lub dostarczyć Uczestnikowi, ponieważ jego konto jest Nieaktywne (zgodnie z poniższą definicją). “Nieaktywne” oznacza, że - zgodnie z dokumentacją Google: (a) przez okres dwóch (2) lat lub dłuższy Uczestnik nie zalogował się na koncie ani nie przyjął środków pieniężnych, płatności ani innych kwot, które Google starała się mu wypłacić lub dostarczyć oraz ( Google nie była w stanie skontaktować się z Uczestnikiem lub po skontaktowaniu się z Uczestnikiem pod adresem widniejącym w dokumentacji Google nie otrzymała od niego wystarczających poleceń dotyczących zapłaty.

 12. Reklama. Uczestnik zgadza się na ewentualne wykorzystanie przez Google nazwy i logo Uczestnika w prezentacjach, materiałach marketingowych, wykazach odbiorców, sprawozdaniach finansowych, wykazach witryn internetowych klientów, Stronach Wyników Wyszukiwania oraz Stronach Docelowych. Uczestnik może wykorzystywać nazwy handlowe, znaki firmowe, znaki usługowe, logo, nazwy domen oraz inne charakterystyczne cechy marki Google („Cechy Marki”), pod warunkiem, że będzie to czynił zgodnie z warunkami niniejszej Umowy i wytycznymi dotyczącymi wykorzystania Cech Marki Google obowiązującymi w danym czasie, a także z treściami w nich zawartymi lub włączonymi do nich przez odniesienie. Wytyczne te są dostępne pod adresem: [url="https://www.google.com/permissions/guidelines.html"]https://www.google.com/permissions/guidelines.html[/url] (lub innym adresem URL, jaki Google może podać Uczestnikowi).

 13. Oświadczenia i zapewnienia. Uczestnik oświadcza i zapewnia, że (a) wszelkie informacje przekazane Google przez Uczestnika w ramach rejestracji w Programie są prawidłowe i aktualne; ( Uczestnik jest właścicielem każdej z podanych Witryn lub jest prawnie upoważniony do działania w imieniu właściciela tych Witryn w celach związanych z niniejszą Umową i Programem; © Uczestnik posiada wszelkie prawa, uprawnienia i upoważnienia wymagane w celu zawarcia niniejszej Umowy oraz wykonywania wszelkich czynności, jakie powinien podejmować na jej podstawie; oraz (d) Uczestnik dotychczas przestrzegał i będzie przestrzegał wszelkich stosownych praw, ustaw, rozporządzeń i regulaminów (w tym między innymi przepisów ustawy CAN-SPAM Act z 2003 roku oraz wszelkich właściwych przepisów prawa dotyczących ochrony danych i prywatności) przy wykonywaniu wszelkich czynności na podstawie niniejszej Umowy. Ponadto w przypadku, gdy Witryna Uczestnika jest odtwarzaczem plików audio i video (1) Uczestnik oświadcza i zapewnia, że posiada ważną licencję na używanie i dystrybuowanie tego odtwarzacza plików audio i video (włącznie z wszelkimi zawartymi w nim treściami, w tym między innymi Reklamami lub Jednostkami Reklamowymi) dla celów niniejszej Umowy i Programu; oraz (2) Uczestnik zapewni, że wszystkie odtwarzacze plików audio i video składające się się na Witrynę będą zgodne z zasadami i warunkami przedstawionymi w niniejszej Umowie. Ponadto Uczestnik oświadcza i zapewnia, że każda z Witryn oraz wyświetlane na nich materiały: (i) są zgodne z wszelkimi obowiązującymi przepisami prawa, ustaw, rozporządzeń i regulaminów; (ii) nie naruszają i dotychczas nie naruszyły żadnych obowiązków wobec jakichkolwiek osób czy jednostek ani praw im przysługujących, w tym między innymi praw własności intelektualnej, praw dotyczących reklamy bądź prywatności, jak również praw lub obowiązków wynikających z ochrony konsumentów, odpowiedzialności za produkt, czynu niedozwolonego lub umowy; oraz (iii) nie zawierają treści pornograficznych, związanych z nienawiścią lub przemocą.

 14. Zobowiązanie Uczestnika do zwolnienia od odpowiedzialności odszkodowawczej. Uczestnik zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody, prowadzić obronę i zwolnić od odpowiedzialności odszkodowawczej Google, jej przedstawicieli, podmioty stowarzyszone, podmioty zależne, członków zarządu, członków władz spółki, pracowników oraz właściwe osoby trzecie (np. reklamodawców, partnerów konsorcjum, licencjodawców, licencjobiorców, konsultantów i wykonawców) (dalej zwanych łącznie „Osobami Zwolnionymi z Odpowiedzialności”) z tytułu wszelkich roszczeń osób trzecich, zobowiązań, strat i wydatków (w tym przyznanych odszkodowań, kwot rozliczeń i uzasadnionych honorariów prawników) dotyczących Osób Zwolnionych z Odpowiedzialności, wynikających lub mogących wyniknąć z korzystania przez Uczestnika z Programu, Witryny (Witryn) i/lub naruszenia przez Uczestnika warunków niniejszej Umowy, bądź z tym związanych.

 15. Prawa Google. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że Google jest właścicielem wszystkich praw, tytułów i udziałów, w tym między innymi wszystkich Praw Własności Intelektualnej (zdefiniowanych poniżej) oraz praw do Programu (w tym technologii prezentacji reklam, technologii wyszukiwania, technologii przekierowań oraz Cech Marki Google, w tym dorozumianych licencji, a z wyjątkiem elementów używanych przez Google na licencji osób trzecich oraz odtwarzaczy plików audio i video osób trzecich, wchodzących w skład Witryny) oraz, że Uczestnik nie nabędzie żadnego prawa lub tytułu do Programu ani udziału w Programie, z wyjątkiem tych, które wyraźnie określono w niniejszej Umowie. Uczestnik nie będzie modyfikował, dostosowywał, tłumaczył, wykorzystywał w celu tworzeniu dzieł pochodnych, dekompilował, poddawał inżynierii wstecznej, demontował ani usiłował w inny sposób wyprowadzić kod źródłowy z usług, oprogramowania lub dokumentacji Google, jak również nie będzie tworzył ani nie będzie usiłował stworzyć zastępczej lub podobnej usługi lub produktu poprzez wykorzystanie Programu bądź dostęp do niego lub związanych z nim informacji zastrzeżonych. Uczestnik nie będzie usuwał, ukrywał ani zmieniał informacji o prawach autorskich Google, Cech Marki Google ani innych informacji o zastrzeżonych prawach Google dołączonych do usług, oprogramowania lub dokumentacji Google (w tym między innymi, odpowiednio,  Cech Marki Google wyświetlanych z Reklamami, Linkami, Polami Wyszukiwania, Wynikami Wyszukiwania i/lub Przyciskami Przekierowania) lub w nich zawartych. „Prawa Własności Intelektualnej” oznaczają wszelkie prawa wynikające z prawa patentowego, prawa autorskiego, przepisów dotyczących ochrony układów półprzewodnikowych, praw osobistych, tajemnicy przedsiębiorstwa, znaków towarowych, nieuczciwej konkurencji, reklamy, ochrony prywatności oraz wszelkie inne prawa własności, jak również ich wszelkie zastosowania, wznowienia, rozszerzenia i przywrócenia, obowiązujące obecnie lub w przyszłości na całym świecie.

 16. Prawa dotyczące informacji. Google może zachować i wykorzystywać, zgodnie z zasadami Polityki prywatności Google (dostępnymi pod adresem [url="https://www.google.pl/privacy.html"]https://www.google.pl/privacy.html[/url] lub pod innym adresem URL podanym przez Google), wszelkie informacje uzyskane od Uczestnika, w tym między innymi statystyki Witryn oraz informacje kontaktowe i dotyczące fakturowania. Uczestnik akceptuje, że Google może przekazywać i ujawniać osobom trzecim informacje umożliwiające identyfikację osoby Uczestnika w celu zatwierdzenia lub umożliwienia udziału Uczestnika w programie, w tym również osobom trzecim podlegającym jurysdykcji, w której przepisy dotyczące ochrony danych są mniej restrykcyjne niż przepisy obowiązujące Uczestnika. Google może również przekazywać informacje w odpowiedzi na pisma procesowe, takie jak nakaz wydania dokumentów/nakaz stawiennictwa, nakaz przeszukania oraz nakazy sądowe, bądź w celu ustalenia lub wykonania przysługujących jej uprawnień, bądź prowadzenia obrony przeciwko skierowanym roszczeniom. Jednakże Google zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności i nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Uczestnika za ujawnienie takich informacji przez tego rodzaju osoby trzecie. Google może przekazywać reklamodawcom, partnerom handlowym, sponsorom i innymi osobom trzecim informacje dotyczące Uczestnika, które nie umożliwiają zidentyfikowania jego osoby, w tym adresy URL Witryn, statystyki dotyczące Witryn i podobne informacje zbierane przez Google. Ponadto Uczestnik przyznaje Google prawo dostępu, indeksowania i zapisywania Witryny (Witryn) lub dowolnej ich części, w tym również za pomocą narzędzi automatycznych, np. tzw. pająków i robotów indeksujących.

 17. Postanowienia różne. Niniejsza Umowa podlega prawu kalifornijskiemu, z wyjątkiem przepisów prawa kolizyjnego. Wszelkie spory lub roszczenia wynikające z niniejszej Umowy lub z nią związane będą rozstrzygane w Hrabstwie Santa Clara w Kalifornii. W szczególności, strony wyłączają zastosowanie do Umowy postanowień Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów oraz ustawy Uniform Computer Information Transactions Act (UCITA). Niniejsza Umowa stanowi całość porozumienia pomiędzy stronami w zakresie jej przedmiotu. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy powinny być dokonywane w formie pisemnej przez obie strony, poprzez akceptację przez Uczestnika zaktualizowanych warunków w trybie online, bądź poprzez nieprzerwany udział Uczestnika w Programie po uaktualnieniu warunków przez Google. Brak żądania wykonania danego postanowienia umowy nie ma wpływu na prawo danej strony do żądania wykonania takiego postanowienia w terminie późniejszym; odstąpienie od żądania usunięcia skutków naruszenia, bądź niewykonania lub niewłaściwego wykonania postanowień niniejszej Umowy nie stanowi odstąpienia od żądania usunięcia skutków kolejnego naruszenia, bądź niewykonania lub niewłaściwego wykonania postanowień ani zrzeczenia się samego postanowienia umowy. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszej Umowy zostanie uznane za niewykonalne, wówczas zostanie zmienione w sposób uwzględniający zamiar stron, natomiast pozostałe postanowienia niniejszej Umowy zachowają pełną moc i skuteczność. Uczestnik nie może odsprzedać, dokonać cesji ani zbycia żadnego ze swoich praw wynikających niniejszej Umowy. Wszelkie próby dokonania tego rodzaju czynności mogą skutkować rozwiązaniem niniejszej Umowy, przy czym Google nie będzie ponosiła z tego tytułu żadnej odpowiedzialności. Niezależnie od powyższych postanowień, Google może w każdym czasie i bez zawiadomienia dokonać cesji niniejszej Umowy na rzecz podmiotu stowarzyszonego. Stosunki pomiędzy Google a Uczestnikiem nie polegają na istnieniu spółki, lecz polegają na współpracy niezależnych kontrahentów.

Kaszubskie prawdziwki oraz piękne motyle już dziś mogą za darmo zagościć na twoim pulpicie.

Pobierz i skomentuj na forum

brzozak.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Standardowe Zasady i Warunki umowy Online Google AdSense™

PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO REJESTRACJI W PROGRAMIE GOOGLE ADSENSE ONLINE NALEŻY BARDZO DOKŁADNIE ZAPOZNAĆ SIĘ Z NINIEJSZYMI WARUNKAMI ORAZ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYMI PYTANIAMI (FAQ). UDZIAŁ W PROGRAMIE GOOGLE ADSENSE ONLINE OZNACZA, ŻE UCZESTNIK ZAAKCEPTOWAŁ NINIEJSZE ZASADY I WARUNKI. W PRZYPADKU BRAKU AKCEPTACJI PROSIMY O NIEDOKONYWANIE REJESTRACJI I NIEUCZESTNICZENIE W PROGRAMIE GOOGLE ADSENSE ONLINE.

Wstęp. Niniejsza umowa („Umowa”) pomiędzy Uczestnikiem a Google Inc. („Google”) składa się z niniejszych Standardowych Zasad i Warunków („Zasady i Warunki”) dotyczących Programu Google AdSense Online („Program”). Opis Programu w postaci oferowanej powszechnie przez Google jest dostępny w dziale Najczęściej zadawane pytania dotyczące Programu („FAQ”) pod adresem URL https://www.google.com/adsense/faq lub pod innym adresem URL podanym przez Google. Nazwa „Uczestnik” lub „Wydawca” oznacza podmiot, którego dane figurują w formularzu rejestracyjnym złożonym przez tę osobę, bądź osoby stowarzyszone i/lub agencję lub sieć działającą w jej (lub ich) imieniu, która również będzie podlegać warunkom niniejszej Umowy.

  1. Uczestnictwo w Programie. Warunkiem uczestnictwa w Programie jest uzyskanie uprzedniej zgody Google oraz stałe przestrzeganie przez Uczestnika Zasad Programu („Zasady Programu") dostępnych pod adresem https://www.google.com/adsense/policies i/lub pod innym adresem URL podanym przez Google. Google zastrzega sobie prawo odrzucenia dowolnego kandydata lub uczestnika w każdym czasie i wedle własnego uznania. Zgłaszając się do Programu, Uczestnik oświadcza, że ma co najmniej 18 lat i zgadza się na prezentowanie przez Google (a) reklam pochodzących od osób trzecich i/lub Google i/lub innych treści (reklamy pochodzące od Google lub osób trzecich i inne treści zwane są łącznie „Reklamami”) przy czym w przypadku, gdy Google będzie zamieszczała treści, za które nie przysługuje wynagrodzenie, Uczestnik będzie mógł zrezygnować z ich otrzymywania w ramach Programu , (b) związanych z nimi zapytań Google i/lub pola (pól) wyszukiwania Reklam (zwanych łącznie „Linkami”) oraz (c) wyników wyszukiwania Google w Sieci i/lub w obrębie Witryn Internetowych (zwanych łącznie „Wynikami Wyszukiwania”), i/lub (d) reklam przekierowujących Google („Przyciski Przekierowujące”) - każdego z osobna w związku z witryną (witrynami) internetową, odtwarzaczami plików audio i video, treścią video i/lub treścią na telefony komórkowe wskazanymi przez Uczestnika, lub innymi witrynami, które Google zaakceptowało w sposób wyraźny na piśmie (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej) (tego rodzaju inne witryny zwane są “Innymi Witrynami”), oraz Atom, RSS i innymi standardami kanałów przekazywanymi za pośrednictwem takiej witryny lub witryn odtwarzacza (odtwarzaczy) plików audio i video, treści video, treści na telefony komórkowe i/lub Innych Witryn (poszczególne witryny internetowe , odtwarzacze plików audio i video, treści video, treści na telefony komórkowe, Inne Witryny lub standardy kanałów zwane są "Witryną"). W celu uniknięcia wątpliwości wyjaśnia się, że w niniejszej Umowie lub Zasadach Programu indywidualna „strona internetowa”, „witryna internetowa”, „strona witryny internetowej” i podobne elementy stanowiące część Witryny oznaczają również kanały oraz odtwarzacze plików audio i video rozpowszechniane za pośrednictwem takiej witryny internetowej. Konta wielokrotne prowadzone przez tę samą osobę lub podmiot podlegają natychmiastowemu zamknięciu, o ile nie uzyskano od Google wyraźnego upoważnienia na piśmie (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej). W określonych okolicznościach zaakceptowanych w sposób wyraźny przez Google (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej), Uczestnik może zarejestrować się w Programie i założyć konto przeznaczone wyłącznie do otrzymywania płatności od Google, a nie - dla wyjaśnienia - do wyświetlania na Witrynie Reklam, Linków, Wyników Wyszukiwania i/lub Przycisków Przekierowujących. Jeżeli jednak Uczestnik będzie następnie wykorzystywał swe Konto w celu uczestniczenia w Programie (tj. w celu wyświetlania na Witrynie Reklam, Linków, Wyników Wyszukiwania i/lub Przycisków Przekierowujących), wówczas tego rodzaju korzystanie z Programu będzie podlegało postanowieniom niniejszej Umowy. Uczestnik powinien posiadać odpowiednią politykę prywatności i przestrzegać jej zasad, przy czym postanowienia tej polityki powinny wyraźnie stwierdzać, że osoby trzecie mogą umieszczać i odczytywać pliki cookie w wyszukiwarkach użytkowników lub mogą używać sygnalizatorów (web beacons) w celu gromadzenia informacji podczas przekazywania reklam na witrynę Uczestnika. Polityka prywatności Uczestnika powinna również zawierać informacje na temat dostępnych użytkownikom opcji dotyczących zarządzania plikami cookie.

  2. Wprowadzanie i obsługa Reklam, Wyników Wyszukiwania oraz Przekierowań. Uczestnik zobowiązuje się przestrzegać specyfikacji podawanych przez Google w celu zapewnienia właściwego dostarczania, wyświetlania, monitorowania i sporządzania raportów z Reklam, Linków, Wyników Wyszukiwania, Przycisków Przekierowujących oraz Cech Marki Google (zdefiniowanych w punkcie 12 poniżej) w związku ze swoją Witryną, w tym między innymi nie modyfikować w żaden sposób kodu JavaScript ani innego kodu programowego dostarczonego mu przez Google, o ile nie uzyskał od Google wyraźnego upoważnienia na piśmie (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej).
	  * AdSense dla wyszukiwania. Jeśli Uczestnik wybrał opcję otrzymywania Wyników Wyszukiwania, będzie wyświetlał na własnej Witrynie (Witrynach) pole wyszukiwania Google („Pole Wyszukiwania”) zgodnie ze specyfikacją określoną przez Google. Z wyjątkiem zapytań Google, wszelkie zapytania (w tym zapytania wprowadzane w polu wyszukiwania Reklam) muszą pochodzić od pojedynczych osób fizycznych odwiedzających witrynę i wprowadzających dane bezpośrednio w Polu Wyszukiwania (lub — odpowiednio — w polu wyszukiwania Reklam) w Witrynie (Witrynach) Uczestnika. Uczestnik będzie przesyłać wszystkie zapytania (nie edytując, nie filtrując, nie skracając ich pojedynczo ani zbiorowo, jak również nie dodając do nich warunków i nie modyfikując ich w inny sposób) do Google, natomiast Google będzie podejmować wszelkie uzasadnione z komercyjnego punktu widzenia czynności w celu zapewnienia Uczestnikowi odpowiednich Wyników Wyszukiwania i/lub Reklam w miarę ich dostępności. Wyniki Wyszukiwania oraz wszelkie towarzyszące im Reklamy będą wyświetlane na stronach internetowych, które mogą być prowadzone przez Google (z których każda zwana jest „Stroną Wyników Wyszukiwania”), a format, wygląd i sposób działania stron internetowych prowadzonych przez Google może być przez Google modyfikowany.
	  * AdSense dla treści. Wszystkie Reklamy związane z treścią i Witryną (oraz Reklamy prezentowane w odpowiedzi na ewentualne kliknięcia przez Uczestników na Linki oraz zapytania wpisywane w Linki) będą grupowane przez Google i wyświetlane z Linkami (w stosownych przypadkach) użytkownikom Witryny (Witryn), w postaci Jednostek Reklamowych (tego rodzaju grupy Reklam i/lub Linków będą dalej zwane łącznie „Jednostkami Reklamowymi”) w standardowych formatach oferowanych powszechnie przez Google, zgodnie z opisem przedstawionym w FAQ. Uczestnik może wybrać jeden z formatów zatwierdzonych przez Google do wyświetlania Jednostek Reklamowych w związku z Witryną (Witrynami), lecz jednocześnie przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Reklamy i/lub Linki: (i) będą wyświetlane wyłącznie w związku z Witryną (Witrynami), z których każda podlega każdorazowo ocenie i zatwierdzeniu przez Google według jej uznania oraz (ii) będą podlegać wytycznym dotyczącym ich zamieszczania, określonych w niniejszym dokumencie.
	  * Przekierowania. Jeśli Uczestnik wybrał opcję używania funkcji Przekierowania programu Google AdSense, wprowadzi na własnej Witrynie (Witrynach) wszelkie Przyciski Przekierowujące zgodnie ze specyfikacją określoną przez Google. Osoby, które klikną na Przycisk Przekierowujący, będą kierowane do strony internetowej, która może być prowadzona przez Google („Strona Docelowa”), przy czym format, wygląd i sposób działania stron internetowych prowadzonych przez Google może być przez nią modyfikowany. „Zdarzenie Przekierowania” zostanie zainicjowane, gdy Uczestnik kliknie na Przycisk Przekierowujący znajdujący się na Witrynie, a zakończone, gdy zostaną spełnione wymogi przekierowania dla odpowiedniego produktu zgodnie z niniejszą Umową. Wymogi przekierowania wraz z właściwą kwotą opłaty za dane Zdarzenie Przekierowania zostały przedstawione pod adresem https://www.google.com/adsense/referrals, albo innym adresem URL podanym przez Google. Uczestnik zobowiązuje się przestrzegać specyfikacji określanych przez Google w celu zapewnienia właściwego monitorowania i zgłaszania Zdarzeń Przekierowania w związku z Witryną Uczestnika. Uczestnik zobowiązuje się nie promować ani nie ułatwiać Zdarzeń Przekierowania za pomocą środków innych niż wyświetlenie Przycisku Przekierowującego na Witrynę, o ile nie uzyskał od Google wyraźnego upoważnienia na piśmie (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej).
	  * AdSense dla video . Jeżeli Uczestnik postanowił korzystać z AdSense dla video, jego uczestnictwo jest uzależnione od stałego przestrzegania przez niego zasad Programu AdSense dla video przedstawionych pod adresem https://adsense.google.com/support/bin/answer.py?answer=73987 lub innym adresem URL podanym przez Google. Wszystkie Reklamy (w tym Reklamy przekazywane w odpowiedzi na ewentualne kliknięcia i zapytania wpisane w Linki przez użytkowników) będą (1) pogrupowane przez Google i wyświetlone z Linkami (o ile ma to zastosowanie) użytkownikom Witryny (Witryn) jako Jednostka Reklamowa (Jednostki Reklamowe) lub (2) przed, po lub w treści video osób trzecich - we wszystkich tych przypadkach w standardowych formatach powszechnie oferowanych przez Google, które mogą być bardziej szczegółowo opisane w odpowiednich zasadach. Uczestnik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Reklamy będą wyświetlane na Witrynie w formacie video zaakceptowanym przez Google, oraz, że Reklamy te: (i) będą wyświetlane wyłącznie w związku z Witryną (Witrynami) i treściami video niebędącymi reklamami (zwanymi łącznie “Mediami Video”), z których wszystkie podlegają w każdym czasie badaniu i zatwierdzeniu przez Google wedle jej uznania; oraz (ii) będą żądane wyłącznie w związku z Mediami Video zainicjowanymi przez użytkowników. Ponadto Uczestnik akceptuje, że w danym czasie może wyświetlać tylko jedną (1) Jednostkę Reklamową na odtwarzaczu audio i video, chyba że Google zaakceptuje na piśmie inne rozwiązanie.
	  * Postanowienia ogólne; Strony Usługowe; Filtrowanie; Funkcje Beta . Uczestnik zobowiązuje się nie wyświetlać na tej samej stronie internetowej, w związku z którą wyświetlana jest jakakolwiek Jednostka Reklamowa, Reklama, Link, Pole Wyszukiwania lub Przycisk Przekierowujący („Strona Usługowa”), jakichkolwiek reklam lub treści, które mogłyby zostać zasadnie pomylone przez użytkowników Witryny (Witryn) Uczestnika z reklamą Google lub mogłyby zostać w inny sposób skojarzone z Google. Niektóre usługi Google dostępne w ramach Programu, np. SafeSearch lub AdSafe, mogą umożliwiać filtrowanie, a Uczestnik może uzyskać do nich dostęp z własnego konta. Jeżeli jednak Uczestnik zdecyduje się na uruchomienie takich filtrów, przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że: (i) odpowiada za uruchomienie tych funkcji zgodnie ze specyfikacją określoną przez Google (ii) Google nie zobowiązuje się i nie może zobowiązać się, że wszystkie otrzymane wyniki (w tym Reklamy, Linki oraz Wyniki Wyszukiwania) będą ograniczone do wyników wybranych poprzez uruchomienie takiego filtra (filtrów). Niektóre funkcje Program u oznaczane są jako “Beta” lub w inny sposób jako nieobjęte pomocą techniczną (“Funkcje Beta”). W najszerszym zakresie dopuszczonym na podstawie przepisów prawa Funkcje Beta są dostarczane bez gwarancji oraz na życzenie i ryzyko Uczestnika . Uczestnik nie ujawni osobom trzecim żadnych informacji pochodzących z Funkcji Beta, istnienia nieudostępnionych powszechnie Funkcji Beta ani dostępu do Funkcji Beta.

  3. Zobowiązanie do kontaktowania się wyłącznie z Google. Uczestnik zobowiązuje się kontaktować wyłącznie z Google, a nie z ogłoszeniodawcami, w sprawie Reklam lub Linków wyświetlanych w związku z jego Witryną (Witrynami).

  4. Obowiązki stron. Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za Witrynę (Witryny), w tym całą zawartość i wszystkie materiały, jej utrzymanie i działanie, prawidłowe zastosowanie specyfikacji Google oraz przestrzeganie postanowień niniejszej Umowy, w tym przestrzeganie Zasad Programu. Google zastrzega sobie prawo do sprawdzania według własnego uznania wszelkich działań mogących naruszać postanowienia niniejszej Umowy, w tym między innymi użycia oprogramowania w celu uzyskania dostępu do Reklam, Linków, Wyników Wyszukiwania, Przycisków Przekierowujących lub w celu doprowadzenia do ukończenia Zdarzenia Przekierowania, bądź zaangażowania w działania zabronione na podstawie niniejszej Umowy. Google nie ponosi odpowiedzialności za nic, co ma związek z Witryną (Witrynami) Uczestnika, w tym między innymi odbiór zapytań od użytkowników Witryny (Witryn) Uczestnika lub przesyłanie danych pomiędzy Witryną (Witrynami) Uczestnika a Google. Ponadto Google nie jest zobowiązana do zawiadomienia Uczestnika w przypadku, gdy jakakolwiek Reklama, Link, Wynik Wyszukiwania lub Przycisk Przekierowujący nie będą prawidłowo wyświetlane użytkownikom Witryny (Witryn) lub Zdarzenie Przekierowania nie zostanie prawidłowo zakończone przez użytkowników Witryny (Witryn).

  5. Zabronione sposoby korzystania. Uczestnik nie ma prawa podejmować następujących działań ani upoważniać lub zachęcać do ich podjęcia osób trzecich: (i) bezpośredniego lub pośredniego generowania zapytań, Zdarzeń Przekierowania, wyświetleń lub kliknięć na Reklamy, Linki, Wyniki Wyszukiwania lub Przyciski Przekierowujące (w tym między innymi poprzez klikanie na “play” w Reklamach video) za pomocą zautomatyzowanych, wprowadzających w błąd, nieuczciwych lub innych niedozwolonych środków, w tym między innymi poprzez powtarzane ręczne kliknięcia, stosowanie robotów lub innych automatycznych narzędzi wysyłających zapytania i/lub generowanych komputerowo zapytań i/lub nieupoważnionego korzystania z innych usług i/lub oprogramowania służącego do optymalizacji mechanizmu wyszukiwania; (ii) edytowania, modyfikowania, filtrowania, skracania lub zmieniania kolejności informacji zawartych w Reklamie, Linku, Jednostce Reklamowej, Wyniku Wyszukiwania lub Przycisku Przekierowującym, bądź usuwania, ukrywania lub zmniejszania w jakikolwiek sposób Reklamy, Odsyłacza, Jednostki Reklamowej, Wyniku Wyszukiwania lub Przycisku Przekierowującego bez upoważnienia ze strony Google; (iii) umieszczania w ramkach, zmniejszania, usuwania lub utrudniania w inny sposób pełnego wyświetlania całej zawartości stron internetowych, do których użytkownicy uzyskali dostęp po kliknięciu na dowolną część Reklamy („Strona Reklamodawcy”), Strony Wyników Wyszukiwania lub Strony Docelowej; (iv) przekierowania Uczestników pod inne adresy niż Strona Reklamodawcy, Strona Wyników Wyszukiwania lub Strona Docelowa, prezentowania Strony Reklamodawcy, Strony Wyników Wyszukiwania lub Strony Docelowej w wersji różniącej się od strony, do której Uczestnik uzyskałby dostęp wchodząc bezpośrednio na daną Stronę Reklamodawcy, Stronę Wyników Wyszukiwania lub Stronę Docelową; wplatania jakichkolwiek treści pomiędzy Reklamę a Stronę Reklamodawcy, pomiędzy stronę z Polem Wyszukiwania a Stronę Wyników Wyszukiwania lub pomiędzy Przycisk Przekierowujący a Stronę Docelową; oraz prezentowania jakiejkolwiek innej zawartości niestanowiącej bezpośredniego odsyłacza od Reklamy do Strony Reklamodawcy, od strony zawierającej Pole Wyszukiwania do Strony Wyników Wyszukiwania lub od Przycisku Przekierowującego do Strony Docelowej; (v) wyświetlania Reklam, Linków lub Przycisków Przekierowujących na stronie lub witrynie internetowej zawierającej treści pornograficzne, związane z nienawiścią, przemocą lub niezgodne z prawem; (vi) bezpośredniego lub pośredniego wywoływania, uruchamiania i/lub uzyskiwania dostępu do Reklam, Linków, Wyników Wyszukiwania lub Przycisków Przekierowujących poprzez lub z jakiegokolwiek oprogramowania, witryny internetowej albo środków innych niż Witryna (Witryny) Uczestnika, bądź włączania ich w nie; jest to dozwolone wyłącznie w zakresie wyraźnie dopuszczonym na podstawie niniejszej Umowy; (vii) „crawl”, „spider” indeksowania oraz przechowywania w sposób pomijający faktyczne odwiedziny na danej stronie lub zapisywania informacji uzyskanych z Reklam, Linków, Wyników Wyszukiwania lub Zdarzeń Przekierowania, albo dowolnej ich części, kopii bądź pochodnej, (viii) działania w sposób naruszający jakiekolwiek Zasady Programu podane na Witrynie Internetowej Google, ze zmianami, bądź postanowienia innej umowy pomiędzy Uczestnikiem a Google (w tym między innymi warunki programu Google AdWords) (ix) rozpowszechniania złośliwego oprogramowania; (x) tworzenia nowego konta w celu korzystania z Programu po rozwiązaniu przez Google niniejszej Umowy z Uczestnikiem z powodu naruszenia przez niego jej postanowień; lub (xi) podejmowania jakichkolwiek działań lub praktyk stawiających Google w złym świetle lub w inny sposób dyskredytujących bądź dewaluujących reputację albo renomę Google. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że wszelkie próby uczestnictwa w powyższych działaniach lub naruszenia wszelkich powyższych zasad stanowią istotne naruszenie niniejszej Umowy oraz, że możemy zastosować wobec Uczestnika wszelkie właściwe środki prawne i środki wynikające z zasad słuszności, łącznie z natychmiastowym zawieszeniem konta Uczestnika lub rozwiązaniem niniejszej Umowy oraz wykorzystaniem wszelkich dostępnych środków cywilnych lub karnych.

  6. Rozwiązanie; Anulowanie. Z zastrzeżeniem wszelkich ewentualnych umów z osobami trzecimi, zawartymi przez Uczestnika z innymi klientami Google (np. z firmą prowadzącą witrynę Uczestnika), Uczestnik może w każdym czasie, z podaniem lub bez podania przyczyny, zaprzestać wyświetlania Reklam, Linków, Pól Wyszukiwania lub Przycisków Przekierowujących na dowolnej Witrynie w ramach Programu, usuwając z Witryn Uczestnika kod JavaScript Google lub podobny kod programowy. Uczestnik może w każdym czasie rozwiązać niniejszą Umowę z podaniem lub bez podania przyczyny, przesyłając pisemne zawiadomienie o chęci zakończenia swego uczestnictwa w Programie na adres adsense-pl@google.com. Niniejsza Umowa zostanie uznana za rozwiązaną w terminie dziesięciu (10) dni roboczych od dnia otrzymania przez Google zawiadomienia od Uczestnika. Google ma prawo badać wszelkie działania mogące naruszać postanowienia niniejszej Umowy. Google ma prawo w każdym czasie i według własnego uznania zakończyć całość lub część Programu, rozwiązać niniejszą Umowę lub zawiesić, albo zakończyć uczestnictwo dowolnej Witryny w całości lub części Programu z dowolnej przyczyny. Ponadto Google zastrzega sobie prawo do zamknięcia bez zawiadomienia dowolnego konta, na którym nie wygenerowano wystarczającej liczby prawidłowych kliknięć na Reklamy lub Przyciski Przekierowujące, bądź prawidłowych wyświetleń Reklam (w każdym przypadku według pomiarów Google) przez okres dwóch (2) miesięcy lub więcej. Po zakończeniu uczestnictwa którejkolwiek z Witryn w Programie lub rozwiązaniu niniejszej Umowy z dowolnej przyczyny postanowienia punktów 3, 6–10 oraz 14–17 pozostaną w mocy.

  7. Zachowanie poufności. Uczestnik zobowiązuje się nie ujawniać Informacji Poufnych Google bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Google. „Informacje Poufne Google” obejmują między innymi: (a) wszystkie programy, technologie, kody programowe, specyfikacje, materiały, wytyczne i dokumentację Google związane z Programem; (b) częstotliwość kliknięć lub inne statystyki związane z działaniem Witryny w Programie udostępnionym Uczestnikowi przez Google; oraz (c) wszelkie inne informacje określone na piśmie przez Google jako „Poufne” lub w równoznaczny sposób. Uczestnik może jednak ujawniać dokładną kwotę brutto płatności otrzymywanych od Google w ramach Programu. Informacje Poufne Google nie obejmują informacji podanych do wiadomości publicznej, które nie zostały ujawnione w wyniku naruszenia ze strony Uczestnika ani Google, ani informacji: (i) opracowanych niezależnie bez dostępu do Informacji Poufnych Google, co udokumentowano na piśmie; (ii) otrzymanych przez Uczestnika zgodnie z prawem od osoby trzeciej; lub (iii) których ujawnienie jest wymagane na podstawie przepisów prawa bądź przez organa administracji państwowej.

  8. Brak gwarancji. Google nie udziela żadnych gwarancji odnośnie liczby wyświetleń Reklam lub kliknięć na Reklamy lub Przyciski Przekierowujące, czasu dostawy takich wyświetleń i/lub kliknięć, dokonania Zdarzeń Przekierowania ani kwoty jakichkolwiek płatności, które mają być dokonane na rzecz Uczestnika na podstawie niniejszej Umowy. Ponadto, w celu uniknięcia wątpliwości wyjaśnia się, że Google nie gwarantuje, że Program będzie działał w każdym czasie lub podczas przerw w pracy komputera (i) spowodowanych awariami publicznych szkieletów internetu, sieci lub serwerów internetowych, (ii) spowodowanych awariami sprzętu lub systemów Uczestnika lub lokalnych usług dostępu, (iii) związanych z uprzednio zaplanowaną konserwacją lub (iv) związanych ze zdarzeniami, na które Google (lub należące do niej w całości podmioty zależne) nie mają wpływu, takimi jak strajki, zamieszki, powstania, pożary, powodzie, eksplozje, wojny, działania podjęte przez rząd, warunki panujące na rynku pracy, trzęsienia ziemi, klęski żywiołowe lub przerwy w dostępie do usług internetowych na obszarze, na którym położone lub częściowo położone są serwery Google (lub należących do niej w całości podmiotów zależnych), bądź serwery Uczestnika.

  9. Brak Rękojmi. GOOGLE NIE UDZIELA ŻADNYCH WYRAŹNYCH ANI DOROZUMIANYCH RĘKOJMI, W TYM MIĘDZY INNYMI REKOJMI W ZAKRESIE REKLAMOWANIA, LINKÓW, WYSZUKIWANIA, PRZEKIEROWAŃ I INNYCH USŁUG, A TAKŻE WYRAŹNIE ODMAWIA UDZIELENIA RĘKOJMI LUB SPEŁNIENIA WARUNKÓW DOTYCZĄCYCH NIENARUSZANIA PRZEPISÓW, WARTOŚCI HANDLOWEJ ORAZ PRZYDATNOŚCI DO KONKRETNEGO CELU. JEŻELI REKLAMY, LINKI ORAZ WYNIKI WYSZUKIWANIA SĄ OPARTE NA TREŚCIACH NIEPOCHODZĄCYCH OD GOOGLE LUB SĄ WYŚWIETLANE W ZWIĄZKU Z TAKIMI TREŚCIAMI, GOOGLE NIE PONOSI ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI W ZWIĄZKU Z WYŚWIETLANIEM TAKICH REKLAM, LINKÓW ORAZ WYNIKÓW WYSZUKIWANIA.

 10. Ograniczenie odpowiedzialności; siła wyższa. Z WYJĄTKIEM WYNIKAJĄCYCH Z NINIEJSZEGO DOKUMENTU ZOBOWIĄZAŃ DOTYCZĄCYCH ZWOLNIENIA Z ODPOWIEDZIALNOŚCI ODSZKODOWAWCZEJ ORAZ ZACHOWANIA POUFNOŚCI, BĄDŹ NARUSZENIA PRZEZ UCZESTNIKA PRAW WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I/LUB PRAW MAJĄTKOWYCH DOTYCZĄCYCH PROGRAMU, (i) NA PODSTAWIE NINIEJSZEJ UMOWY ŻADNA ZE STRON NIE BĘDZIE W ŻADNYM WYPADKU PONOSIŁA ODPOWIEDZIALNOŚCI Z TYTUŁU ODSZKODOWANIA ZA STRATY NASTĘPCZE, SZCZEGÓLNE, POŚREDNIE, ZA STRATY MORALNE, WYNIKAJĄCEGO Z UMOWY, CZYNU NIEDOZWOLONEGO LUB INNEJ TEORII PRAWA NAWET, JEŻELI DANA STRONA ZOSTAŁA POWIADOMIONA O MOŻLIWOŚCI WYSTĄPIENIA TAKICH SZKÓD ORAZ POMIMO NIEWYPEŁNIENIA ZASADNICZEGO CELU OGRANICZONEGO ŚRODKA PRAWNEGO, A TAKŻE (ii) WYNIKAJĄCA Z NINIEJSZEJ UMOWY ŁĄCZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOOGLE WOBEC WYDAWCY Z TYTUŁU WSZELKICH ROSZCZEŃ JEST OGRANICZONA DO KWOTY NETTO WYPŁACONEJ WYDAWCY PRZEZ GOOGLE W OKRESIE TRZECH MIESIĘCY BEZPOŚREDNIO POPRZEDZAJĄCYCH DZIEŃ ZGŁOSZENIA ROSZCZENIA. Każda ze stron przyjmuje do wiadomości, że druga strona zawarła niniejszą Umowę polegając na ograniczeniach odpowiedzialności określonych w niniejszym dokumencie oraz że ograniczenia te stanowią zasadniczą podstawę umowy pomiędzy stronami. Nie ograniczając powyższych postanowień i z wyjątkiem zobowiązań dotyczących płatności, żadna ze stron nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek niewykonanie zobowiązania bądź opóźnienie spowodowane okolicznościami, na które dana strona nie ma wpływu, w tym między innymi spowodowane działaniami organów administracji państwowej lub aktami terroru, trzęsieniem ziemi, bądź innymi działaniami siły wyższej, warunkami pracy oraz przerwami w dopływie energii elektrycznej.

 11. Płatności. Uczestnik będzie otrzymywać płatności uzależnione od liczby prawidłowych kliknięć na Reklamy, liczby prawidłowych wyświetleń Reklam i/lub liczby prawidłowych ukończeń Zdarzeń Przekierowania zainicjowanych za pomocą Przycisków Przekierowujących umieszczonych w związku z Witryną (Witrynami) Uczestnika i/lub innych zdarzeń zaistniałych w związku z wyświetlaniem Reklam na Witrynie (Witrynach) Uczestnika, w każdym przypadku według ustaleń Google sporządzanych dla uczestników Programu. Jeśli Uczestnik wybrał opcję otrzymywania Wyników Wyszukiwania, płatność będzie pomniejszona o opłaty z tytułu Wyników Wyszukiwania. O ile strony nie uzgodniły inaczej na piśmie (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej), płatności należne Uczestnikowi będą przekazywane przez Google w terminie około trzydziestu (30) dni od ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, w którym Reklamy lub Przyciski Przekierowujące były wyświetlane w Witrynie Uczestnika, bądź w którym Reklamy były wyświetlane na Stronie Wyników Wyszukiwania, jeśli saldo Uczestnika wyniesie 100 USD lub więcej. W przypadku rozwiązania Umowy, Google wypłaci Uczestnikowi wartość salda w ciągu około dziewięćdziesięciu (90) dni od ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym Umowa została rozwiązana przez Uczestnika (po otrzymaniu przez Google pisemnego - w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej - wniosku Uczestnika o rozwiązanie Umowy) lub przez Google. Google nie będzie jednak w żadnym wypadku dokonywać płatności, jeżeli saldo wyniesie mniej niż 10 USD. Niezależnie od powyższego, Google nie będzie zobowiązana do płatności w oparciu o: (a) jakiekolwiek kwoty wynikające z nieprawidłowych zapytań, Zdarzeń Przekierowania, albo nieprawidłowych kliknięć lub wyświetleń Reklam wygenerowanych przez wszelkie osoby, boty, automatyczne programy lub podobnymi sposobami według zasadnych ustaleń Google, w tym między innymi poprzez wszelkie kliknięcia bądź wyświetlenia (i) pochodzące z adresów IP Uczestnika albo komputerów sterowanych przez Uczestnika lub (ii) wykonane za opłatą, w wyniku fałszywego oświadczenia lub na prośbę o klikanie na Reklamy skierowaną do użytkowników lub (iii) wykonane za opłatą, w wyniku fałszywego oświadczenia, bądź na wszelkie nielegalne lub w inny sposób nieprawidłowe prośby o ukończenie Zdarzeń Przekierowania skierowane do użytkowników; (b) Reklamy lub Przyciski Przekierowujące dostarczane użytkownikom, w których przeglądarkach wyłączono obsługę JavaScript; (c) Reklamy przynoszące korzyści organizacjom charytatywnym lub inne Reklamy zastępcze bądź niewidoczne, które mogą być dostarczane przez Google lub (d) kliknięcia połączone z dużą liczbą nieprawidłowych kliknięć opisanych w podpunkcie (a) powyżej, bądź wynikające z jakiegokolwiek naruszenia warunków niniejszej Umowy przez Uczestnika w danym okresie rozliczeniowym. Google zastrzega sobie prawo odmowy dokonania płatności lub obciążenia konta Uczestnika z przyczyn podanych powyżej, bądź naruszenia warunków niniejszej Umowy przez Uczestnika - przez okres prowadzenia przez Google uzasadnionego dochodzenia w sprawie wystąpienia któregokolwiek z powyższych przypadków lub naruszenia warunków niniejszej Umowy przez Uczestnika, bądź w przypadku, gdy reklamodawca, którego Reklamy są wyświetlane w związku z Witryną (Witrynami) Uczestnika, zwleka z zapłatą należną Google za te Reklamy. Ponadto, jeśli Uczestnik zalega z jakąkolwiek płatnością należną Google w związku z którymkolwiek programem Google (w tym między innymi z programem Google AdWords), Google zastrzega sobie prawo wstrzymania płatności do momentu uregulowania wszystkich zaległości płatniczych lub potrącenia kwot, jakie Uczestnik jest winien Google od kwot należnych Uczestnikowi w związku z Programem. W celu zapewnienia prawidłowego dokonywania płatności Uczestnik jest wyłącznie odpowiedzialny za podanie i utrzymywanie dokładnego adresu i innych danych kontaktowych oraz informacji dotyczących płatności związanych z kontem Uczestnika. W przypadku podatników ze Stanów Zjednoczonych informacje te obejmują między innymi ważny numer identyfikacji podatkowej w Stanach Zjednoczonych oraz dokładnie wypełniony formularz W-9. W przypadku podatników spoza Stanów Zjednoczonych informacje te obejmują między innymi podpisane zaświadczenie o nieprowadzeniu działalności na terenie Stanów Zjednoczonych (według opisu w programie Google AdSense: Strona informacji podatkowej pod adresem https://www.google.com/adsense/taxinfo lub innym adresem URL podanym przez Google) lub dokładnie wypełniony formularz W-8, bądź inny formularz, w którym może być wymagane podanie ważnego numeru identyfikacji podatkowej w Stanach Zjednoczonych zgodnie z wymogami organów skarbowych Stanów Zjednoczonych. Wszelkie opłaty bankowe związane ze zwrotem lub anulowaniem czeków w wyniku błędu lub pominięcia w danych kontaktowych lub informacjach dotyczących płatności, mogą być potrącone z należnej płatności. Uczestnik zobowiązuje się uiszczać wszelkie obowiązkowe podatki lub opłaty nałożone przez organa administracji państwowej w związku z jego udziałem w Programie. Google może w każdym czasie zmienić strukturę ustalania cen i/lub przebieg płatności. Jeżeli Uczestnik kwestionuje płatność dokonaną w ramach Programu, ma obowiązek powiadomić o tym Google na piśmie w terminie trzydziestu (30) dni od dnia jej dokonania; niepowiadomienie Google w ten sposób oznacza zrzeczenie się przez Uczestnika wszelkich roszczeń dotyczących tego rodzaju kwestionowanej płatności. Płatności będą naliczane całkowicie w oparciu o dokumentację prowadzoną przez Google. Żadne inne pomiary ani statystyki nie będą uznawane przez Google i nie będą miały zastosowania dla potrzeb niniejszej Umowy. Płatności dokonywane na podstawie niniejszej Umowy są przeznaczone wyłącznie dla Uczestnika i nie mogą być w żaden sposób przekazywane osobom trzecim (tj. rozdzielane pomiędzy zarządzane przez Uczestnika Witryny, które wymagają oddzielnych płatności), o ile nie uzyskano od Google wyraźnego upoważnienia na piśmie (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej). Google może wstrzymywać środki pieniężne, płatności i inne kwoty należne Uczestnikowi w związku z Programem AdSense. Uczestnik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Google może, nie zawiadamiając go o tym, przekazać wybranej przez Google organizacji charytatywnej wszystkie ewentualne środki pieniężne, płatności i inne kwoty związane z Programem AdSense, wstrzymywane przez Google, a należne Uczestnikowi, których Google nie jest jednak w stanie wypłacić lub dostarczyć Uczestnikowi, ponieważ jego konto jest Nieaktywne (zgodnie z poniższą definicją). “Nieaktywne” oznacza, że - zgodnie z dokumentacją Google: (a) przez okres dwóch (2) lat lub dłuższy Uczestnik nie zalogował się na koncie ani nie przyjął środków pieniężnych, płatności ani innych kwot, które Google starała się mu wypłacić lub dostarczyć oraz (b) Google nie była w stanie skontaktować się z Uczestnikiem lub po skontaktowaniu się z Uczestnikiem pod adresem widniejącym w dokumentacji Google nie otrzymała od niego wystarczających poleceń dotyczących zapłaty.

 12. Reklama. Uczestnik zgadza się na ewentualne wykorzystanie przez Google nazwy i logo Uczestnika w prezentacjach, materiałach marketingowych, wykazach odbiorców, sprawozdaniach finansowych, wykazach witryn internetowych klientów, Stronach Wyników Wyszukiwania oraz Stronach Docelowych. Uczestnik może wykorzystywać nazwy handlowe, znaki firmowe, znaki usługowe, logo, nazwy domen oraz inne charakterystyczne cechy marki Google („Cechy Marki”), pod warunkiem, że będzie to czynił zgodnie z warunkami niniejszej Umowy i wytycznymi dotyczącymi wykorzystania Cech Marki Google obowiązującymi w danym czasie, a także z treściami w nich zawartymi lub włączonymi do nich przez odniesienie. Wytyczne te są dostępne pod adresem: https://www.google.com/permissions/guidelines.html (lub innym adresem URL, jaki Google może podać Uczestnikowi).

 13. Oświadczenia i zapewnienia. Uczestnik oświadcza i zapewnia, że (a) wszelkie informacje przekazane Google przez Uczestnika w ramach rejestracji w Programie są prawidłowe i aktualne; (b) Uczestnik jest właścicielem każdej z podanych Witryn lub jest prawnie upoważniony do działania w imieniu właściciela tych Witryn w celach związanych z niniejszą Umową i Programem; (c) Uczestnik posiada wszelkie prawa, uprawnienia i upoważnienia wymagane w celu zawarcia niniejszej Umowy oraz wykonywania wszelkich czynności, jakie powinien podejmować na jej podstawie; oraz (d) Uczestnik dotychczas przestrzegał i będzie przestrzegał wszelkich stosownych praw, ustaw, rozporządzeń i regulaminów (w tym między innymi przepisów ustawy CAN-SPAM Act z 2003 roku oraz wszelkich właściwych przepisów prawa dotyczących ochrony danych i prywatności) przy wykonywaniu wszelkich czynności na podstawie niniejszej Umowy. Ponadto w przypadku, gdy Witryna Uczestnika jest odtwarzaczem plików audio i video (1) Uczestnik oświadcza i zapewnia, że posiada ważną licencję na używanie i dystrybuowanie tego odtwarzacza plików audio i video (włącznie z wszelkimi zawartymi w nim treściami, w tym między innymi Reklamami lub Jednostkami Reklamowymi) dla celów niniejszej Umowy i Programu; oraz (2) Uczestnik zapewni, że wszystkie odtwarzacze plików audio i video składające się się na Witrynę będą zgodne z zasadami i warunkami przedstawionymi w niniejszej Umowie. Ponadto Uczestnik oświadcza i zapewnia, że każda z Witryn oraz wyświetlane na nich materiały: (i) są zgodne z wszelkimi obowiązującymi przepisami prawa, ustaw, rozporządzeń i regulaminów; (ii) nie naruszają i dotychczas nie naruszyły żadnych obowiązków wobec jakichkolwiek osób czy jednostek ani praw im przysługujących, w tym między innymi praw własności intelektualnej, praw dotyczących reklamy bądź prywatności, jak również praw lub obowiązków wynikających z ochrony konsumentów, odpowiedzialności za produkt, czynu niedozwolonego lub umowy; oraz (iii) nie zawierają treści pornograficznych, związanych z nienawiścią lub przemocą.

 14. Zobowiązanie Uczestnika do zwolnienia od odpowiedzialności odszkodowawczej. Uczestnik zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody, prowadzić obronę i zwolnić od odpowiedzialności odszkodowawczej Google, jej przedstawicieli, podmioty stowarzyszone, podmioty zależne, członków zarządu, członków władz spółki, pracowników oraz właściwe osoby trzecie (np. reklamodawców, partnerów konsorcjum, licencjodawców, licencjobiorców, konsultantów i wykonawców) (dalej zwanych łącznie „Osobami Zwolnionymi z Odpowiedzialności”) z tytułu wszelkich roszczeń osób trzecich, zobowiązań, strat i wydatków (w tym przyznanych odszkodowań, kwot rozliczeń i uzasadnionych honorariów prawników) dotyczących Osób Zwolnionych z Odpowiedzialności, wynikających lub mogących wyniknąć z korzystania przez Uczestnika z Programu, Witryny (Witryn) i/lub naruszenia przez Uczestnika warunków niniejszej Umowy, bądź z tym związanych.

 15. Prawa Google. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że Google jest właścicielem wszystkich praw, tytułów i udziałów, w tym między innymi wszystkich Praw Własności Intelektualnej (zdefiniowanych poniżej) oraz praw do Programu (w tym technologii prezentacji reklam, technologii wyszukiwania, technologii przekierowań oraz Cech Marki Google, w tym dorozumianych licencji, a z wyjątkiem elementów używanych przez Google na licencji osób trzecich oraz odtwarzaczy plików audio i video osób trzecich, wchodzących w skład Witryny) oraz, że Uczestnik nie nabędzie żadnego prawa lub tytułu do Programu ani udziału w Programie, z wyjątkiem tych, które wyraźnie określono w niniejszej Umowie. Uczestnik nie będzie modyfikował, dostosowywał, tłumaczył, wykorzystywał w celu tworzeniu dzieł pochodnych, dekompilował, poddawał inżynierii wstecznej, demontował ani usiłował w inny sposób wyprowadzić kod źródłowy z usług, oprogramowania lub dokumentacji Google, jak również nie będzie tworzył ani nie będzie usiłował stworzyć zastępczej lub podobnej usługi lub produktu poprzez wykorzystanie Programu bądź dostęp do niego lub związanych z nim informacji zastrzeżonych. Uczestnik nie będzie usuwał, ukrywał ani zmieniał informacji o prawach autorskich Google, Cech Marki Google ani innych informacji o zastrzeżonych prawach Google dołączonych do usług, oprogramowania lub dokumentacji Google (w tym między innymi, odpowiednio,  Cech Marki Google wyświetlanych z Reklamami, Linkami, Polami Wyszukiwania, Wynikami Wyszukiwania i/lub Przyciskami Przekierowania) lub w nich zawartych. „Prawa Własności Intelektualnej” oznaczają wszelkie prawa wynikające z prawa patentowego, prawa autorskiego, przepisów dotyczących ochrony układów półprzewodnikowych, praw osobistych, tajemnicy przedsiębiorstwa, znaków towarowych, nieuczciwej konkurencji, reklamy, ochrony prywatności oraz wszelkie inne prawa własności, jak również ich wszelkie zastosowania, wznowienia, rozszerzenia i przywrócenia, obowiązujące obecnie lub w przyszłości na całym świecie.

 16. Prawa dotyczące informacji. Google może zachować i wykorzystywać, zgodnie z zasadami Polityki prywatności Google (dostępnymi pod adresem https://www.google.pl/privacy.html lub pod innym adresem URL podanym przez Google), wszelkie informacje uzyskane od Uczestnika, w tym między innymi statystyki Witryn oraz informacje kontaktowe i dotyczące fakturowania. Uczestnik akceptuje, że Google może przekazywać i ujawniać osobom trzecim informacje umożliwiające identyfikację osoby Uczestnika w celu zatwierdzenia lub umożliwienia udziału Uczestnika w programie, w tym również osobom trzecim podlegającym jurysdykcji, w której przepisy dotyczące ochrony danych są mniej restrykcyjne niż przepisy obowiązujące Uczestnika. Google może również przekazywać informacje w odpowiedzi na pisma procesowe, takie jak nakaz wydania dokumentów/nakaz stawiennictwa, nakaz przeszukania oraz nakazy sądowe, bądź w celu ustalenia lub wykonania przysługujących jej uprawnień, bądź prowadzenia obrony przeciwko skierowanym roszczeniom. Jednakże Google zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności i nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Uczestnika za ujawnienie takich informacji przez tego rodzaju osoby trzecie. Google może przekazywać reklamodawcom, partnerom handlowym, sponsorom i innymi osobom trzecim informacje dotyczące Uczestnika, które nie umożliwiają zidentyfikowania jego osoby, w tym adresy URL Witryn, statystyki dotyczące Witryn i podobne informacje zbierane przez Google. Ponadto Uczestnik przyznaje Google prawo dostępu, indeksowania i zapisywania Witryny (Witryn) lub dowolnej ich części, w tym również za pomocą narzędzi automatycznych, np. tzw. pająków i robotów indeksujących.

 17. Postanowienia różne. Niniejsza Umowa podlega prawu kalifornijskiemu, z wyjątkiem przepisów prawa kolizyjnego. Wszelkie spory lub roszczenia wynikające z niniejszej Umowy lub z nią związane będą rozstrzygane w Hrabstwie Santa Clara w Kalifornii. W szczególności, strony wyłączają zastosowanie do Umowy postanowień Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów oraz ustawy Uniform Computer Information Transactions Act (UCITA). Niniejsza Umowa stanowi całość porozumienia pomiędzy stronami w zakresie jej przedmiotu. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy powinny być dokonywane w formie pisemnej przez obie strony, poprzez akceptację przez Uczestnika zaktualizowanych warunków w trybie online, bądź poprzez nieprzerwany udział Uczestnika w Programie po uaktualnieniu warunków przez Google. Brak żądania wykonania danego postanowienia umowy nie ma wpływu na prawo danej strony do żądania wykonania takiego postanowienia w terminie późniejszym; odstąpienie od żądania usunięcia skutków naruszenia, bądź niewykonania lub niewłaściwego wykonania postanowień niniejszej Umowy nie stanowi odstąpienia od żądania usunięcia skutków kolejnego naruszenia, bądź niewykonania lub niewłaściwego wykonania postanowień ani zrzeczenia się samego postanowienia umowy. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszej Umowy zostanie uznane za niewykonalne, wówczas zostanie zmienione w sposób uwzględniający zamiar stron, natomiast pozostałe postanowienia niniejszej Umowy zachowają pełną moc i skuteczność. Uczestnik nie może odsprzedać, dokonać cesji ani zbycia żadnego ze swoich praw wynikających niniejszej Umowy. Wszelkie próby dokonania tego rodzaju czynności mogą skutkować rozwiązaniem niniejszej Umowy, przy czym Google nie będzie ponosiła z tego tytułu żadnej odpowiedzialności. Niezależnie od powyższych postanowień, Google może w każdym czasie i bez zawiadomienia dokonać cesji niniejszej Umowy na rzecz podmiotu stowarzyszonego. Stosunki pomiędzy Google a Uczestnikiem nie polegają na istnieniu spółki, lecz polegają na współpracy niezależnych kontrahentów.

2008-02-25

Tak, przeczytałem i akceptuję powyższe Zasady i Warunki.
(Użytkownik oświadcza, że ma upoważnienie do działania w imieniu właściciela znaków towarowych w ramach niniejszej Umowy).
Przypomnij przy następnym zalogowaniu.
(Powyższe Warunki umowy należy zaakceptować do dnia 25 maja 2008, w przeciwnym razie zalogowanie na konto AdSense i dokonanie na nim zmian będzie niemożliwe).
Nie, nie akceptuję powyższych Zasad i Warunków.
(Uwaga: jeśli Warunki umowy nie zostaną zaakceptowane, nie będzie można uczestniczyć w programie AdSense. Aby wznowić dostęp, przed dniem 25 maja 2008 należy zalogować się na konto i zaakceptować niniejsze Warunki umowy.

Potrzebujesz pomocy z AdWords? PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowe Zasady i Warunki umowy Online Google AdSense™

PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO REJESTRACJI W PROGRAMIE GOOGLE ADSENSE ONLINE NALEŻY BARDZO DOKŁADNIE ZAPOZNAĆ SIĘ Z NINIEJSZYMI WARUNKAMI ORAZ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYMI PYTANIAMI (FAQ). UDZIAŁ W PROGRAMIE GOOGLE ADSENSE ONLINE OZNACZA, ŻE UCZESTNIK ZAAKCEPTOWAŁ NINIEJSZE ZASADY I WARUNKI. W PRZYPADKU BRAKU AKCEPTACJI PROSIMY O NIEDOKONYWANIE REJESTRACJI I NIEUCZESTNICZENIE W PROGRAMIE GOOGLE ADSENSE ONLINE.

Wstęp. Niniejsza umowa („Umowa”) pomiędzy Uczestnikiem a Google Inc. („Google”) składa się z niniejszych Standardowych Zasad i Warunków („Zasady i Warunki”) dotyczących Programu Google AdSense Online („Program”). Opis Programu w postaci oferowanej powszechnie przez Google jest dostępny w dziale Najczęściej zadawane pytania dotyczące Programu („FAQ”) pod adresem URL https://www.google.com/adsense/faq lub pod innym adresem URL podanym przez Google. Nazwa „Uczestnik” lub „Wydawca” oznacza podmiot, którego dane figurują w formularzu rejestracyjnym złożonym przez tę osobę, bądź osoby stowarzyszone i/lub agencję lub sieć działającą w jej (lub ich) imieniu, która również będzie podlegać warunkom niniejszej Umowy.
(i tak dalej)

Czemu wkleiłeś to samo co ja kilka postów wyżej?

Statsiarstwo?

Kaszubskie prawdziwki oraz piękne motyle już dziś mogą za darmo zagościć na twoim pulpicie.

Pobierz i skomentuj na forum

brzozak.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwroccie uwage na to:

" Uczestnik powinien posiadać odpowiednią politykę prywatności i przestrzegać jej zasad, przy czym postanowienia tej polityki powinny wyraźnie stwierdzać, że osoby trzecie mogą umieszczać i odczytywać pliki cookie w wyszukiwarkach użytkowników lub mogą używać sygnalizatorów (web beacons) w celu gromadzenia informacji podczas przekazywania reklam na witrynę Uczestnika."

Czyli trzeba bedzie na stronki wrzucic polityke prywatnosci i ostrzegac swoich userow, ze Google robi czary mary ze sledzeniem ich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie najbardziej dziwi to: (pierwszy punkt)

gdy Google będzie zamieszczała treści, za które nie przysługuje wynagrodzenie

Zawsze myślałem, że google to jest ten (osoba męska)

//Edit: usunięcie pogrubienia które nie działa w quote

Radeq blog - już mniej o SEO ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli trzeba bedzie na stronki wrzucic polityke prywatnosci i ostrzegac swoich userow, ze Google robi czary mary ze sledzeniem ich.

Zwykłe zabezpieczenie. Pewnie sprowadzi się to do tego, że jak będzie z tym jakiś poważny problem dot. konkretnej strony, to wyślą informację/upomnienie z prośbą o uzupełnienie. Przewazająca większość wydawców nie zamieszcza żadnej polityki prywatnosci.

Zawsze myślałem, że google to jest ten (osoba męska)

Może w domyśle "firma Google", ta firma ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności