Skocz do zawartości

Praktyka netlook.pl


seopol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy u Panstwa firmy hostingowe jak sie konczy limit transferu (miesieczny) to wykorzystuja Wasze domeny do komunikacji z Wami? Dostalem informacje od supportu ze wg nich jest to forma kontaktu ze mna , podpinaja na moje domeny komunikat w stylu ""Limit transferu zostal przekroczony

Serwer nie moze zrealizowac Twojego zadania dopoki wlasciciel tego konta nie zwiekszy swojego limitu transferu w danym miesiacu. Prosimy sprobowac pozniej."

Przeciez to jest dzialanie na moja szkode. Moi klienci dowiaduja sie ze nie oplacilem serwera. Odpisalem im ze do kontaktu ze mna sluza dane kontaktowe a nie moje domeny. Odpisano mi ze moge zlozyc reklamacje. Zapewne tak zrobie. Zastanawiam sie tylko co mam napisac odnosnie moich rzadan.

Oczywiscie moge im wystawic fakture za uzywanie moich domen. Bo uzyli moich domen do zamieszczania swoich komunikatow.

Pozdrawiam.

Nie czytaj tego bo to same głupoty i kolagen Colway. Jeżeli lubisz kolagen to kup sobie bo od czytania to niewiele zyskasz ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

A niby jaka ma pojawiać się informacja na stronie po przekroczeniu miesięcznego transferu?

Chyba 99.99999% firm tak ma.

Zresztą przecież komunikat ten na stronie po przekroczeniu transferu nie jest kontaktem z Tobą tylko ogólną informacją dlaczego strona nie działa.

Zresztą zawsze przecież automat wysyła informacje o kończących się zasobach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korzystaja. Ale mnie klienta akurat jaki oni maja panel i z jakiego korzystaja to nie interesuje. Interesuje mnie czy dzialaja zgodnie ze swoim regulaminem. (zapisalem se go na dysku bo moze sie zmieni i bedzie co innego)

Pozdrawiam

Nie czytaj tego bo to same głupoty i kolagen Colway. Jeżeli lubisz kolagen to kup sobie bo od czytania to niewiele zyskasz ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interesuje mnie czy dzialaja zgodnie ze swoim regulaminem.

Działa zgodnie z regulaminem ORAZ ofertą - czyli w danym wypadku limit transferu również obowiązuje. Co innego gdyby takie lub inne komunikaty wyświetlane były zanim przekroczysz jakiś limit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje wszystkim za opinie.

Moze napisze jeszcze raz. Chodzi o fakt ze informacja o wygaslym transferze jest informacją dla mnie a nie dla moich potencjalnych klientow. Hostingodawca ma do kontaktu ze mna dane kontaktowe.

Nie byloby moim zdaniem problemu gdyby komunikat byl w stylu. "Przepraszamy, strona w chwili obecnej jest niedostepna, prosze sprobowac pozniej"

A niby jaka ma pojawiać się informacja na stronie po przekroczeniu miesięcznego transferu?

Chyba 99.99999% firm tak ma.

Zresztą przecież komunikat ten na stronie po przekroczeniu transferu nie jest kontaktem z Tobą tylko ogólną informacją dlaczego strona nie działa.

Zresztą zawsze przecież automat wysyła informacje o kończących się zasobach.

No na pewno nie taka ze nie oplacilem hostingu. A co to klientow obchodzi? Nie uwazasz ze klienci moga po tego typu informacji ocenic stabilnosc firmy itp?

Nie czytaj tego bo to same głupoty i kolagen Colway. Jeżeli lubisz kolagen to kup sobie bo od czytania to niewiele zyskasz ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seopol, w Twojej gestii lezy zainteresowanie sie tym czy nie przekraczasz transferu (i skonfigurowanie otrzymania maili w cpanelu bo wiadomosci o zblizajacym sie przekroczeniu limitu sa wysylane kilkukrotnie przed jego osiagnieciem przez cpanel)..

pozdrowienia.

googlerulz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie byloby moim zdaniem problemu gdyby komunikat byl w stylu. "Przepraszamy, strona w chwili obecnej jest niedostepna, prosze sprobowac pozniej"

Oczywiście, ze byłoby lepiej. Mogłoby sie nawet nic nie pojawiac i byłoby to lepsze niż publiczne upominanie klienta, bo do tego się ten tekst sprowadza. W założeniu ma chyba motywować do jak najszybszego dokupienia transferu ... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już zależy tylko i wyłącznie od firmy hostingowej - niektóre informują, że został przekroczony limit, niektóre nie. Wybrałeś taką a nie inną firmę, więc nie marudź.

Integralna czescia oferty jest regulamin. W regulaminie nie ma informacji ze oni beda powiadamiac moich klientow o tym ze limit mi sie skonczyl. To tak jakbys ty wzial kredyt w banku, spozniles sie z rata a bank robi ogloszenie w prasie ze nie oplaciles raty.

seopol, w Twojej gestii lezy zainteresowanie sie tym czy nie przekraczasz transferu (i skonfigurowanie otrzymania maili w cpanelu bo wiadomosci o zblizajacym sie przekroczeniu limitu sa wysylane kilkukrotnie przed jego osiagnieciem przez cpanel)..

Ale po co? ja np. nie chce dokupowac tranferu. Zaplacilem za tyle i tyle i sie skonczylo i strona nie dziala. Proste?

Nie byloby moim zdaniem problemu gdyby komunikat byl w stylu. "Przepraszamy, strona w chwili obecnej jest niedostepna, prosze sprobowac pozniej"

Oczywiście, ze byłoby lepiej. Mogłoby sie nawet nic nie pojawiac i byłoby to lepsze niż publiczne upominanie klienta, bo do tego się ten tekst sprowadza. W założeniu ma chyba motywować do jak najszybszego dokupienia transferu ... :-)

no mnie zmotywowali, doplacilem a pierwszego przenosze sie do innego uslugodawcy raczej. Tym bardziej ze juz drugi raz wykorzystali moje domeny. W mojej ocenie zrobili to bezprawnie. Nie mieli mojego upowaznienia do korzystania z moich domen.

Nie czytaj tego bo to same głupoty i kolagen Colway. Jeżeli lubisz kolagen to kup sobie bo od czytania to niewiele zyskasz ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Integralna czescia oferty jest regulamin. W regulaminie nie ma informacji ze oni beda powiadamiac moich klientow o tym ze limit mi sie skonczyl. To tak jakbys ty wzial kredyt w banku, spozniles sie z rata a bank robi ogloszenie w prasie ze nie oplaciles raty.

Skoro już tak porównujesz to owszem są publiczne listy dłużników a także w przypadku firm można sprawdzić czy nie zalega/nie zalegała w przeszłości..

no mnie zmotywowali, doplacilem a pierwszego przenosze sie do innego uslugodawcy raczej. Tym bardziej ze juz drugi raz wykorzystali moje domeny. W mojej ocenie zrobili to bezprawnie. Nie mieli mojego upowaznienia do korzystania z moich domen.

To tylko w Twojej ocenie jest to bezprawne, ale raczej będziesz w ten sposób chodził od firmy do firmy bo praktycznie wszędzie jest taki lub podobny komunikat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja nic im nie jestem dłużny. W dodatku wykorzystali moje domeny bez mojej zgody.

Rownie dobrze mogliby mi przyjsc do firmy i mi na firmowych drzwiach napisac farbą ze domeny zaczna dzialac po doplaceniu za transfer.

Odnosnie innego hostingu to sprawdzilem w kei.pl i nie ma tam takich komunikatow.

Nie czytaj tego bo to same głupoty i kolagen Colway. Jeżeli lubisz kolagen to kup sobie bo od czytania to niewiele zyskasz ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja nic im nie jestem dłużny. W dodatku wykorzystali moje domeny bez mojej zgody.

Więc po co przytoczyłeś przykład z bankiem ? Jest to ta sama zasada. Bądź dalej przekonany, że wykorzystali je bez Twojej zgody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja nic im nie jestem dłużny. W dodatku wykorzystali moje domeny bez mojej zgody.

Więc po co przytoczyłeś przykład z bankiem ? Jest to ta sama zasada. Bądź dalej przekonany, że wykorzystali je bez Twojej zgody.

Bo przyklad z Bankiem to dobry przyklad ale nie idealny. Natomiast jak ktos wykorzystuje moja wlasnosc do swojej komunikacji to sory. Nie tedy droga. Tak samo domena jest moja jak moje drzwi w firmie i to ja decyduje co na nich bedzie a nie ktos kto sprzedaje mi uslugi.

Nie czytaj tego bo to same głupoty i kolagen Colway. Jeżeli lubisz kolagen to kup sobie bo od czytania to niewiele zyskasz ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem dlaczego nie dokupiłeś transferu.

To jest informacja usługodawcy z automatu, przecież nikt nie będzie się z Tobą kontaktował i powiadamiał o tym fakcie. Sam powinieneś pilnować takich spraw. Nikt nie wykorzystuje twoich domen.

Moim zdaniem lepsza taka informacja niż biała strona, Ty wolałbyś własny komunikat.

Z własnej winy dopuściłeś do takiej sytuacji, a teraz żalisz się i próbujesz obwiniać firmę za..., no właśnie, nie bardzo wiem za co.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności