Skocz do zawartości

Super Czytelnia

Adamkpl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jak podoba się wam mój nagłówek na https://super.nexto.pl ?

Nie staram się tego tutaj reklamować, po prostu chcę poznać wasze zdanie.

Jestem amatorem wiec nei wymagajcie niesamowitych rzeczy ;)

Mam jeszcze pytanie nie dot. tego działu.

Czy Google moze zbanować jeśli np. za obrazkiem znajduje się tekst?

Wiem, że banuje za np: biały txt na białym tle.

Chłopaki wyżej chyba troche żartują :-)

Nagłówek i treść strony nijak do siebie nie pasują.

To logo jest zbyt pompatyczne, przesadzone, za wielkie. Jak mówią - przerost formy nad treścią.

W proj. graficznym nie chodzi o to żeby wybrać ładną czcionkę i ładny obrazek w tle. Logo powinno być atrakcyjne - owszem ale i uzasadnione merytorycznie, przynajmniej trochę.

Powodzenia!

Chłopaki wyżej chyba troche żartują :-)

Nagłówek i treść strony nijak do siebie nie pasują.

To logo jest zbyt pompatyczne, przesadzone, za wielkie. Jak mówią - przerost formy nad treścią.

W proj. graficznym nie chodzi o to żeby wybrać ładną czcionkę i ładny obrazek w tle. Logo powinno być atrakcyjne - owszem ale i uzasadnione merytorycznie, przynajmniej trochę.

Powodzenia!

#1: Hmm... dzięki za krytykę :) Przypominam, że jestem amatorem-samouczkiem ;P

#2: Może bardziej szczegółowo? Czemu niby nagłówek do treści nie pasuje? Co wg Ciebie mam zmienić?

@rocker:

Bardzo podoba mi się twój design nagłówka.

#2: Może bardziej szczegółowo? Czemu niby nagłówek do treści nie pasuje? Co wg Ciebie mam zmienić?

Przewiń stronę 255px w dół - zobaczysz stronę o innym charakterze niż nagłowek.

Polecałbym Ci pomyśleć przede wszystkim o zmianie kroju pisma w "Super czytelnia" i tła nagłówka. Zrób sobie screen strony i w programie graficznym, w którym pracujesz doklej go u dołu, żeby nie projektować nagłówka w oderwaniu od reszty strony.