Skocz do zawartości

Brak strony w google

EdKris

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem początkującym webmasterem (o ile mogę się już tak nazywać :D ) dlatego proszę o wyrozumiałość.

Problem dotyczy strony: www.dmpartyka.prv.pl

Strona jest dodana do indeksu google, zweryfikowana, poza tym dodana do kilku katalogów. Przy wpisywaniu w wyszukiwarce adresu strony (www.dmpartyka.prv.pl) wyszukiwane są tylko strony z nią powiązane - linki w katalogach, itp. Natomiast strona, której tyczy się zapytanie nie jest znajdowana :)

W przypadku wyszukiwania: "site:www.dmpartyka.prv.pl" odnajdywana jest strona główna i wszystkie podstrony.

Dodam, że zgodnie z informacjami w "Narzędziach dla webmasterów" w googlach, robot odwiedza stronę średnio raz dziennie. Natomiast w tych samych narzędziach nie są już znalezione żadne linki prowadzone do i z strony.

Strona została podwieszona około 1-1,5 miesiąca temu, więc wydaje mi się, że już powinna się znaleźć w wynikach wyszukiwania. Tym bardziej, że znajdowane są odnośniki do niej na innych stronach.

Z góry dziękuję za pomoc i wyrozumiałość.

EdKris

Nie, słowa kluczowe, które mnie interesują są zupełnie inne. Dziwi mnie brak wyszukiwania strony po adresie.

A przede wszystkim niepokoi brak linków prowadzących do i z strony, wykrywanych przez robota (pomimo umieszczenia strony w kilku katalogach) wykazywanych w "Narzędziach dla webmasterów" w googlach.

https://siteexplorer.search.yahoo.com/advse...mo=d&bwmf=u

to chyba wyjaśnia wszystko , po prostu masz za mało linków aby strona zaczeła się pokazywać nawet to adresie własnym, na razie pokazywane są strony mające wiecej "poweru" od Twojej , jak w yahoolcu będziesz miał min 20x wiecej pokazywanych BL to wtedy na pewno zacznie się pokazywać w wynikach

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Zarchiwizowany