Skocz do zawartości

Odkupywanie domen

Dominik23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanie odnośnie firmy która sprzedaje fajne domeny niestety też za fajną kasę.

https://www.sedo.com/

Powiedzmy mam upatrzoną domenkę xxxxx.pl za kilkadziesiąt dolców, zakładam zakładam konto i loguje się wybieram domenę i płace visą. I co dalej..

Co otrzymam?.. jak będzie wyglądało przedłużenie domeny? Ktoś z was korzystał z ich usług?? Nie mam na tyle doświadczenia w odkupywaniu domen.

Proszę o wasze uwagi.

Witryna Biznesu - najlepsza promocja biznesu w sieci.

Sedo jest posrednikiem pomiedzy sprzedajacym a kupujacym. Bardziej szczegolowo opisane masz na di.pl

https://www.di.pl/index.php?act=Search&...p;highlite=sedo

Prywatne precelki udostepnie - PW

Darmowy katalog budowlany

Kilkuletni: Darmowy katalog stron

katalog stron spacja.info - dedykowane ip

No tak, serwis zajmuje się parkingiem domen w zamian za umieszczanie reklam google.

Tylko że na mojej upatrzonej domence jest taki komunikat:

Kup te domene

"Domena nazwa domeny .pl jest na sprzedaż!";

Więcej szczegółów...

Dalej..

nazwa domeny .pl is for sale

No time for direct negotiation?

Then let our professional domain brokers handle it for you! Our brokers will work directly with you, take over the tedious back and forth negotiations with the seller, and use their expert knowledge to get the domain for you at the lowest price possible. Take advantage of our personal and competent service to finally get the domain that you really want.

idzie mail do właściciela domena - a on odpowiada bezpośrednio na mail z którego sie pisze, czyli na nasz

dla Twoich okien najlepsze markizy - dla wszystkich adwokat - lub książka telefoniczna - oferty różnego typu, taniej nie będzie

Dobra.. nigdy nie zajmowałem się odkupywaniem domen i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób technicznie to się tam odbywa.

Mam pytania odnośnie procedury przekazania polskiej domeny.