Skocz do zawartości

Nowe domeny, pozycjonujemy

Trademark

Rekomendowane odpowiedzi

Wstyd, że pytam o takie podstawy... Szukałem sporo na forum, na google i do końca nie mogłem znaleźć konkretnych porad i odpowiedzi.

Pytanie podstawowe: jak postępować z nową domeną, jak linkować, etc.? Wiem, że subdomeny są traktowane jako oddzielne serwisy.

Myślałem, żeby wrzucić link z mocniejszego serwisu czekając na indeksację. Kiedy G zaindeksuje, katalogować średnio 5 wpisów dziennie dla każdej domenki. Póki co nie linkować podstron, mam rację?

Czy takie założenie jest w porządku?

;]

Ja jakieś 2 lata temu nową domenę dodawałem do około 20-30 katalogów dziennie przez 20 dni. Dostałem filtr dopiero po 2 latach :( Filtr się zmył i mam wysoką pozycję w G.

Nie znam się na pozycjonowaniu ale czy aby na pewno nie można dodawać więcej linków do nowej domeny dziennie? Zaskoczyłeś mnie teraz Xann.

Profesjonalne publikacje Content Marketingowe - zamów online na BlackHood.pl 

Szeroki wybór Łożysk samochodowych

Polecam również Praca Bielsko

Możesz zacząć od razu, linki i tak nie zostaną wyłapane przez googla od razu. Ale bez dużego pośpiechu to rób.

pzdr.

Bardzo wygodne materace hotelowe - śpij wygodnie i spokojnie.

Źle śpisz? Pomoże Ci psychiatra warszawa.

Na udany wypoczynek odwiedź piknik firmowy

Nic się nie boj :) to takie straszenie troche bo w praktyce o filtr to trzeba się postarać. Linkuj sobie jak cie najdzie ochota i proste ;p ja zazwyczaj kupuje domene linkuje zeby zindexowalo i zostawiam na 2 miesiące, a potem sie za to zabieram. Z reguly fajnego kopa dostają potem strony.

Mnie najbardziej irytują skoki - strona pojawia się w pierwszej dwudziestce, na miesiąc wylatuje kompletnie. Wraca do TOP20, pobędzie kilka dni i znowu znika. Ile pi razy drzwi potrzeba na ustabilizowanie sytuacji? Ze 2-3 miesiące?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników