Skocz do zawartości

Poczucie klienta/wizytatora


Tomasz

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym poruszyc temat dotyczący obsługi posprzedazowej, czy też ogolnie serwisowej świadczonej dla kienta w serwisach handlowych, ale nie tylko...

Jest pewna reguła (oczywiście nie nazwał bym jej recepta), która powoduje, że KLIENT zdobedzie w stosunku do nas zaufanie i "szacunek"

Nie chce sie rozpisywać, co do szczegółów tej reguły, ale uważam, że warto zaznaczyc, to jakie odczucia powinien mieć klient po konwersji z obsługą serwisu.

1 - Poczucie indywidulaności - do każdego klienta nalzałoby się ustaosunkowywac indywidualnie (świat niestety jest pełen indywidualizmu, a w szczegolności jesli idze o zostawianie pieniędzy.. :hello:

Mail wysyłany z odpowiedzia do odbiorcy nigdy nie powinien być szblonowy, tzn. taki, gdzie na ten sam problem zawsze odpwoiadamy w ten sam sposb - poniewaz popadniemy w rutyne - Kazde pytanie klienta jest skonstruowane inaczej i odpowiedz tez do konstrukcji odpowiedzi winna byc taka sama.

2 - estetyka e-maila - ta kwestia była juz poruszana na forum.. Przede wszystkim wysoka kultura stylistyczna i stopka ((( imie nazwisko, nazwa rirmy, e-mail ew. nr. telefonu

3 - Szybkośc działania - prawdopodobnie nierealne jest aby w mniejszym serwise support dziala 24h, co niestety szczegolnie w usługach hsotingowych jest zaznaczone bardzo czesto. Niestety jednak jesli piszesz na witrynie support 24h, to sprecyzuj w jakim czasie klient moze spodziewacsie Twojej odpwoeidzi - Dla Ciebie to jest praca (standart, rutyna) Dla klienta problem jest zawsze powazny, nawet jesli jest błachy i sie nie cierpliwi, wtedy kiedy czyta: "Pomoc przez 24h" wysyła maila, a odpowiedz dostaje po dwoch dniach..hmmm

Okey, to chyba tyle - nie bede sie rozpisywał, bo forum "zagryzdam" ;)

Jakie jest Wasze zdanie na temat tych zasad. Jesli prowadzicie serwisy z usłgami/sprzedaza jak podchodzicie do klienta?

Tomasz

iPressPlus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie jest Wasze zdanie na temat tych zasad

Są to oczywiście zasady których powinien trzymać się każdy szanujący siebie i swoich Klientów biznes, jednak niestety nie można w żaden inny sposób, jak nie zostając po prostu Klientem, stwierdzić czy są one przestrzegane.

Zdaje sie że wspominałem już na forum, że jednym z wzbudzających zaufanie elementów jest lista referencyjna / opinie. Na stronach https://ranking.stron.pl bez problemu w przyszłości możemy zbierać referencje / opinie w postaci komentarzy do każdego z prezentowanych adresów od zadowolonych, stałych bądź potencjalnych Klientów.

- buduj content metodą drag&drop i łatwo zgarnij SEO backlinki z msDrop

- wideoporadniki jak korzystać z msDrop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - Poczucie indywidulaności - do każdego klienta

Szalenie wazna sprawa.

Do twoich uwaga dodalbym jeszcze cos co jest moze drobiazgiem ale sklada sie na calosc i klient to docenia. Otoz czesto problem klienta jest drobiazgiem z Twojego punktu widzenia a dlaklienta to istna tragedia. Czesto taki drobiazg mozna zrobic/naprawic w kilka minut i warto to zrobic mozliwie szybko i co wazne nie kasowac klienta za byle co. Czasem lepiej cos zrobic i powiedziec kliento, ze to gratis od firmy a w przyszlosci to bedzie mozna odbic.

Kazdy klient jest lasy na takie podejscie i z cala pewnoscia to zapamieta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności