Skocz do zawartości

blogspot i adsense

papieros

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam doświadczenia z blogspotem ale myślę żeby tam jakiegoś blogaska założyć, przed zarejestrowaniem się chciałbym się dowiedzieć jak wygląda tam sprawa umieszczania reklam adsense.

Że można, to wydaje mi się oczywiste, bo to jedna firma przecie (mam rację?)

ale czy jest tam np. jakieś wspomaganie reklam adsensa? czy po prostu trzeba wrzucić kod tak jak to na innych blogach bywa, czy może wyświetla się jakoś z automatu (po ustawieniu opcji oczywiście)

Wie ktoś coś na ten temat? Ew. jakiś link poproszę.

PS. Do adminów - szukajka forumowa nie chce przeszukiwać tego działu forum (AdSense) - wyświetla coś w stylu : nie wybrałeś działu lub dział zablokowany przed szukaniem (zablokowany jest?)

Blogger umożliwia funkcję dodawania ads jednak wtedy nie można im przydzielić kanałów. Ale można wstawić to także w inny sposób... najpierw generujesz kod reklam i dodajesz im kanały, a później wstawiasz na blogspot. Zarejestruj się a sam zobaczysz... Korzystam z blogera mam tam dużo blogów i jestem bardzo zadowolony ;)

boxnaprezent.pl - wyjątkowe BOXy prezentowe

Na początku blogger wydawał mi się rajem. I to prawda w porównując oferty innych stron umożliwiających pisanie bloga.

Jednak teraz wybrałym inną drogę: kupiłbym domenę info i jakiś serwer.

Blogspot tak, ale do małych projektów.

Radeq blog - już mniej o SEO ;)

Ogolnie, do wlasnych prywatnych blogow, do niczego wiecej. Jesli bedziesz chcial zarabiac pieniadze, optymalizacja blogera jest zbyt uboga. Fakt mozesz edytowac style, ale nie mozesz edytowac plikow, dodawac modulow etc.

Jesli powaznie myslisz o blogowaniu i bedziesz chcial to rozwijac. Lepiej wykup domene, czasem do domeny daja jakis serwerek. Warto poszukac czegos dobrego.

Kiedy bedziesz chcial pozniej przeniesc bloga na bardziej ukierunkowany tor i kupic pozniej domene, bedziesz mial problem. Z linkami w google, z pragrankiem, z uswiadomieniem czytelnikow...