Skocz do zawartości

Koszty przy graficznej kampanii kierowanej


Fusz

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki mały problem, szukałem trochę jakiś porad i nic nie mogłem znaleźć... a tu sami eksperci więc mam nadzieję że ktoś się podzieli doświadczeniem :)

Korzystam już z AdWords jakiś czas, postanowiłem teraz zrobić wizerunkową kampanię banerową. Ale postanowiłem od razu ją dać jako kierowaną, znalazłem ponad 20 interesujących mnie stron.

Wszystko ustawiłem, wrzuciłem banerki jakiś tydzień temu i wielka lipa. Bo się nic nie wyświetla. Myślę że ma to związek z ustawionymi kosztami. Wiem że ustalenie kosztów zależy od wielu czynników (branża, ceny konkurencji, jakość strony docelowej, plamy na słońcu), ale chodzi mi o jakieś porady na początek, potem sobie już potestuje.

Uważacie że lepiej dawać tego typu kampanię płacąc za klik czy za 1k wyświetleń? Jestem straszne skompiradło i chciałem to oczywiści zrobić jak najtaniej ;) Przy zwykłej reklamie tekstowej niekierowanej znalazłem niszowe słowa dzięki którym przy maksymalnym 0,05 gr CPC wygenerowałem na sieci partnerskiej 13 063 669 wyświetleń (przy 4 586 kliknięciach). Myślałem więc że przy kierowanej graficznej będzie podobnie... ale chyba mój optymizm był zbyt duży :rolleyes: No więc mam problem, bo nie wiem jaki podać maksymalny CPC dla tego typu reklam.

Tak więc żeby nie zaciemniać chodzi mi o następującą pomoc:

1. czy dawać przy kierowanej graficznej kampanii opłaty za 1k wyświetleń czy za kliknięcie?

2. od jakiego pułapu zacząć? ja ustawiłem maksymalny CPC na 0,20 gr na początku, ustawicznie podbijałem aż doszło do 1,20 i cały czas 0 w statach...

Dzięki z góry za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności