Skocz do zawartości

Hasła kluczowe na reklamach w Japonii zamiast url-i


theNaturat

Rekomendowane odpowiedzi

"

Jak donosi blog Cabel's LOL, Japonia jest pierwszym krajem, w którym biznes wziął pod uwagę to, jak faktycznie ludzie korzystają z przeglądarek internetowych. Zamiast umieszczać na reklamach URL-e, których i tak nikt nie będzie pamiętał, podaje się teraz w Kraju Wschodzącego Słońca sugerowane terminy wyszukiwań
"

https://webhosting.pl//kategorie/webhosting...zytek_w_japonii

poroniony pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności